Доброго дня, маю проблему, брелок від сигналки весь час показує що в мене відкрита дверка також весь час працює підсвідка салону(є 3 положення вкл\вкил(все гуд) і світитись коли відкриваєтся дверка(тут світиться завжди)). Провіряв кнопки які відповідають за положення дверей, з ними начебто все гуд, не знаю що робити. Хто стикався з такою проблемаю або знає того хто може допомогти, буду дуже вдячний. П.С. сорі якшо тупо написано. хз як сформувати првильно цю проблему...
Така проблема появляється часто зимою, коли після зниження температури дверний кінцевик не достає до самої дверки у закритому стані. Можеш поставити такий експеримент. Відкриваєш водійську дверку і пальцем натискаєш на кінцевик (ніби дверка закрита). Дивишся чи погасне світло і пробуєш ставити машину на сигналізацію. І так повторяєш для усіх дверей. Якшо на якісь світло погасло, значить треба замінити кінцевик на довший. Якщо ні на одній дверці світло не погасло, значить проблема в дротах ід дорога тобі до електрика. Перевір ще кінцевик багажника. Деякі майстри його підключають до каналу салонних дверей.
проводили наступний експеримент - знімали кінцевик і знімали дріт. дріт не на масі - дверка закрита. не вилікувало. в Джетти2 кінцевики дверей сходяться в одному місці ? якщо так, то де ? адже лампа салону загоратись має від будь якої дверки, а тягнути до неї чотири дроти з кінцевиків - безшлуздо. Дякую. з повагою Кіт
дякую не подумав нарахунок багажника, але б це обяснило світло в салоні а чому на брелку показуэ іменно двері, вот шо в ступор вводить, дайте пліз контакт електрика(скільки він бере приблизно) П.С. На брелку багажник і капот окремо маяче від дверей.
Почнемо з того що кінцевик на дверях працює наступним чином: - Якщо двері відкриті, то кнопка кінцевика вилазить "на волю" і замикає той дріт на масу. Відповідно засвічується світло у лампі (в режимі дверей) і подається маса на сигналку і відповідно на брелку засвічуються двері. - Якщо двері закриваються, то відподно контакт розривається, лампа через декілька секунд гасне, відповідно сигналка думає, що двері закриті. Якщо у тебе при відкритті багажника на брелку спрацьовує багажник, а не двері, то можеш той кінцевик не перевіряти, бо він під'єднаний окремо і не впливає на двері. В такому разі залишається перевірити кінцевики дверей. А який саме кінцевик знімали під час експерименту? Скоріш за все він і глючить. Попробуйте все-таки провести експеримент з натисканням пальцем на кінцевик, бо, можливий варіант, що дверка просто не достає до кнопки. Дроти від усіх кінцевиків мали б сходитися в районі панелі запобіжників.
та, все правильно. пробували обидві передні. від водійської, від кінцевика два дроти - один зразу в підкапотне - сигналка, другий зразу наверх (мабуть по стійці до лампи). п.с. сигналка реагувала тільки на водійську дверку - тобто всі дверки відкриті а водійська закрита - ніхто не матюкається, сигналка мирно закриває машину думаючи, що машину забули закрити 2. всі двері закриті, а водійська відкрита - сигналка не закриває машину. а на примусове закриття - матюгається на не закриті двері. тож це явно кінцевик саме водійської. + виходячи з цього, решта теж мала б працювати, якщо кінцевики між собою з'єднані (так мені підказує логіка), і світло в салоні теж спрацьовувало б лише від водійської дверки. тож мені здається, що людина яка ставила сигналку десь щось намудрувала.. от ніц не можу зрозуміти, як би воно так мало працювати, ем.. цікаво =) п.п.с. багажник відкидаю, бо на сигналці окремий індикатор на нього. чудес не буває
в тому то і прікол, що і пальцями затискали і пробували масу замкнути в йому все поф. ще попробую кнопку місцями поміняти і кабель тестером продзвонити, що роздвоюєтся
Цікаво а при відкритому багажнику на брелку блимає капот\багажник?Якщо ні то ше треба глянути туди(багажник і капот)
спеціально не дивився, завтра гляну, я думаю шо треба шукати в місці розгалуження кабелів(сигналка, лампочка) аде хз де дивитись
З приводу дверних кінцевиків, то точно не знаю які там стоять, бо сам їх ще не рухав. Якщо вони такі самі як кінцевик на кришці багажника, то там є один прикол. Там має бути 2 окремі дроти кожен з яких підключається на окрему клему кінцевика. І коли відкривається дверка, то кінцевик просто замикає ці дві клеми разом. Тобто на одному дроті повинна бути постійно маса, а другий повинен йти до лампи (централки). Тобто в твому випадку один дріт в підкапотне і там десь прикручений до копусу машини (а не до сигналки), а другий вже до лампи(сигналки). Той дріт, що йде до лампи повинен ще з'єднатися з дротами від інших кінцевиків. Трохи не вловив логіки вашого експерименту. А саме: Тобто сигналка показує що дверка відкрита чи ні? Працювати має наступним чнином. Закриваєш всі дверки - має погаснути лампа і при постановці на сигналку має бути все ок. Якщо закриті усі дверки і ставиш на сигналку і показує що відкрита дверка, значить у тебе якись кінцевик або дріт замкнув. Якщо ти поставив на сигналку, все в нормі, по черзі пробуєш відкрити дері і на якісь дверці сигналка не спрацьовує, то значить що кінцевик не замикає контакти або обірваний дріт до нього.
то не експеримент - то так себе поводила сигналка раніше. тобто реагувала тільки на водійську дверку. кінцевик такого типу - що при відкриванні дверей - дріт що до нього підходить коротить на масу. Єдине що зараз цікавить - це місце в Джетті де кінцевики з'єднуються між собою. Бо так на пальцях, теоретично проблему не вирішити =) треба лазити і дивитись, міряти.