Всім здоров. Хлопаки хочу брати гольфа. Порадьте, яких років краще брати, які типи двигунів і т.д. Дизеля боюсь брати, скажіть чи виправдані побоювання? Основні вимоги не такі й великі: головне конд, хоча б передні склопідйомники, ну і розхід хотілося б хоча 8л. місто. Наперед всім благадарачька
Бери якнайновіший. Ну і все повинно в ньому бути що ти собі запланував. Решта - аби все не було гнилим і ржавим і їздив не димів.
1.4 16V трохи проблемний двигун з малим ресурсом. Оптимально 1.6 і розхід невеликий і їде весело. 2.0 на механіці в місті до 10л/100км, а з АКПП-13.5л/100км(в мене такий). 1.8Т до 9.5л/100 в місті. На дизелі такі машинки вже мають відчутний пробіг, за кордоном також вміють економити!
на сусідньому форумі вже тобі відповідь дав))))) а чому купляти б2 дизель безпечно і нормально, а г4 новіший на надцять років там вже пробіг великий. там прості дизельки
Боюся потім попадалова, при тому незнаю чи буду пристуній при купівлі авта. Все таки бенз напевно дешевший в якомусь недай Боже серйозгому ремонті.
1.8T - oj jpyfxf' ,erdf "T"? 1.4, то той що 75 сил має? ну короче так поняв, що все таки розхід в 10л. по місту, то моя доля(на жизі так само)))) швидше за все!!!
а хіба 1z\ahu і afn сучасні, та то той самий древній aaz тільки в тнвд підведено пару датчиків для точнішого дозування
За 100 з лишнім років принцип роботи двигуна не змінився, міняються технології, саме тому оті два лишніх датчики дають екомію пального, нові с-ми керування (управління) дають більш точне дозування і т.д. Моя рекомендація шукай автівку (двигун) з потужністю не менше 100 коней і якомога молодшу а чи турбо-дизель чи атмосферний бензиновий то справа смаку. Сучасні ТДІ мають досить гарні х-ки які стоять на рівні а інколи і "перепльовують" бензинові тогож об"єма, на рахунок надійності (попадалова в ремонт) зроби простий підрахунок: візьми порахуй вартість навісного (датчики, форсунки, ТНВД чи блоки керування, свічки, шлангочки трубочки і т.д.) бензинового двигуна і дизеля то вартість буде приблизно одинаковою, в бензинового їх більше а вартість окремої запчастини нижча (іскрова свічка 30-40грн а накалу 50-100дол.), і виходить що в бензиновий ми вкладаємо по 50грн но часто а в дизель 400-800 но рідше (несприймайте категорично). А ще додайте до розрахунків (точніше відніміть) гроші зекономлені на паливі і ви отримаєте що дизель по капіталовкладенням нічим не гірший за бензиновий. Це моя думка і основана вона на твердженні: чим простіший механізм тим він надійніший, хто хоче розкритикувати мене будь ласка зробіть розрахунки вартості обладнання двигунів і я без образ прийму будь яку критику На даний час я юзаю бензиновий двигун, але наступне авто однозначно матиме турбо-дизель!
Хлопаки, на що ще треба звернути увагу при купівлі, мається на увазі, які їхні "професійні" болячки? Чув щось про рульову!!! Як визначити чи вона йде на покій?
по стуках на поганій дорозі. а взагалі на підйомнику любий майстер продіагностує. найголовніше дивись на стан кузова! все решта то мелочі