Вібрація коліс та клинить гідропідсилювач

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Kinder, 2 чер 2013.

  1. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Є одразу дві проблемки.
    Зі старту кидаючи колеса в пробуксовку іноді є вібрація коліс, думаю вертикальна вібрація (колеса і шліфують асфальт і підскакують). Добре відчутно на перехрестях коли потрібно швидко вклинитися в колону машин (руль повернуто вліво або вправо), але тепер також відчувається на прямих. Замість того, щоб колеса просто шліфували дорогу, вони ще й вібрують.

    Хто стикався з цим? Погані подушки двигуна? Покані подушки коробки? Чи ще щось?

    Проблема друга.
    В певні моменти починає клинити гідропідсилювач і на ходу руль стає дубовий, потім руль попускає. Це було страшно, була б екстренна ситуація, руль би не повернув взагалі. Було два рази у вологу погоду.
    Хто стикався з тим?
    Рідина є в нормі. Може волога впливає на серво привід? На що звертати увагу?
     
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Перевір чи то часом не вихлопна покузову товче. Ну і всі подушки перевіряти звичайно.

    Про кермо теж таке мав. Так то відчуватимеш восновному в вологу погоду. Перевір ремні гідрака і генератора. В мене при влогій погоді проскакував гідрак і руль дубовий ставав. Поганий ремінь і натяжка.
     
  3. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    +1 ремінь проскакує від вологи. Шег молодець
    Я думав це ок. в мене завжди була така вібрація на моноприводах на ручці кпп і рулі.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)