Вибір приводу для автомобіля

Тема у розділі 'Бібліотека', створена користувачем McAr, 26 лип 2007.

  1. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Які переваги має задній привід в порівнянні з переднім?Зими щось теплішають.:)
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Вибір приводу для автомобіля

    Знаю одне - повний привід рулить!
     
  3. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Вибір приводу для автомобіля

    Кращий розгін і можливість контрольвані заносів.
    Як не так, то поправте.
     
  4. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Відповідь: Вибір приводу для автомобіля

    Не всі повні приводи дійсно повні.+витрати на експлуатацію,цікавить перевага тільки заднього.
     
  5. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Вибір приводу для автомобіля

    Перевага в прискоренні з місця і класичній поведінці машини при заносі/зносі/розвороті. При певних навиках дуже навіть радує.
    Недоліки в більшій складності обслуговування: кардан, підвісні підш., міст/редуктор і т.д і т.п. Ну і зимою тяжче підгору, легше втикнути в снігу або на льодіку.
    короче, на вкус і цвєт...
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Вибір приводу для автомобіля

    Додам, що недоліком заднього є ще втрата КПД на додаткові вузли передачі, розкрутки карданів, мостів, тертя в хрестовинах, планетарках ітд. А це втрата потужності і постійна втрата пального. Ну і ще більша конструктивна складність, тобто додаткова вага і додаткові деталі.

    І ще вважається що для тихохідних водіїв, водіїв-початківців та жінок однозначно варто вибирати передній. Це пов'язано з плюсами, переліченими вгорі, а особливо з легкістю вигрібання зі снігу та простішому контролю заносу. Тим не менше, якщо водій професіонал, йому буде набагато легше стабілізувати машину на боковому зносі (дріфті) саме на задньому приводі, тобто стабілізувати задню вісь обертами двигуна для вирулювання передньою. На передньому приводі відкоригувати знос задньої осі неможливо. Можна тільки прискорити знос ручником :)

    П.С. Ніщо не зрівняється з кайфом водіння потужної задньопривідної машини. 4х4 без блокувань (більшість "4х4") тут сакс. Хто це знає - підтвердить.
     
  7. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Вибір приводу для автомобіля

    взагаліто ремонт заньопривідних по логіці дешевше ніж передньо.
    в задньопривідних кардан, міст і колеса., а спереді 4 шарові два ричаги і тяги. міст практично не летить при умові що в ньому є масло, і машину не перегружають (не возять по 500кг в багажнику.), а передньопривідні ззаду балка з катками і всьо., а от спереді за рахунок того що колеса ведучі і керуючі то є багато не дешевих деталей такі як шруси, кулаки, стойки і навіть шарові.
    щодо того який краще то при різкому наборі швидкості передок машини припіднімається а це приводить до пробуксовування передніх коліс і передньопривідна може мати меншу швидкість зате вона завжди керована, натомість задньопривідна з передніми колесами в повітрі їде невідомо куда. зимою передній привід не завжди краще. деколи гірше, скажем так я в свій час на задньопривідній 7ці кидав в багажник 3 мішки піску і машина як танк була на льоді.
     
  8. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Вибір приводу для автомобіля

    Категорично негоден. Задньопривідні машини складніші, мають більше запчастин для підвіски, більше роботоємкість ремонту.


    ага, а ще стабілізатори, інколи багаторичажка, реактивні тяги, хрестовини, мінімум 8 задніх сайлентблоків реактивних тяг, ітд ітп, чого і в страшному сні не присниться власникам передньопривідних :).

    Ну ти загнув - в задньопривідних немає кулаків, стойок і шарових!? Якраз шарових в ЗП машинах часто вдвічі більше - 4 замість 2.

    Роl, ти що курив?!
     
  9. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    Відповідь: Вибір приводу для автомобіля

    А чи бували scirocco, з різними типами приводу?
     
  10. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Вибір приводу для автомобіля

    З заводу ні. Але бували кулібіни, що переробляли. Були навіть повнопривідні витвори наприклад той
     
  11. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Вибір приводу для автомобіля

    я закипів.
     
  12. CAT

    CAT Місцевий

    Авто:
    GTI mk6, GTI mk1, Golf mk1
    Відповідь: Вибір приводу для автомобіля

    задній привіт то є гуд:) але тре ше мати мотор відповідний!
     
  13. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    Відповідь: Вибір приводу для автомобіля

    Повністю згоден. Задній це супер, особливо коли хочеш повикаблучуватись
     
  14. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Відповідь: Вибір приводу для автомобіля

    Від себе додам +1 для заднього- кращий розподіл ваги на вісі 55\45,що впливає на керованість(хто толково пояснить на що саме?).+1 для переднього- менша чутливість при миттєвому боковому пориві вітру при розїзді з великогабаритними вантажівками.
     
  15. GODFATHER

    GODFATHER Початківець

    Авто:
    ДУЖЕ ХОЧУ 16-ТИ КЛАПАННИЙ SCIROCCO,АЛЕ ЇЗЖУ НА ДИЗЕЛЬНОМУ 2-МУ ГОЛЬФІ
    Відповідь: Вибір приводу для автомобіля

    Задній привід стартує сильніше! Коли ми стартуємо на передньоме, за рахунок інерції вся вага авто зміщується назад; передні колеса розгружаються і ми втрачаємо щеплення з дорогою!

    Додано через 6 хвилин
    Але все рівно задній-сакс, хіба шо для дріфту!!!!Як розверне так і застрелишся!!!
     
  16. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Вибір приводу для автомобіля

    не завжди встигнеш застрелитись...
     
  17. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    Відповідь: Вибір приводу для автомобіля

    якщо брати машину якій 20 років то може і так, а якщо боятися то є така штука як трекшин контроль..
    купа народу їздить на бмв і мерсах до 96 року і чомусь неспішать міняти їх на пасати чи гольфи..
     
  18. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Вибір приводу для автомобіля

    А ше більша купа-на пасатах, гольфах і авдюхах, і не спішать міняти на мерси чи бмв. Це сугубо індивідуальний фактор, шо кому подобається-на тому і їздять.
    Я особисто знаю, чому я їжджу на гольфі, і чому я не хочу міняти його на мерс чи бмв.
     
  19. Бейліс

    Бейліс Місцевий

    Авто:
    BMW 320I M50 Vanos 96р.
    Відповідь: Вибір приводу для автомобіля

    так правильно кожен їздить на тому що йому подобається!
     
  20. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Вибір приводу для автомобіля

    А ще - задній привід виглядає досить сміхотворно на зимовому слаломі від ЛТК напркиклад...
    Я правда не знаю чи тут у водіях чи приводі причина - але задньоприводні машини, особливо ті шо тяжкі наганяють сум коли їдуть... :grin:
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)