Важкий холодний запуск двигуна

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Sergio, 7 сер 2006.

  1. Sergio

    Sergio Початківець

    Авто:
    VW Passat CL 1.8 1992
    Маю таку проблему, яка влітку фактично не виявляється через високу температуру навколишнього середовища.

    Отже, проблема в тому, що при настанні холодів все важче і важче запустити холодний двигун. З настанням осені це проявляється більше, про морози я мовчу. Тобто, чим холодніше, тим більше треба спроб покрутити стартером, і за другий чи третій раз заводиться. Мушу зранку на стоянці стартером 5-10 сек. покрутити і з другої (третьої) спроби заводиться. Причому при другій (третій) спробі заводиться зразу, тільки до ключа доторкнувся. Після запуску півхвилини двигун мучиться, але не глохне. Коли горячий двигун, то в будь-яку погоду з пів-оберта і працює стабільно. Аккумулятор новий, стартер після кап. ремонту, як новий. Мотор 1.8 ABS моноінжектор.

    Доречі, як був період недавньої жари, заводився зразу навіть зранку, бо вночі було тепло.

    Порадьте, в чому може бути причина і де її шукати. Звертався до майстрів, ніхто толком нічого сказати не може, деякі кажуть що я забагато хочу від старої машини. Може хтось стикався з таким. А то аж серце кров"ю обливається, коли двигун мучу.
     
  2. jora

    jora Active Member

    Авто:
    VW Polo variant 1.6 inj, 1998
    Відповідь: Важкий холодний запуск двигуна

    В мене такий трабл був з жигульом. Проблема була в тому, шо свічки захляпувало бензином і іскра не могла нормально сформуватися (створювалась провідність між контактами свічки). Після запуску мусів прогріти двигун до 70-90 градусів, після того тільки можна було їхати. Якшо того не робив, то їх додатково захляпувало маслом, доводилось викручувати і як мінімум - протирати, а як максимум - випалювати на газі. До речі, враховуючи якість нашого бензину, а також то шо на різних заправках той бензин має різне октанове число, в результаті неповного згорання його в камері утворюється сажа, яка є провідником струму, що в свою чергу також утруднює формування іскри.
    А ше мені розказував знайомий, шо в його запорожці якимось чином взимку в циліндри попадає водяний конденсат!!! і машину не заведеш, поки не викрутиш свічки і не почистиш з них лід, шо утворився з того конденсату.
    Або спробуй побавитись з трамблером як позимніє
     
  3. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Важкий холодний запуск двигуна

    Може несправний бензонасос? І працює вже тоді коли він розкочегарився?
    Заведи машину і прислухайся - якщо шипить то він здихає потроху.

    Не впевнений що поможу цією порадою - але все ж таки, може якраз.
    А ще, щоб ще більше впевнитись - кілька раз вклюди/виключи запалення перед стартом - щоб бензу накачало (після включення почекай 5 сек).
     
  4. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Важкий холодний запуск двигуна

    Не обливайся кров'ю, у фольксах це симптоми збіднілої суміші. Варто збагатити її. Це робиться поворотом одного болтика на інжекторі. Варто в той же час слідкувати за рівнем СО вихлопа. Таке роблять на Ауді-центрі на Навроцького і на Алєксі на Городоцькій. Раджу їхати в Алєкс, щоправда там воно коштує коло 80 грн (поворот одного болтика!). Коли будуть крутити, скажи, що європейські норми СО тобі побарабану, нехай ставлять радянські (українські), це позитивно вплине на розгін та споживання. Успіхів.
     
  5. Sergio

    Sergio Початківець

    Авто:
    VW Passat CL 1.8 1992
    Відповідь: Важкий холодний запуск двигуна

    Жигуль жигулями... Але в мене свічки стоять хороші - NGK трьох контактні. Раніше думав що свічки, але викручував нераз - без ніякого нагару і сажі, чистенькі, навіть витирати не було що. Мотор масло не бере взагалі, міняв сальники клапанів та всі прокладки, ніде нічого не тече.

    Раніше пробував по невеликих періодах заправлятися на одній і тій же заправці. Перепробував різні, результат один. Зараз заправляюся тільки на Лукойлі, але проблема залишилася.
     
  6. Sergio

    Sergio Початківець

    Авто:
    VW Passat CL 1.8 1992
    Відповідь: Важкий холодний запуск двигуна

    Та ні бензонасос теж впорядку. Коли включаю запалення він 1 - 2 сек. бжикне (підкачає паливо і все) і більше його не чути. При вкл. двигуні теж тихо - вже слухав.

    Кілька раз ключити/виключити запалення пробував і чекав - ніякого результату.
     
  7. Sergio

    Sergio Початківець

    Авто:
    VW Passat CL 1.8 1992
    Відповідь: Важкий холодний запуск двигуна

    Орест, але ж на прогрітому двигуні все ОК! З півоберта заводиться. Позитивно на розгін це добре, а от як розуміти позитивно на споживання? Тобто буде більший розхід?
     
  8. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: Важкий холодний запуск двигуна

    А я все ж таки грішу на бензонасос, хоча можу помилятися...
    Бздижчить то таке, попробуй (з допомогою) відігнути хомут на інжектор подачі палива, втой день коли холодно і зроби то дзижчання в той час має піти бензин (звісно не повністю послаб хомут, щоб з першої спроби було видно крапання бензину, він може гудіти і недавати його тих твоїх 5-15 секунд а потім закачати.
    Якщо проблема не в ньому то мабуть Орест правий не збагачена суміш.
     
  9. Sergio

    Sergio Початківець

    Авто:
    VW Passat CL 1.8 1992
    Відповідь: Важкий холодний запуск двигуна

    Я спробую. Але якщо би була справа в бензонасосі, то це б не проявлялося в залежності від погоди, а було б постійним явищем. От коли два тижні тому було дуже горячо, то холодна машина заводилася що зранку після ночі, що ввечері після роботи (цілий день на роботі стоїть) з пів- оберту. Значить бензин качає. Тут щось з температурою зв"язано. Зараз похолодало трошки, то сьогодні зранку на першій спробі після 4-5 сек. пробувала схопити, а на другій спробі з пів оберту завелася.
    Крім того, якби знову справа була в бензонасосі, то я пробував декілька разів включити/виключити запалення і при кожному включенні бензонасос качає. Значить все одно як не як а за декілька разів подача палива в інжектор мала б бути, але з першого разу не заводиться, поки не покручу 5 сек. стартер.

    Можливо справді бідна суміш, бо й після запуску холодний мотор мучиться чуть не глохне перших пів хвилини, а потім обороти підіймаються і нормально працює.

    А чув що є ще така штука як підігрів пуску, "їжак" чи як його там називають. Може він непрацює чи це не з цієї опери?
     
  10. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Важкий холодний запуск двигуна

    В тому і суть, що на прогрітому двигуні суміш повинна бути біднішою, відповідно на зимному багатшою. Пригадай, що робить "підсос" в карбюраторі, чи п'ята форсунка в інжекторах - вони збагачують суміш на холодно, без цього майже не заводиться. Коли двигун прогрівається, вони вимикаються, бо потрібна бідніша суміш. На споживання повинно впливати теж добре, оскільки відбувається повний цикл. Хоча не факт, практика показує різні результати.

    Якщо бензонасос недокачує, зникають високі оберти. Для ін'єкції палива на холостих великого тиску не треба, навпаки інжектор обмежує тиск від насоса та резервуару.
     
  11. Sergio

    Sergio Початківець

    Авто:
    VW Passat CL 1.8 1992
    Відповідь: Важкий холодний запуск двигуна

    Щось не дуже мені хочеться їхати на Алекс, як казали ціни там дуже високі та й кваліфікація майстрів бажає бути кращою.
    Хочу інжектор продіагностувати на стенді, почистити його за одно, ну і відповідно відрегулювати. Юрко порадив заїхати на Мерседес-сервіс (на вулиці що на Брюховичі за ж/д переїздом як на Рясне їхати), думаю там зможуть відрегулювати суміш чи ні? Чи обов"язково на Алекс перти і там все робити? Що скажете, є в когось досвід відвідування Львівського Алексу?
     
  12. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: Важкий холодний запуск двигуна

    Щодо Алексу...
    Після виконаної роботи ти отримаєш гарантію, після якої можеш їм привести машину і сказати хлопці робіть знову і за ваші гроші, але перед тим як здаєш машину пройди діагностику і заплати за це гроші, бо коли ти їм скажеш виконати певну роботу, не зможеш виставити претензії при не зникненні проблеми!
     
  13. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Важкий холодний запуск двигуна

    1. Чистка інжектора як профілактика - як правило справа прибуткова, але не помічна. Моя настирлива порада - інжектор треба розбирати тільки якщо він не працює. Як на мене, чистка інжектора - більше розвод ніж щось таке, після чого машина краще їде. Якщо від заводу він не розбирався - ніколи не треба туди лізти, бо почнуться проблеми. У нас жоден сервіс не має прокладок, які обовязково повинні мінятися після розборки (ставлять старі блін), так само в нас ніхто не користується динамометричними ключами при збиранні докупи. Це гарантує близькі проблеми після збирання. Краще не заваджай техніці працювати. Перед інжектором стоїть фільтр, тому там немає що чистити. Краще подумай.

    2. Відрегулювати суміш на Алексі коштує дорого бо вони покищо монополісти. Сервіс, як на мене поганий, черги величезні. Їм то по барабану, дивляться тільки за прибутками. Думаю, що як тільки з'явиться конкурент, вони обломаються, всі звідти зіскочать. Щодо рівня суміші - на мерседесі будуть крутити той самий болтик в той самий бік і напевно за більші гроші.

    3. Ще одна причина такого пуску може сидіти в пусковій форсунці - треба перевірити кут її розпилу. Для цього її треба відкрутити зранку на холодний двигун, запхати в прозору пластикову пляшку, попросити когось покрутити стартером. Якщо вона пшикає парою, знач ок, якщо плюється чи взагалі мовчить - причина в ній.

    Ця форсунка є на впускному колекторі, вона збагачує суміш на холодно.
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: Важкий холодний запуск двигуна

    Нуууууу старий хто би вже казав але ти загнув.
    На рахунок чистки інжектора ти в корінь не правий. може я вже зовсім темний, але чи моно чи повний інжектор має властивісь закоксовуватися із-за нашого чи іншого бензину і я сам біля майстра бачив свої покази, коли мій інжектор зняли на стенд і сам дивився на промивку і мілілітри. Мій інжектор на купленій машині практивно не клацав а лив бензин дусячи через форсунку, яка недовго би перестала працювати взагалі. після промивки на стенді я почув звук клацання самого інжектора, а повиходили домішки як з чайника, то закоксування форсунки. після промивки я не відчув різниці в їзді бо прочищав його на другий день купівлі авто, але реально я зауважив що показники покращилися і розхід по пробіркам зменшився від 80 мл до 65 мл, це як мені пояснили економія палива і збільшення потужності.
    А як пояснити що на тойоті з моноінжектором машина перестала їхати і форсунку не могли пробити навіть ультразвуком, овелося її міняти і машина ожила.
    За все решта погоджуюся.:evil:
     
  15. Sergio

    Sergio Початківець

    Авто:
    VW Passat CL 1.8 1992
    Відповідь: Важкий холодний запуск двигуна

    Нууу, хлопаки - авторитети, хтось може щось дєльне підказати - чистити інжектор чи ні... Я розумію, скільки людей - стільки й думок. Але все ж таки... Для мене основне щоб машина була справна і в ідеальному стані, а гроші то не головне. Бо чесно кажучи, я сумніваюся що до нього хтось дивився раніше (діагностував, чистив, регулював). Крім того, я десь читав рекомендацію бувалих, що інжектор треба періодично чистити, чи то раз в рік чи два роки - все через наш бензин - забивається він і форсунка теж.

    Я памятаю як батько в жигулях карбюратор періодично чистив, бо жиклери забивалися і повно осаду в поплавковій камері було, машину дьоргало, то я уявляю що в інжекторі твориться.

    Орест, а для чого інжектор розбирати, він же працює? Мені здається, що його просто повністю знімають і промивають не розбираючи на стенді, відповідно на стенді і регулюють, а потім ставлять назад. Чи я помиляюся?

    Крім того, мені здається що машина стала якась трохи тупіша. Можливо це субєктивна думка, бо привик вже до неї, але спочатку після жигулів здавалося що вона вискакує з під мене - така була ейфорія.
     
  16. Sergio

    Sergio Початківець

    Авто:
    VW Passat CL 1.8 1992
    Відповідь: Важкий холодний запуск двигуна

    Юра, в тебе інжектор розбирали чи просто зняли цілий і на стенді його цілим прогнали по всіх процедурах? Ну принаймі проблем після того не було з інжектором, гірше не стало?

    Не хочу їздити так до того моменту коли він здохне взагалі. Потім більше геморою буде.
     
  17. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: Важкий холодний запуск двигуна

    Цілий зняли на стенд і прогнали. Промивку інжектора на двигуні не довіряю, не видно результатів (показів) до і після.
     
  18. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Важкий холодний запуск двигуна

    Вибирай сам :) Моя думка незмінна, вона вище - не розбирати інжектора поки він працює. Я її виклав чітко, вказуючи причини. Перед ним є фільтр тонкої очистки і в інжектор нічого не потрапляє. Карбюратор і жигуль тут нідочого. Кіндер каже що я не правий в корінь і розповідає про чистку форсунок. Форсунки справді можна чистити, хоча краще їх міняти, бо мікроскопічні абразивні частки в бензині мають здатність змінювати конус розпилювача. Про інжектор моя думка однозначна, бо я це випробував на своїй особистій долі.


    Я би не був таким однозначним.

    коксування - це процес високотемпературної обробки, у випадку ДВС мають на увазі термічне згущення залишків згоряння моторного масла, що призводить до залипання (залягання) компресійних кілець. Дане поняття зовсім не має нічого спільного з бензином чи інжектором. Так щодумаю, що в корінь тут не правий або майстер, який тобі це розповів, або тлумачний словник.

    То було забруднення форсунки, так само забруднюються будь-які частини, розміщені в передкамерному просторі.

    Не розумію, що спільного між зменшенням пропускної здатності форсунки і розходом палива :shock: Може навпаки? :)

    Думаю, пояснення просте - зносилася чи вийшла з ладу форсунка. До речі, що означає "пробити навіть ультразвуком"? Як на мої знання ультразвук не пробиває а тільки розрихлює маленькі частинки найменшої твердості. Тому для очищення твердих структурних забруднень ця технологія не надається.
     
  19. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: Важкий холодний запуск двигуна

    2 Орест...
    *** Кіндер каже що я не правий в корінь і розповідає про чистку форсунок. Форсунки справді можна чистити, хоча краще їх міняти, бо мікроскопічні абразивні частки в бензині мають здатність змінювати конус розпилювача. Про інжектор моя думка однозначна, бо я це випробував на своїй особистій долі.

    Коли йдеться про "чистити ынжектор" як правило в нас понят чистити форсунки, якщо ми вже перейшли на вищий пілотаж, то я справді не про те говорив.

    *** коксування - це процес високотемпературної обробки, у випадку ДВС мають на увазі термічне згущення залишків згоряння моторного масла, що призводить до залипання (залягання) компресійних кілець. Дане поняття зовсім не має нічого спільного з бензином чи інжектором. Так щодумаю, що в корінь тут не правий або майстер, який тобі це розповів, або тлумачний словник.

    Так і тут я не правий, підібрав не правильно слово, заміняємо слово "коксування" на вираз "забивання форсунок".

    *** Не розумію, що спільного між зменшенням пропускної здатності форсунки і розходом палива Може навпаки?

    При зменшенні пропускної здатності форсунки щезає ефект спринклерності, а виникає ефект крапання і вливання, від чого думаю і погоджуюся двигун тупіє і мабуть починає жерти більше палива.

    *** Думаю, пояснення просте - зносилася чи вийшла з ладу форсунка. До речі, що означає "пробити навіть ультразвуком"? Як на мої знання ультразвук не пробиває а тільки розрихлює маленькі частинки найменшої твердості. Тому для очищення твердих структурних забруднень ця технологія не надається.

    Тая як і казав надалі буду підбирати грамотніше і точніше вирази, в народі кажуть пробити (мабуть я цього набрався в бабок на Галицькому базарі), але форсунки розрихлюють, все ж таки таке роблять і якщо не помиляюся на Пежо сервіс, хоча може мені зраджує пам*ять.
    Дехто їх пробиває, а декому доводиться купляти нові, ну ми ж привикли на кулібінівських методах і на шротах жити, не всі ж купляють відразу в магазині в цираті.

    ***без образ***
     
  20. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Важкий холодний запуск двигуна

    ока, порозумілися :)

    ПС Звичайно що без образ, ми як рідня :)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)