На продовження теми одноклубника Gurkha про вибір зимової гуми я постав перед вибором літньої. Цікавлять ваші поради. Серед номінантів на перемогу у мене: 1. Barum Bravuris 2. Nokian H 3. Vredestein Sportrac 3 4. Fulda CARAT PROGRESSO 5. Gislaved Ultra Speed Загалом гума різного класу. Я особисто схиляюся до Barum Bravuris, бо баруми колись мав на пасаті - добре себе рекомендували. Та й ціна "адекватніша". Але шалено подобаються Вредштайни. Але цікаво, хто їздив, як веде себе такий протектор на дорозі? На мокрій і на сухій. Є якісь там критерії мякості корду, чи не трісне гума від падіння в яму. Якщо хтось шарить - поясніть неосвіченому в тій темі. Дякую! Флуд на тему - вітається!
На Вектру С минулого року купив Vredestein Sportrac 3 - дуже хороша гума. Тихенька, дуже хороша поведінка на мокрій дорозі, ефектна (через це і купив ), АЛЕ... Проїхавши на цій гумі неповних 15т.км по глибині протектора можна було сказати, що всі 30т. Дуже швидко зношується/стирається. Це один з недоліків, а другий - хрен докупиш ОДНЕ нове (не хочуть по одному продавати/розпаровувати партію) або, навіть б/в - дуже рідкісна. А взагалі один мій знайомий, який "займається" гумою, сказав: "Зимова гума має бути GOODYEAR, літня - MICHELIN, а в ідеалі - зима/літо CONTINENTAL. Все остальне - компроміс ! Намагаюсь притримуватись цієї поради, навіть деколи купуючи у ПЕРЕВІРЕНИХ продавців б/в гуму.
Маю я контіненталі. Гімно гімном. Багато знайомих хто їздив матюкалися на їх гуму. Так от і переживаю шо вредштайни дуже швидко зносяться(((
приглядаюся до бюджетних варіантів чи хтось юзав корейські шини NEXEN? наприклад такий варіант http://autoshini.com/shop/Shiny-Nexen-Roadstone-N1000-225-50-R17-c12969-d109579 або такий http://autoshini.com/shop/Shiny-Nexen-Roadstone-N6000-225-50-R17-c1191-d107551
Два сезони від'їздив на Ваrum Вrаvurіs. Дуже класна гума. Але наступні мої літні шини будуть Fuldа Есо Соntrоl. Це - вєсчь ! Всім рекомендую. І ціна дуже приємна.
Ну, чоловіче, навіть не знаю, що сказати... На попередніх авто купував 2 літніх комплекти CONTINENTAL (ContiSportContact 5) і комплект майже нових б/в ContiVikingContact - задоволений.
Не був би я таким категоричним ! Якщо Ви з"їздите цю гуму за два сезони ( 50-60т.км) - так, ця гума непогана. Але якщо Ви не їздите так багато і розраховуєте, що вона прослужить 3-4 сезони (ну є люди, які "накатують" +/- 15 т.км/рік), то будете неприємно вражені. Гума викривляється, з"являються мікротріщини (як від пересихання) і вже на третій сезон погано балансується.
Підтримую, бо вже два сезони відкатав на мішелін енерджі (брав не нову, а б/у з Європи), і ще один сезон точно відкатаю. Враження від неї дуже позитивні, дорогу тримає прекрасно не залежно від швидкості 80-180 км/год поводиться добре, плюс при гальмуванні в мене ні разу не було щоб гума пішла юзом і при екстреному гальмуванні теж. Знайомий теж відзивався дуже позитивно про цю гуму (в нього мітсубісі оутлендер). Рекомендувати не буду, але я нею дуже задоволений. ІМХО
дуже задоволений CONTINENTAL http://www.garazh.com.ua/tires/catalog/Continental/ContiPremiumContact 2/ виробництво франція ,резина мяка добре тримаеться дороги,попадав у ями думав буде грижа але обійшлось
При неналежному (неправильному) зберіганні та експлуатації з будь-якою гумою таке стається ! Тут на форумі була тема про тиск в зимових шинах! - так там таку хєрню писали, що ужас. В нас не всі вміють на автомобілі їздити. А ще, крім того, можна купити в магазині стару гуму, якій вже 6-7 років, і яка вже втратила частину своїх властивостей.
Ну окей, з тим все зрозуміло. Контіненталі всі хвалять. Поддивлюся все ж ще раз в їх сторону. Але чому всі мовчать про Nokian, Gislaved - суперові виробники гуми. Я впринципі Нокіанами завжди був дуже задоволений особливо їх зимовими колесами. Гіслейвд - шведи. Вся Швеція на тій гумі катається. Але в нас в продажі дуже рідко зустрічаються чомусь. На кожній шині має бути вказана дата виробництва. На неї обов"язково треба дивитися.
nokian зараз випускае росія ,скандивську ти не знайдеш,і вони більше спеціалізуються на зимовій резині.тільки нещодавно вони почали працювати в притул з літом. так що пройде час і побачим чи вони такіж добрі як і зимові
нексен хороший варіант мав такі на бмв, мокру бруківку супер тримали трохи шумні але ціна якість це виправдовує.)
Я за Барум Бравуріс. Що зимові Поляріс 2, що літні Бравуріс - саме те для наших рейок та бруківки. І по ціні приємні (були), і боковини мали товсті - фіг яка рейка поріже. Хіба по трасі трохи шуміли, якщо більше 120 км/год. їхати. Але це було колись, зараз не знаю як вони.
БМВ - важкий автомобіль і в мене БМВ мокру бруківку дуже добре і на Росаві катав. А для "мильничок" типу Гольф/Вектра/Леон і т.д. - це не варіант (ну хіба вже в цілях ТОТАЛЬНОЇ економії). Гума для авто, а ще й для власного, не повинна стати об"єктом економії - це Ваша (в першу чергу) безпека. Ніколи не економлю на гумі, гальмівних колодках, автомастилі і горілці!
Про економію йдеться, якшо купувати беушні колеса за 100 баксів. А мені йдеться не про економію, а про те, щоб купити те, що мені по кишені. Скажімо комплект контіненталів моєї розмірності (225/50/17) обійдеться у майже 1000 доларів. Для мене це значна сума. При тому, що їжджу я в середньому 15 тисяч км на рік. Нексен - трохи більше 500. Є ще всякі китайські Санні за 360 баксів за комплект, але то гума надто вже підозріла, краще Росаву купувати Чомусь не можу знайти Баруми такого розміру