Тут зайшла мова за ціни на гольф 2 і ціни на нього. Пропоную висловитись, хто б яке авто купив (можна і не VW-group) за певну ціну. Оскільки трохи криза, то категорії такі. 1. 2-3 тис доларів 2. 4-5 тис доларів 3. 6-7 тис доларів 4. 8-10 тис доларів За одно і виясним, хто як оцінює авторинок на сьогодні.
1 гольф вже старий,або Хонда цівік 2 тур,цівік,карізма,мерс С,гольф 4 3 Ауді а4,а6 тур,мерс С 4 тут варіантів масса від 2011 року свіжак з-за кордону,і ауді,і кіа,і хюндай,і фафаген,і міцики
цівік до 3000 не набагато молодший, 1995-1996 р, а за 2000 певно і немає їх. сіжіше від гольфа і за 2000 певно тільки ВАЗ )
я так бачу ви пишете хотілки, а не реально що можна купити за ті гроші... брат недавно шукав авто, бюджет 5-6к уо.. хороше найти тяжко.. взяв +- хороше, але до пуття треба доводити..
чому,я пишу про те,що є зараз,поки я зондую ринок у пошуках авто брату.Реально невстиг забрати Хонду сівік 1,4 газ\бензин на електриці з кондером,небиту і хворобою на задніх арках 2000 року випуску 5-дверний хечбек по ціні 3650$,і наприклад БМВ 316 газ\бензин гуд стан 1998 з незначною хворобою порогів 3800,мерси,недуже хочу а от гольфи 4 ну реально по навищених цінах на теренах Львівщини
співробітник з іншого філіалу,у пятницю встановив на облік А3 2012р універсал,1.6 бенз,незлийваріант за 11200 з розмитненням і встановленням на облік,а те,що у нас перестали дивитись за авто це факт одні трупаки і зклепані з кількох авт ,а перебиті КУСТАРНИМ методом ,навіть без вигляду номери кузовів просто вбивають
А6С5 полутрупом буде за 6-6,5. В діапазоні 8-10 буде лялька 100%. В франківську стояла 2004 рік, тільки пригнана, на бежевій шкірі, 2,5 ТДІ за 9. Муха не сиділа... ЗІ. А6 за 9,5 попадає в діапазон 8-10... Тобто всі трупи крім твоєї? 1. будь-який хлам 2. Пассат б5 (дорестайл) 3. Ауді А6С5 4. Пассат б6, Хонда Акорд, Окставія А5
Саме так, труп то с6. А С5 зара від 8.5 до 10 і в нормальному стані. Просто ті що щойно пригнані там "муха не сиділа" дослівно ніде - ні на заміні ременів\роліків, ні на каталізаторі, ні на тех рідинах, ні на стойках, і т.д. А то все перевірити і замінити є недешеве задоволення
Ну нові машини такі вже не випускаются. Якщо тільки це треба поміняти - то це норм. Та й таке як рідини, ремні, роліки без провірки треба міняти. Стойки і без провірки сам зрозумієш чи побачиш в якому вони стані.
Я просто кажу що зробити в ауді це дорожче ніж в гольфі, чи навіть в октавії. Мені ті всі "розхідники" вийшли в 1.5 КБаксів і до ходової я не ліз, бо вона в доброму стані(лише колодки і задні диски ).
Цікава тема. правда давно не моніторив ціни. 1. Бмв е30/мерс 190/пассат б3/гольф 2 2. БМВ е34/ауді 100 с4 3. БМВ е34/ауді а6с4 4. БМВ е39 (в ідеалі 530д)/а6с5 на механіці)
Народ, мене цікавлять думки щодо 1 пункту. Звучали і гольфи і мерси і т.д... То ж все вже старе дрантя, яке гниле насквозь і в техстані далеко до середнього. Я, як фан німецького автопрому, в цьому діапазоні цін купив вже краще б лайноса. Він не гнилий, дешевий і надійний. Що спонукало б Вас купити вищевказані автомобілі, яким вже понад 25 років і які додатуть вам купу головного болю?
) я цю тему і почав через те, що писали шо 2-2,5 к за гольф 2 то дуже дорого. Не знаю, чи буде живий ланос за цю суму. Мерса і беху тих років теж би не брав. Але маю гольфа, йому 27 років! дір нема ) Розглядав різні альтернативи, заради цікавості, але в свій скромний бюджет не знайшов нічого. Та і продати його буде важкувато. Тому думаю так: буду їздити, поки він тримається купи, а там побачим ) За кілька років би взяти Ауді 80, трішки молодші вони за гольф 2, і мають ніби кращі (оцинковані) кузова. Їздять же ще вази копійки, їм по 30 з лишнім років, і нічого, тримаються. Думаю гольф 2 і перші ауді не гірші )
Тема цікава. Але, ті хто шукають авто, то морозяться. Карочче, маю Г2, а також шукаю ще одного коня, щоби Гольфа не продавати. Шукаю B5, схиляюсь на післярестайл, перевага - дизелю та МКПП, хоча і зондую варіант АКПП (бо на ньому планується жінка їздити, вона новачок) В5 хочу з двигуном 1,9. Причина покупки така - шось мені стало шкода свого Г2, адже йому 31 рік. Пассат планується, як робоча машина на кожен день.