питаня таке є датчики і приборка, нема дротів. Як правильно мають йти ті дроти? датчикі: Заряд акуми. Тиск масла. Температура масла
Відповідь: VDO Датчик температури мастила вкручується замість заглушки на "лапці" мастильного фільтра. Датчик тиску мастила вкручуеш у голову, замість штатного аварійного датчика. Якщо цей датчик в тебе правильний, то він двохконтактний(в мене такий!!!). Один з контактів йде на стрілку, другий контакт - замість штатного аварійного датчика. Заряд АКБ кидаєш провода від АКБ на прилад і на них же, крім контролек на датчики саджаєш запитку приборів! Окремо ще потрібно кинути провода від включення габаритів на освітлювання приладів!!! Свої прилади я підсвітив не лампочками, а ЗЕЛЕНИМИ світлодіодами!!! Вийшло - круто!!! Всі ті провода краще ув*язати в жгут. Можу якщо ти хочеш сфотографувати, як у мене те все реалізовано! ;-) І ще питання. На скільки в тебе буде стояти прилад тиску мастила?
Відповідь: VDO Ось, друже, маєш повну інструкцію Джерело ПС: нажаль на англіській. Дай покатати, перекладу, розкажу
Відповідь: VDO в мене також двоконтактний на 120 Додано через 54 секунди я тіки не розумію звідки має йти живлення на прибори і я так розумію шо то треба кидати через зажиганіє шоб вони небули завжди активні. Додано через 1 хвилину дам! Додано через 6 хвилин з англійською в мене напряг. Так шо дуже прошу перекласти.
Відповідь: VDO то температури тиску-то той товстий (який ми перший відкручували), на ньому написано в барах діапазон роботи
Відповідь: VDO На 120 - то не тиск мастила, а температура. І я тебе трохи розстрою. 120 градусів - то на ОР роблять, а не на мастило. На мастило повинно бути 150 градусів цельсію. Так. в себе запитку зробив при включенні замка запалення. Тому що 1 раз зробив напряму, а то не є гарно, бо АКБ воно саджає дуже гарно!!!!!! Додано через 1 хвилину А з чого скручували? Ауді? ;-) Чи таки Гольф або Джета 1 ГТІ?
Відповідь: VDO шоб нікого не вводити в обману подивлюся скільки там шо має градусів і напишу а знімали з ауді. Додано через 51 секунду шось я собі ту всю систему підключення слабо уявляю. Буду сьогодні після роботи розбиратися.
Відповідь: VDO Граунд брав з замка запалювання, також через предохранітель брав +. Із під капота тянув 3 провода. Перший з + -ої клеми АКБ, другий з датчику тиску, третій з датчику температури мастила.
Відповідь: VDO Викрутив його з голови, вкручений він був прям в мясляний канал. Так шо або в тій авдюсі такий датчик темп. масла, або замість нього вкрутили датчик темп. ОР (в чому дуже сумніваюсь), бо там все в оригіналі. До речі, ти продав свої прибори?
Відповідь: VDO Датчик температури стояв в голові??? Може то так в Ауді... У ФВ той датчик в "лапці" мастильного фільтра стоїть замість заглушки. А от тиску датчик стоїть дійсно у "нас" в голові. Ще корисна порада перевірити той датчик на тему, що там написано. Якщо 0 - 120 то все гарно, буде працювати правильно. А от якщо 0 - 150, то не дуже добре. :-( Підозрюю, що Ауді була 5-ти горшкова. У них дійсно і температура і тиск мастила поменше, ніж у наших двигунів. Я правда тількі 1 раз довів температуру мастила до 130 градусів в спеку я їхав біля 170 км/г, а мастила було мінімум той перегрів так його. :-( В основному температура якщо по городу спокійно їздити, не піднімається вишче 90 градусів. Якщо давити педальку газа, то 100. А от с тиском мастила сложніше. Бувають на 5-ти целіндрових Ауді 5 барні прилади і прибори під них. То не є ГУТ, бо в мене на холодну тиск піднимається до 7 БАР а потім скидується редукційним клапаном. Але тиск у 7 бар ЄЄЄЄ!!! І як буде той прилад на 5 Бар працювати я не знаю. Але коли машина нагріється, тиск мастила падає до 2 бар і нижче не спускається. Прилади продав. Але є ще 1 комплект. Правда він не у мене ще. За нього дорого хотять. Аж 300 грн. Але ті прибори з Ауді 90 90-х років. І прилади дуже гарні. Шкали в них не кругові а горизонтальні. Чуть піздніше кину фотку. Але прилад тиску в них до 5 бар. :-(
Відповідь: VDO В мому гольфі (1.8 16кл ПЛ) датчик темп. масла стоїть також в голові, а тиску - в охолодженні масла (фільтр вкручується в охолоджувач масла, там же датчики тиску). Жаль шо з приборами провтикав, але тоді треба було дєнєг на голову кр-ську.
Відповідь: VDO Згоден, у 16В моторів все по іншому стоїть. ;-) Ти хочаб пам*ятаєш, як у Travel -а прибор тиску розмічен? ;-) І ти не міг би дати телефон розбірки, мені на Ауді кой чого потрібно другу прикупити.
Відповідь: VDO Ми не на шроті датчики знімали, так найшли одну авдюху-купешку карбураторну неїздячу, і зняли знеї лишню вагу.
Відповідь: VDO і так вчора нічого не вийшло так як виявилося шо датчикі лєві. сьогодні я вже знайшов датчик тиску масла зразу його поставили він робочий то вже радує коли підключаємо прибор то на холостих стрілка стоїть в районі трьох, а сам датчик має пять поділок коли газую то стрілка зашкалює. Датчик температури вже замовив новий тому його буду пробувати сьогодні датчик температури на 150 градусів.
Відповідь: VDO 3 бара - то на гарячу на холостих. Коли нахолодну стартонеш, він теж зашкалювати буде. :-( Прилад на 5 бар - то мало. Хочаб 7 бар повинно бути. Якщо потрібно, є прилад на 150 градусів.
Відповідь: VDO ну вже який є в мене також на 150 градусів сьогодні поїду рамку замовляти під ті прибори.
Відповідь: VDO З заглушки магнітолли з Г2. Є ще в мене заглушка на прилади з Г1. Якщо потрібно, могу переслати.