весь час відкрита дверка...

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Antoxa, 28 гру 2011.

  1. Antoxa

    Antoxa Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.6PN
    Доброго дня, маю проблему, брелок від сигналки весь час показує що в мене відкрита дверка також весь час працює підсвідка салону(є 3 положення вкл\вкил(все гуд) і світитись коли відкриваєтся дверка(тут світиться завжди)). Провіряв кнопки які відповідають за положення дверей, з ними начебто все гуд, не знаю що робити. Хто стикався з такою проблемаю або знає того хто може допомогти, буду дуже вдячний. П.С. сорі якшо тупо написано. хз як сформувати првильно цю проблему...
     
  2. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    значить не все гуд. До електрика тобі дорога
     
  3. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    можеш когось порадити ?
     
  4. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    якщо не кнопка то дріт, який йде від/до неї.
     
  5. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Схожу проблему мені колись вилікував Донецкий. Просто поміняли кінцевики і глюк пропав.
     
  6. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Така проблема появляється часто зимою, коли після зниження температури дверний кінцевик не достає до самої дверки у закритому стані.
    Можеш поставити такий експеримент. Відкриваєш водійську дверку і пальцем натискаєш на кінцевик (ніби дверка закрита). Дивишся чи погасне світло і пробуєш ставити машину на сигналізацію. І так повторяєш для усіх дверей.
    Якшо на якісь світло погасло, значить треба замінити кінцевик на довший.
    Якщо ні на одній дверці світло не погасло, значить проблема в дротах ід дорога тобі до електрика.
    Перевір ще кінцевик багажника. Деякі майстри його підключають до каналу салонних дверей.
     
  7. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    проводили наступний експеримент - знімали кінцевик і знімали дріт. дріт не на масі - дверка закрита. не вилікувало.

    в Джетти2 кінцевики дверей сходяться в одному місці ? якщо так, то де ? адже лампа салону загоратись має від будь якої дверки, а тягнути до неї чотири дроти з кінцевиків - безшлуздо.

    Дякую. з повагою Кіт
     
  8. Antoxa

    Antoxa Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.6PN
    дякую не подумав нарахунок багажника, але б це обяснило світло в салоні а чому на брелку показуэ іменно двері, вот шо в ступор вводить, дайте пліз контакт електрика(скільки він бере приблизно) П.С. На брелку багажник і капот окремо маяче від дверей.
     
    Останнє редагування: 28 гру 2011
  9. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Почнемо з того що кінцевик на дверях працює наступним чином:
    - Якщо двері відкриті, то кнопка кінцевика вилазить "на волю" і замикає той дріт на масу. Відповідно засвічується світло у лампі (в режимі дверей) і подається маса на сигналку і відповідно на брелку засвічуються двері.
    - Якщо двері закриваються, то відподно контакт розривається, лампа через декілька секунд гасне, відповідно сигналка думає, що двері закриті.
    Якщо у тебе при відкритті багажника на брелку спрацьовує багажник, а не двері, то можеш той кінцевик не перевіряти, бо він під'єднаний окремо і не впливає на двері.
    В такому разі залишається перевірити кінцевики дверей.
    А який саме кінцевик знімали під час експерименту? Скоріш за все він і глючить.
    Попробуйте все-таки провести експеримент з натисканням пальцем на кінцевик, бо, можливий варіант, що дверка просто не достає до кнопки.
    Дроти від усіх кінцевиків мали б сходитися в районі панелі запобіжників.
     
  10. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    та, все правильно. пробували обидві передні.
    від водійської, від кінцевика два дроти - один зразу в підкапотне - сигналка, другий зразу наверх (мабуть по стійці до лампи).

    п.с. сигналка реагувала тільки на водійську дверку - тобто всі дверки відкриті а водійська закрита - ніхто не матюкається, сигналка мирно закриває машину думаючи, що машину забули закрити 2. всі двері закриті, а водійська відкрита - сигналка не закриває машину. а на примусове закриття - матюгається на не закриті двері. тож це явно кінцевик саме водійської.
    + виходячи з цього, решта теж мала б працювати, якщо кінцевики між собою з'єднані (так мені підказує логіка), і світло в салоні теж спрацьовувало б лише від водійської дверки. тож мені здається, що людина яка ставила сигналку десь щось намудрувала..

    от ніц не можу зрозуміти, як би воно так мало працювати, ем.. цікаво =)

    п.п.с. багажник відкидаю, бо на сигналці окремий індикатор на нього. чудес не буває
     
    Останнє редагування: 28 гру 2011
  11. Antoxa

    Antoxa Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.6PN
    в тому то і прікол, що і пальцями затискали і пробували масу замкнути в йому все поф. ще попробую кнопку місцями поміняти і кабель тестером продзвонити, що роздвоюєтся
     
  12. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Цікаво а при відкритому багажнику на брелку блимає капот\багажник?Якщо ні то ше треба глянути туди(багажник і капот)
     
  13. Antoxa

    Antoxa Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.6PN
    спеціально не дивився, завтра гляну, я думаю шо треба шукати в місці розгалуження кабелів(сигналка, лампочка) аде хз де дивитись
     
  14. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    З приводу дверних кінцевиків, то точно не знаю які там стоять, бо сам їх ще не рухав. Якщо вони такі самі як кінцевик на кришці багажника, то там є один прикол. Там має бути 2 окремі дроти кожен з яких підключається на окрему клему кінцевика. І коли відкривається дверка, то кінцевик просто замикає ці дві клеми разом. Тобто на одному дроті повинна бути постійно маса, а другий повинен йти до лампи (централки).
    Тобто в твому випадку один дріт в підкапотне і там десь прикручений до копусу машини (а не до сигналки), а другий вже до лампи(сигналки). Той дріт, що йде до лампи повинен ще з'єднатися з дротами від інших кінцевиків.

    Трохи не вловив логіки вашого експерименту. А саме:
    Тобто сигналка показує що дверка відкрита чи ні?

    Працювати має наступним чнином.
    Закриваєш всі дверки - має погаснути лампа і при постановці на сигналку має бути все ок.
    Якщо закриті усі дверки і ставиш на сигналку і показує що відкрита дверка, значить у тебе якись кінцевик або дріт замкнув.
    Якщо ти поставив на сигналку, все в нормі, по черзі пробуєш відкрити дері і на якісь дверці сигналка не спрацьовує, то значить що кінцевик не замикає контакти або обірваний дріт до нього.
     
  15. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    то не експеримент - то так себе поводила сигналка раніше. тобто реагувала тільки на водійську дверку.

    кінцевик такого типу - що при відкриванні дверей - дріт що до нього підходить коротить на масу.

    Єдине що зараз цікавить - це місце в Джетті де кінцевики з'єднуються між собою. Бо так на пальцях, теоретично проблему не вирішити =) треба лазити і дивитись, міряти.
     
  16. Antoxa

    Antoxa Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.6PN
    і контакт маястра на випадок якшо не вийде самим
     
  17. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Попитай Донецького, кажуть він може допомогти.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)