Швагро хоче купити собі авто до 15 тис.$ За моєю рекомендацією зупинився на Audi A6. Перед тим розглядав Hyundai Tucson i Nissan Qashqai. Але таки переконав брати авто VAG-групи Тепер потрібно допомогти з вибором автомобіля. Підкажіть на що звертати увагу, які слабкі місця. Цікавить дизель, в кузові універсал. Дякую.
Недавно купив такий. 1. Що скажу, тре брати дизель який має ТНВД, тобто стару систему вприску, бо в цих моделях були перехідні варанти з біль новішою і ненадійною системою вприску. 2. Ауді 98-2002 мають ряд відомих болячок: а) звернути увагу на ричаги передні - вони силумінові як в Б5 пасатах, зі всіма витікаючими... б) болячка магнітоли "хорус" - не регулюється звук - під заміну мафон, а змінити дешевим не вдасться, хіба викидати саб (доречі він класний, і викидати не хочеться) в) Не працює АБС дата канал (болячка ткож є в б5, або всіх АБС бошах 5.3 - тре знімати і розбирати, паяти) або новий блок АБС. г) кліма глючить, так само як і на А4, глюків є багато, тому при купівлі тре перевіряти від а до я. д) скрипить дверка багажного відділення, що особисто мене дуже дратує. Є ще пару дрібних глюків, можна погуглити.
Не знаю, тре інфу рити в інеті або по ельзі. У мене власне стара ТНВД система то ж код двигуна мож побачити в підписі
до 2002 у всіх 2,5 стоїть тнвд це раз далі проблема з розпред валами їх там аж 4 , проблеми з тіптроніком якщо автомат і масло забули міняти турбіна також більше чим 180 тисяч не їздить забиті форсунки там їх аж 6 якщо 2.5 два насоси один з них славнозвісний Bosch VP44 якщо кватро то взагалі ходова недешева + заміна масла в редукторах в кпп масла йде 7л + фільтр 200 гривень якщо акпп тіптронік під акумулятором зливні канали які забиваються тоді вода просочується в салон і тоді гюче клімат коротче ідеал ауді а6 2.5 з механікою якщо по бюджету якщо комфорт то 2.5 кватро по місту 12,5-13 дизеля з клімою після 2002 року почали робити двигуни із серії В там проблем з валами поки не виявили всі двигуни серії А і деякі серії В розпредвали проблемні в них вчасно потрібно міняти гідрокомпенсатори рокера і шайби двигун серії AFB має 150 коней + паганий фільт картерних газів AKN має 180 + інший фільтр який не забивається забитий фільтр створює тиск в двигуні і масло лиєтсья через піддон і починається проблема з розпредвалами(зношуються) з водійського боку якщо зняти кришку
Шукай AFB або AKN - це "ве-6" нормальні і добротні з ТНВТ і всьо по старінкє. Обидва 150-сильні. практично однакові двигуни. AKF - 180-сильна "ве-8". там насос форсунки і прочя білібєрда, яка смокче гроші. AYM - теж "ве-6" 155 сил. Але дуже рідкісний мотор на скіки я чув. І з/ч на розборках бувають трабли. Не скажу точно. Решта проблеми це восновному силумінова ходова. На яку я б ніколи в житті не купився. Ну не надійна вона. І не скажу шо комфортніша від кузова попередника. Проблеми, такі ж, як написав bass як і в Б5 пасаті. Глюки кліми переважно вирішуються пропайкою блока керування клімою. Про інші проблеми не чув.
Звідси висновок, краще взяти бенз 1.8T на 150 коней моменту там також багато за рахунок турбіни, зате набагато менше проблем, а витрата такаж+ ціна за авто менша. На мою думку в Audi C5 найкраща комбінація це великий бензомотор (2.4,3.0 або навіть 2.7T) + ГБО
В будь-якому ауді це найкраща комбінація! Дизелі дуже не дешеві, що в ремонті. що ціна продажу. Згоден. Драйвовий двигун. Але з варіатором він тупий хоч вбий... А на механіці їх мало. Я рахував, що мені вигіжніше значно їздити на газу ніж на 2,5 дизелі. Їде 2,6 дуже добре. Жере багато. на газу ц ев результаті дешевше ніж дизельом їздити. І в ремонті він значно дешевший за той же дизель. Якщо саме кузов С5 тоді 2,4 суперовий варіант з ГБО. Згоден з Rules'om )
так і такі були, хоч зустрічаються нечасто. Тут досить непогано розписано про всі проблеми С5 кузова http://www.audi-club.ru/forum/showthread.php?t=170558
не треба вже так сильно дизеля ганьбити, по драйву дизель 2.5 іноді краще чим бензин 2.6 (якщо не на газу) по розходу то навіть на газу не завжди дешевше при однаковому рівню їзди + ремонт ГБО + прошивка компа фільтр ГБО якщо ГБО нормальне в цілому немає ідеальної машини але як колишній власник а6 кватро 2.5тді скажу так , мав дизель так і в майбутьому також брав би дизель хоч він і має пріколи і зимою гріти до хв 10 приходиться
http://auto.ria.ua/auto_audi_a6_11751726.html Хто що скаже про цю машину? Хто знає де в Луцьку можна продіагностувати авто? Якісь сервіс чи ще щось?
якщо витрата на пальне по грошах на газу такеж як на дизелі, то це вже добре. прошивка каомпа ГБО зазвичай входить в вартість установки ГБО. фільтр ГБО? а на дизелі що, немає паливного фільтра??? дорожче масло і значно частіша його заміна на дизелі. максимальна вартість ремонту системи ГБО - це встановлення новенької системи з нуля(дуже рідкісний випадок), це 6000-10000грн. А на дизелі зазвичай і турбіна стоїть, а вартість форсунок?а ТНВД? а якщо недайбог насос-форсунки??? там ціни ремонту взагалі космічні
Файна мафинка, сам таку хотів, щоб в світлій шкірі... Але ціна - це максимум для даної моделі. Тобто в ній все повинно співати і жодних натяків на якісь вади.
Вітаю! Якщо не секрет, то за скільки взяв? П.С. Я теж зараз у пошуках(продав свій пасат В4), і вже голова обертом йде, що взяти.