Великий розхід палива

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем ozzzy24, 22 бер 2014.

  1. ozzzy24

    ozzzy24 Початківець

    Авто:
    VW Golf 3 1.9TDI 1997р
    Всім привіт. Цієї осені стикнувся з проблемою - велика витрата палива. Якщо Гольф колись брав 5,5-7 соляри, то тепер по трасі бере 8 мінімум. Авто Гольф 3 1997р, 1.9TDI AHU, 300 тис пробігу. Спочатку поміняв розпилювачі в форсунках думав поможе - ніц. Потім виставили запалювання і знову нічого. Недавно почистив клапан рециркуляції газів і знову нічого.
    Нище скидаю фото даних які зняв через Вагком. Прошу помогти в проблемі.
    З понеділка думаю знімати паливний насос, везти в Бартатів на діагностику.

    Запалювання.
    [​IMG]

    Різні блоки на гарячий двигун.
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ті самі блоки на холодний двигун.
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    І базові блоки.
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Насос тут ні при чому... в тебе щось з кутом не в порядку. В базових пізний кут 4.0 - то дуже пізній кут вприску.... Тре регулювати
     
  3. ozzzy24

    ozzzy24 Початківець

    Авто:
    VW Golf 3 1.9TDI 1997р
    Ок. Буду пробувати регулювати запалювання за допомогою мікрометра.
    А чому актуальна кількість спожитого повітря перевищує зазначену (блок 3) ?
     
  4. ozzzy24

    ozzzy24 Початківець

    Авто:
    VW Golf 3 1.9TDI 1997р
    Ось відрегулювали запалювання по мікрометру. Прошу глянути на покази.
    [​IMG]
     
  5. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    11 група в базових в тебе дуже мала різниця в показниках, 989 і 969, має бути як мінімум різниця 80.
    Скважність н75 - в нормі.
    Отже думаю:
    1. Дирявий впуск, мала би диміти. (зроби опресовку)
    тому
    2. Клинить геометрія - недодув, мала би диміти.(чистити)
    3. міряти вакуум на 75клапан
    І зробити лог в динаміці 3,10,11
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ця група тільки під нагрузкою - на ХХ не звертай на неї.
    Все добре крім повітря. Бажано його теж переміряти під нагрузкою. Такий розрив повітря план/факт може бути звязаний з компресією. Переміряй
     
  7. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був

    Я і писав про базовий режим, а не про режим вимірювання(якраз він на хх нам нічого не говорить!).
     
    Останнє редагування: 8 кві 2014
  8. ozzzy24

    ozzzy24 Початківець

    Авто:
    VW Golf 3 1.9TDI 1997р
    Ок. Дякую за відповіді. Переміряю в нагрузці і скину показники!
     
  9. ozzzy24

    ozzzy24 Початківець

    Авто:
    VW Golf 3 1.9TDI 1997р
    Доброго дня. Сьогодні міняв розходомір з ін машини. Показує ті самі значення що і в мене отже розходомір справний. Скидаю логи і прошу поглянути, що не так. На низьких оборотах немає доброї тяги!

    https://drive.google.com/file/d/0B4Lxl2O5yeANNzZ5OTlCMEp0MWc/edit?usp=sharing
     
  10. ozzzy24

    ozzzy24 Початківець

    Авто:
    VW Golf 3 1.9TDI 1997р
    І ще, сьогодні провіряв клапан N75, опір в ньому 28 Ом, напруга поступає на один контакт 6,3В, а на другий 12В. Продувається тільки зверху в бік при ввімкненому і вимкненому запалюванні. Можливо причина малої потужності криється саме в ньому?
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Шток клапана рухається?
     
  12. ozzzy24

    ozzzy24 Початківець

    Авто:
    VW Golf 3 1.9TDI 1997р
    Вибачаюся за дурне питання але де тут шток в клапані? Сам клапан постійно цокотить!

    [​IMG]
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Це не N75 клапан. Це клапан продувки баку він має цокотіти
     
  14. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Кум, це 75 клапан, старого взірця.
    Де?
    виклади нормально сюди.
    75 перевіряється в 11 групі в базових, і в динаміці!
     
  15. ozzzy24

    ozzzy24 Початківець

    Авто:
    VW Golf 3 1.9TDI 1997р
    Останнє редагування: 19 кві 2014
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Такого не бачив... машина то 97 року - там уже мали стояти кругленькі.
    Але меньше з тим ... Зроби просто подай 12в на контакти і подуй. коли є напруга то мають продуватись всі три виходи коли немає то тільки два
     
  17. ozzzy24

    ozzzy24 Початківець

    Авто:
    VW Golf 3 1.9TDI 1997р

    Весь час продувається тільки верхній і боковий виходи. Нижній вихід - не продувається. Чи це може впливати на тягу при низьких оборотах?
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    клапан на сміття..... Клапан регулює наддув турбіни. Поробуй промий шток в середині клапана.... може зрушиться.
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. ozzzy24

    ozzzy24 Початківець

    Авто:
    VW Golf 3 1.9TDI 1997р
    Ось тут маю нові логи прошу глянути хто розбирається!

    ,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011
    ,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,Mass Air Flow,Barometric,Manifold ,Position,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle
    ,TIME,861-945,240-340,240-340,4-84,TIME,,Pressure,Pressure,Throttle,TIME,,,,Boost Valvle
    MARKER,STAMP, /мин, мг/R, мг/R, %,STAMP, мг/R, мБар, мБар,%,STAMP, /мин, мБар, мБар, %
    ,1.10,924,260.0,512.1,49.8,0.03,512.1,989.4,989.4,0.0,0.57,924,928.2,989.4,91.6
    ,2.76,945,360.0,518.7,19.9,1.66,525.4,979.2,989.4,20.8,2.22,882,1295.4,1020.0,54.2
    ,4.36,1533,270.0,548.6,49.8,3.29,515.4,989.4,1020.0,0.0,3.80,924,928.2,999.6,58.6
    ,6.02,1659,850.0,718.2,4.8,4.92,542.0,989.4,1040.4,21.2,5.45,1575,1795.2,1091.4,35.9
    ,7.68,2079,850.0,788.0,4.8,6.56,784.7,979.2,1489.2,100.0,7.12,1932,1876.8,1560.6,34.7
    ,9.10,2457,850.0,791.4,4.8,8.20,788.0,989.4,1570.8,100.0,8.73,2331,1856.4,1570.8,35.1
    ,10.20,2709,850.0,768.1,4.8,9.46,784.7,979.2,1581.0,100.0,9.83,2625,1836.0,1570.8,34.7
    ,11.31,2940,850.0,748.1,4.8,10.55,758.1,979.2,1570.8,100.0,10.94,2877,1836.0,1570.8,34.7
    ,12.41,3171,850.0,744.8,4.8,11.68,754.8,979.2,1581.0,100.0,12.04,3087,1836.0,1591.2,34.7
    ,13.64,3402,850.0,734.8,4.8,12.83,738.2,989.4,1581.0,100.0,13.26,3318,1825.8,1581.0,34.7
    ,14.75,3612,850.0,721.5,4.8,14.01,734.8,989.4,1581.0,100.0,14.38,3549,1825.8,1570.8,34.7
    ,16.09,3801,850.0,714.9,4.8,15.10,731.5,989.4,1581.0,100.0,15.57,3738,1815.6,1591.2,34.7
    ,17.77,4053,850.0,691.6,4.8,16.64,708.2,989.4,1591.2,98.8,17.20,3969,1795.2,1591.2,34.7
    ,19.42,3906,850.0,515.4,4.8,18.32,522.0,989.4,1417.8,0.0,18.86,3990,1142.4,1305.6,63.8
    ,21.08,3675,850.0,515.4,4.8,19.96,515.4,989.4,1275.0,0.0,20.52,3759,1111.8,1275.0,91.2
    ,22.72,3465,315.0,515.4,4.8,21.62,515.4,989.4,1244.4,0.0,22.18,3528,1091.4,1234.2,91.6
    ,24.36,3255,255.0,515.4,4.8,23.26,515.4,989.4,1224.0,0.0,23.80,3318,1081.2,1213.8,91.2
    ,26.00,3066,255.0,515.4,4.8,24.91,518.7,989.4,1203.6,0.0,25.46,3129,1071.0,1193.4,91.6
    ,27.30,2898,250.0,518.7,4.8,26.54,515.4,989.4,1183.2,0.0,26.92,2961,1060.8,1183.2,91.2
    ,28.44,2793,250.0,528.7,4.8,27.69,518.7,989.4,1173.0,0.0,28.06,2814,1050.6,1173.0,91.6
    ,29.60,2667,245.0,538.6,4.8,28.83,532.0,989.4,1162.8,0.0,29.21,2709,1050.6,1152.6,91.2
    ,30.87,2541,245.0,545.3,4.8,29.99,538.6,989.4,1152.6,0.0,30.48,2583,1040.4,1142.4,91.2
    ,32.26,2415,245.0,545.3,4.8,31.36,548.6,989.4,1142.4,0.0,31.72,2457,1030.2,1142.4,91.6
    ,33.43,2310,245.0,555.3,4.8,32.72,548.6,989.4,1132.2,0.0,33.08,2352,1020.0,1132.2,91.6
    ,34.55,2205,245.0,545.3,4.8,33.79,555.3,989.4,1122.0,0.0,34.15,2247,1020.0,1122.0,91.2
    ,36.16,2079,245.0,552.0,4.8,35.06,548.6,989.4,1111.8,0.0,35.61,2142,1009.8,1101.6,91.6
    ,37.81,1953,245.0,545.3,4.8,36.72,545.3,989.4,1091.4,0.0,37.27,1995,999.6,1091.4,91.2
    ,39.48,1827,245.0,538.6,4.8,38.37,542.0,979.2,1091.4,0.0,38.92,1869,989.4,1081.2,91.6
    ,41.15,1701,245.0,545.3,4.8,40.04,545.3,989.4,1071.0,0.0,40.59,1743,979.2,1071.0,90.8


    ,Group A:,'002,,,,Group B:,'001,,,,Group C:, Not Running
    ,,Engine speed,Throttle Position,Operating Cond/AC,Coolant Temp,,Engine speed,Injection Quantity,Mod. Piston Displ.,Coolant Temp.,,,,,
    ,TIME,861-945,0,speed/throttle/AC,80-110,TIME,861-945,3-9,1.35-2.10,80-110,TIME,,,,
    MARKER,STAMP, /мин,%,,°C,STAMP, /мин, мг/R, в,°C,STAMP,,,,
    ,0.02,1449,24.3, 0 0 0,90.0,0.56,1470,15.2,1.880,90.0,,,,,
    ,1.13,1575,77.6, 0 0 0,90.0,1.68,1701,33.6,2.820,90.0,,,,,
    ,2.24,1827,79.2, 0 0 0,90.0,2.79,1995,35.4,3.080,90.0,,,,,
    ,3.33,2121,97.3, 0 0 0,90.0,3.90,2268,35.2,3.280,90.0,,,,,
    ,4.46,2415,97.6, 0 0 0,90.0,5.00,2541,35.0,3.420,90.0,,,,,
    ,5.55,2688,97.3, 0 0 0,90.0,6.09,2814,34.2,3.460,90.0,,,,,
    ,6.65,2940,97.3, 0 0 0,90.0,7.22,3066,34.6,3.620,90.0,,,,,
    ,7.76,3192,97.6, 0 0 0,90.0,8.30,3297,34.0,3.660,90.0,,,,,
    ,8.72,3402,97.6, 0 0 0,90.0,9.08,3486,34.2,3.680,90.0,,,,,
    ,9.44,3549,97.6, 0 0 0,90.0,9.80,3612,34.2,3.780,90.0,,,,,
    ,10.16,3675,94.1, 0 0 0,90.0,10.52,3738,34.2,3.840,90.0,,,,,
    ,10.88,3780,49.4, 0 0 0,90.0,11.24,3717,0.2,0.940,90.0,,,,,
    ,11.60,3738,0.0, 0 1 0,90.0,12.14,3696,0.0,0.740,90.0,,,,,
    ,12.66,3612,0.0, 0 1 0,90.0,13.19,3549,0.0,0.740,90.0,,,,,
    ,13.73,3465,0.0, 0 1 0,89.1,14.27,3360,0.0,0.740,89.1,,,,,
    ,14.72,3297,0.0, 0 1 0,89.1,15.08,3255,0.0,0.740,89.1,,,,,
    ,15.45,3192,0.0, 0 1 0,89.1,15.82,3150,0.0,0.740,89.1,,,,,
    ,16.19,3108,0.0, 0 1 0,89.1,16.55,3066,0.0,0.740,89.1,,,,,
    ,16.92,3003,0.0, 0 1 0,89.1,17.29,2982,0.0,0.740,89.1,,,,,
    ,17.69,2940,0.0, 0 1 0,89.1,18.06,2877,0.0,0.740,89.1,,,,,
    ,18.51,2835,0.0, 0 1 0,89.1,19.06,2793,0.0,0.740,89.1,,,,,
    ,19.61,2709,0.0, 0 1 0,89.1,20.15,2667,0.0,0.740,89.1,,,,,
    ,20.69,2604,0.0, 0 1 0,89.1,21.25,2541,0.0,0.740,89.1,,,,,
    ,21.82,2499,0.0, 0 1 0,89.1,22.37,2436,0.0,0.740,89.1,,,,,
    ,22.91,2373,0.0, 0 1 0,89.1,23.48,2310,0.0,0.740,89.1,,,,,
    ,24.02,2289,0.0, 0 1 0,89.1,24.58,2205,0.0,0.740,89.1,,,,,
     
  20. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Конкретний НЕДОДУВ
    Скважність Н75 при повній нагрузці 34% (має бути приблизно 10)
    1. дирявий впуск.
    2. геометрія турбіни
    3. клапан Н75.
    4. вакуум на клапан Н75.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)