Відповідь: Вибір приводу для автомобіля Кращий розгін і можливість контрольвані заносів. Як не так, то поправте.
Відповідь: Вибір приводу для автомобіля Не всі повні приводи дійсно повні.+витрати на експлуатацію,цікавить перевага тільки заднього.
Відповідь: Вибір приводу для автомобіля Перевага в прискоренні з місця і класичній поведінці машини при заносі/зносі/розвороті. При певних навиках дуже навіть радує. Недоліки в більшій складності обслуговування: кардан, підвісні підш., міст/редуктор і т.д і т.п. Ну і зимою тяжче підгору, легше втикнути в снігу або на льодіку. короче, на вкус і цвєт...
Відповідь: Вибір приводу для автомобіля Додам, що недоліком заднього є ще втрата КПД на додаткові вузли передачі, розкрутки карданів, мостів, тертя в хрестовинах, планетарках ітд. А це втрата потужності і постійна втрата пального. Ну і ще більша конструктивна складність, тобто додаткова вага і додаткові деталі. І ще вважається що для тихохідних водіїв, водіїв-початківців та жінок однозначно варто вибирати передній. Це пов'язано з плюсами, переліченими вгорі, а особливо з легкістю вигрібання зі снігу та простішому контролю заносу. Тим не менше, якщо водій професіонал, йому буде набагато легше стабілізувати машину на боковому зносі (дріфті) саме на задньому приводі, тобто стабілізувати задню вісь обертами двигуна для вирулювання передньою. На передньому приводі відкоригувати знос задньої осі неможливо. Можна тільки прискорити знос ручником П.С. Ніщо не зрівняється з кайфом водіння потужної задньопривідної машини. 4х4 без блокувань (більшість "4х4") тут сакс. Хто це знає - підтвердить.
Відповідь: Вибір приводу для автомобіля взагаліто ремонт заньопривідних по логіці дешевше ніж передньо. в задньопривідних кардан, міст і колеса., а спереді 4 шарові два ричаги і тяги. міст практично не летить при умові що в ньому є масло, і машину не перегружають (не возять по 500кг в багажнику.), а передньопривідні ззаду балка з катками і всьо., а от спереді за рахунок того що колеса ведучі і керуючі то є багато не дешевих деталей такі як шруси, кулаки, стойки і навіть шарові. щодо того який краще то при різкому наборі швидкості передок машини припіднімається а це приводить до пробуксовування передніх коліс і передньопривідна може мати меншу швидкість зате вона завжди керована, натомість задньопривідна з передніми колесами в повітрі їде невідомо куда. зимою передній привід не завжди краще. деколи гірше, скажем так я в свій час на задньопривідній 7ці кидав в багажник 3 мішки піску і машина як танк була на льоді.
Відповідь: Вибір приводу для автомобіля Категорично негоден. Задньопривідні машини складніші, мають більше запчастин для підвіски, більше роботоємкість ремонту. ага, а ще стабілізатори, інколи багаторичажка, реактивні тяги, хрестовини, мінімум 8 задніх сайлентблоків реактивних тяг, ітд ітп, чого і в страшному сні не присниться власникам передньопривідних . Ну ти загнув - в задньопривідних немає кулаків, стойок і шарових!? Якраз шарових в ЗП машинах часто вдвічі більше - 4 замість 2. Роl, ти що курив?!
Відповідь: Вибір приводу для автомобіля З заводу ні. Але бували кулібіни, що переробляли. Були навіть повнопривідні витвори наприклад той
Відповідь: Вибір приводу для автомобіля Повністю згоден. Задній це супер, особливо коли хочеш повикаблучуватись
Відповідь: Вибір приводу для автомобіля Від себе додам +1 для заднього- кращий розподіл ваги на вісі 55\45,що впливає на керованість(хто толково пояснить на що саме?).+1 для переднього- менша чутливість при миттєвому боковому пориві вітру при розїзді з великогабаритними вантажівками.
Відповідь: Вибір приводу для автомобіля Задній привід стартує сильніше! Коли ми стартуємо на передньоме, за рахунок інерції вся вага авто зміщується назад; передні колеса розгружаються і ми втрачаємо щеплення з дорогою! Додано через 6 хвилин Але все рівно задній-сакс, хіба шо для дріфту!!!!Як розверне так і застрелишся!!!
Відповідь: Вибір приводу для автомобіля якщо брати машину якій 20 років то може і так, а якщо боятися то є така штука як трекшин контроль.. купа народу їздить на бмв і мерсах до 96 року і чомусь неспішать міняти їх на пасати чи гольфи..
Відповідь: Вибір приводу для автомобіля А ше більша купа-на пасатах, гольфах і авдюхах, і не спішать міняти на мерси чи бмв. Це сугубо індивідуальний фактор, шо кому подобається-на тому і їздять. Я особисто знаю, чому я їжджу на гольфі, і чому я не хочу міняти його на мерс чи бмв.
Відповідь: Вибір приводу для автомобіля А ще - задній привід виглядає досить сміхотворно на зимовому слаломі від ЛТК напркиклад... Я правда не знаю чи тут у водіях чи приводі причина - але задньоприводні машини, особливо ті шо тяжкі наганяють сум коли їдуть... :grin: