Доброго дня. Рішився продати свого жигулика і купити другого Гольфа. Пока жигулик продається, помаленько збираю інформацію про Гольфа. Хотілось би почути думку людей які вже мають досвід роботи з цими машинами . Визначився лише з віком (з 1988-...) та типом кузова (5-ти дверна). Власне цікавить кілька нюансів: 1) двигун, на які звернути увагу, а які краще і не дивитись. (Авто буде використовуватись як сімейне, тому більше 1,6 думаю неварто брати) Також цікавить як дизельні двигуни поводять себе зимою, чи варто їх розглядати? 2) фари, мені більше до вподоби чотириокі, проте чи сильно відрізняються, при нічній їзді, машини з 2 та 4 фарами? 3) на що звертати увагу при покупці? В які слабкі місця в кузові, де "штрикнути" викруткою щоб перевірити чи не гнила? Окрім кузова на що ще увагу звернути? (купляю авто в перше ) Можливо ще є якісь нюанси при виборі авто? Буду вдячний за вашу допомогу.
Скажу по свому досвіду. Мотор 1в турбодизель 1991 рік, недавно зробили капремонт на 395 тисячах пробігу, їде непогано, принаймні за простий атмосферник, але і не ракета. Мотор тягне з самих низів. З турбіною ніяких проблем не було, проблем з заведенням авто взимку не виникало. Потрібно тільки заливати нормальне масло і вчасно міняти розхідники. Розхід пальног радує найбільше:D По кузову може бути гниле дно, крила, в багатьох гниє задня кришка багажника, задній "фартух", двері. На бензинових гольфах не їздив і ніколи не мав справу так що порівнювати не можу. Зрештою думаю, що знайти таку машину в гарному стані дуже важко. Ніхто нормальні не продає, а якщо і продає то дорого. Машина добре тримається дороги, після класики відчуєш колосальну різницю. Я прихильник VW, дуже подобається машина, але якщо купувати зараз, ціна на них трохі завищена, зрештою по 20 років самим свіжим екземплярам. Дивився на Хонду Сівік в кузові хечбек і Фіат Пунто, трохі свіжіші але цінова категорія вища. Це чисто моя думка. Якщо виникнуть якісь питання можеш звертатися в пп.
Добавлю і я трохи. У мене Гольф 2 1984р.1,6ТД робоча "конячка". Пригнав у 1997 році стан був ідеальний. І по цей час проблем по кузову ніяких(окрім де там трохи притерся чи ще щось). Розхід радує 5-6л дизеля. Звичайно зимою потрібно гараж, і добре паливо. Все інше, це як і в любого авто розхідники міняються без проблем(запчастин тьма). Місяць тому зробив капремонт двигуна, і я думаю спокійно 200 тис.км він ще накатає. Знайти машину буде дійсно проблематично, оскільки на "базарах" повний хлам, а хороший Гольф на базарі - це машина, яка вже малювалась і т.д і ціна буде поза 4тис. єнотів. Удачі у пошуках.
Дякую за відгуки. Читаю, аж страшно стало. Орієнтуюсь на 3500 (максимум 4000). Всі пишуть що нормальних не продають. Невже дійсно така страшна ситуація, і за ці гроші нічого не купиш? На авто ще не ходив дивитись, так як свою ще не продав, тай решта грошей ще не наруках
Пошукай добре. І за 3000$ нормальну знайдеш. Не ходи на базар, і не сильно шукай в інтернет-ресурсах. Моя порада - "Ваш Магазин". Там трапляються дуже гарні і збережені варіанти ! Продають діди, які мало їздили, доглядали, шанували. Місяць назад в с. Оброшино якийсь дєд (судячи з голосу) продавав темно-синю 3-дверку, Гольф, 1,8 16кл., 1991р.в. Хотів 3500 з торгом. Казав (по телефону), що в ідеалі. Думаю і 5-дв. знайдеш нормальну. Але це трохи важче. Чомусь 5-дв. "ціняться" більше. Моя порада - бери 1,6-1,8 бензин. Диз.паливо в нас - "фігове", будуть з таким мотом і пал.апаратурою час від часу проблеми !
1.8RP можу порекомендувати. Його ставили в 90-91роках. Дивись головне на кузов і двигун - все решта копійки і можна зробити без проблем
Гольф 2 невибаглива машинка! підвіска сильна витримує наші дороги, головне переглянути кузов- пороги, днище біля порогів особливо!, арки, стакани щоб живі були! Двигун як для кого для мене 1.8 вже слабенький! доречі розхід 10 л по місту 7л траса. Основний недолік який мені неподобається це шумність салону машина не для бруківки! хоча тази набагато шумніші по салону і то нові! Головне найти хорошого гольфа удачі!
привіт. В мене гольф2 їжджу 2 роки. Машинка варта своїх грошей. Продаю не тому, що з машиною щось не те, а тому, що підзаробив трохи грошей і хочу новішу машинку взяти. Як маєш бажання, можеш приїхати в любий час до Стрия глянути. Ходова, мотор, салон ляля, по кузову незначна корозія яку легко виправити, дир нема. Можеш задзвонити 0503704753 Ярослав. Даю слово, хто купить не пожаліє, машина дійсно добра. Віддам за 4000 баксів без торгу. Стоїть на обліку у Львові. Мотор 1,6 електричний карбюратор. auto.ria.ua/auto_volkswagen_golf_ii_7908008.html
З власного досвіду експлуатації Г2: саме головне шукай авто без будь яких доробок (сигналка, супер музика, люк і т.д.) всі доробки зможеш зробити сам. В мене гольф 84року випуску, кузов недавно був переварений, кузова оцинковані тому шукай неварені, незначна ржавчина це непоказник (я купував в 2005 з дирками в дверках від ржавчини то за 6-ть років вони майже не збільшилися), дивись чи не продавлені пороги. Бери без люка бо тече, двигун рекомендую 1,6 інжекторний (карбюраторні краще не розглядай), діло твоє та я рекомендую бензиновий (дизеля цих років заслабі). Успіху.
1. Кузови ні 2, ні 3 не цинкувались на заводі. Взагалі. 2. Тече лише кустарно врізаний люк. Фірмовий - не тече ! 3. 1,6 інжектора на Г2/Дж2 не існує !
Я б на твому місці глянув ще у бік Джети 2. То той самий Гольф тільки з "рюкзаком". Сам таку взяв. Вона трохи більша(за рахунок багажника) і, як кажуть мої знайомі на Гольфах, плавніше їде. Мотор краще бензиновий, 1.6 має стати. Дизелі такого віку вже довго не поїздять і ціна на них буде більша. Є ще один варіант: купити тут "ґрата" з нормальним кузовом і пригнати собі донора за пару долярів з Польщі. Перекинеш собі все з одної на другу і будеш знати на чому їздиш. З.І. Хочеш нормальну машину на роки, то плати нормальні гроші.
Взяв недавно Г 2 1,6 простий дизель. На обгонах дуже слабий. А так 100-120 йде спокійно. Мені хватає. Взяв менше ніж за 3. Багато вже доробив. Задні дискові гальма поставив - то супер. Проблема з ручніком але вже знаю як вирішити. Хотів ще кондюк запхати але зрозумів мотор заслабий - кондюк буду продавати. Є ще нюанси по кузову, але то дурниці, бо витрати палива до 5 літрів. На роботу маршруткою маже не їжджу
Місяць тому шукали Джету(кум хотів для себе), то скажу відверто що після перегляду 10 машин бажання купляти її відпало. З 10 машин 10 трупів, ціна розглядалась до 3,5тис.єнотів. Вони гниють ще більше чим Гольф 2.
Можливо, я єдиний в клубі, хто купив ту ж машину, яку першою оглянув. Був це гольф 2 1,3 карб, 5 дверей, в хорошому стані. Зараз вже б може довго і прискіпливо вибирав, але то все час і гроші... Не знаю як в кого, але то має бути якесь відчуття, що це авто твоє. Нехай воно зараз не в ідеалі, але з часом, кожен раз воно ставатиме все краще і краще. Двигун 1,3 - на початок нормально, якщо в хорошому стані. Потім трошки відчувається брак жвавого розгону і важкувато тягне вгору при повній загрузці. А карб - регулярна профілактика в доброго майстра - і можна їздити, хоча один мій знайомий поміняв авто, бо той карб його "заколупав".
+ і я теж ! Всі чотири свої авто з першого разу ! Продзвонив спочатку по "Ваш Магазин" 3-4 екземпляри, поспілкувався з продавцем по телефону, вияснив все що мене цікавило, приїхав - оглянув - мін. торг - і купив !