Назріває проблема з вентилятором обдуву салона в Г2. Признаки такі --- коли включаєш, працює нормально, а може видавати звуки похожі ніби лопасті труть об пластик, тобто почав час від часу "крихтіти". Ймовірність тертя лопастей - відкидаю, оскільки такі симптоми вентилятор видавав навіть у знятому положенні, а коли добре його трусанути руками, цей хижий звук пропадав, або пропадав і з'являвся. Знявши його з захисного корпусу виявив, що на якорі (нижче обмотки) де контактні щітки прилягають на мідній оболочці є виробітка. Круглі фіксатори на штоку (зверху і знизу) на місці та щільно тримаються. Оскільки з електрикою не дружу, прошу поради, що краще робити: 1) купити інший вентилятор б/у?, хоча й він не 5 копійок коштує, а через невизначений час стикнутись з тим самим. 2) віддати толковому майстру (номер тел. хто знає? та де знаходиться?), котрий замінить щітки + підшипник (якщо там є такий). І важливо, щоби ті щітки чи підшипник були у наявності, або ж знати де купити їх перед заміною (щоб не получилось так, що розберуть і .... до кращих часів, поки не знайдеться якась фігня до нього). П/С/ колись мав необережність сам розбирати такий вентилятор, після чого поїхав і взяв інший б/у. Двічі на одні граблі не хочу наступати.
Якщо цікавить, то маю АЕG, з Тоlеdо : Або Воsсh з свіженького Гольфа : Обидва ідеальні, ціна 200грн./шт.
Михайло, на разі - дякую, але якщо ремонт чи заміна щіток не прокатить, то вже тоді буду розглядати варіант покупки.
міняй одразу запитаєш, чому? та тому що там корпус нерозбірний. та і пробував я то робити - результат - куча витраченого часу, нервів і грошей на з/ч. кінці-кінців плюнув, купив мотрочик, поставив - і маю щастя. послухайся мене, не повторюй моїх помилок. тим більше, що в Міші вони є на продаж
маю телефончик електрика толкового, подзвони розкажи всю історію що з ним не та і можливо він щось тобі порекомендуэ 0632079392 або 0980851223 Володимир
Я б в першу чергу звернув увагу на зношеність колектора. Якщо він протертий краще купити б/у.Бо в 200 грн незнаю чи вкладешся.
а що це таке? і де воне є? Завтра сфоткаю вскритим свій вентилятор, і закину, бо перший раз чую про "колектор". Стало цікаво. Ну і з вищеописаного, думаю, що краще буде, дотовкти той що є, і заздалегідь взяти б/у інший.
Фоткати не було смислу, сьогодні в черговий раз відкрив той вентилятор. І все таки там є зношеність на тому колекторі. Купувати другий пока не збираюсь, попробую щітки поміняти, а далі буде видно. Всім дякую за поради.
День добрий. Щоб не створювати нової теми, напишу тут. В мене теж причина в двигуні пічки. При ввімкненні він пищав. Знявши його, витягнув з пластмасового корпусу, хотів розібрати і все гарно почистити і змастити, мені то якось не вдалося і після цього він почав якось туго крутитись. Може хто допоможе з детальним описом, як його розбирати, або знає ссилку на опис, чи відео даного процесу. Дякую.
Як показала практика змазування нічого не дає і за місяць все по новій. Переконався в цьому на власному досвіді. При розборці основна проблема зняти крильчатку. Для цього місце кріплення крильчатки до осі треба помістити в кипяток на 5 хвилин а потім швиденько вибити вісь з крильчатки молотком через стержень відповідного діаметру. Зараз шукаю вентилятор в хорошому стані. С мабільнава дєвайса
Дякую. Так сподівався, що не треба буде знімати крильчатку, але на жаль... Я свій коли пробував розібрати, то після того щось він тугіше почав крутитись, от напевно і прийдеться повністю розібрати і дивитись...
вставлю і своі' п'ять копійок. можливо на г2 підійде моторчик від ауді 80 В4 кузов. ми так ставили на 124 мерседес, з переробкою опор моторчика. можна було б попробувати як альтернативу
А навіщо такі "мучєнія" ? Хіба проблема купити б/в ? ? В мене є вагон. Ціна 200грн./шт. Та і новий не такий вже аж дорогий ! Ціна починається від 385 грн. !
ну бачиш в тебе спеціалізація така по г2. а в нас на шроті в основному бмв стоять, ось наприклад сьогодні чуваку у 124 мерседес поставив моторчик підкачки тосолу від В4 пассата головне що кліэнт задоволений і грощі в касу пішли ( в нас такого моторчика на 124 не було).