Бачу дядьо пірат вже таку тему закладав, але мо за три роки нові ідеї зявилися, так от, їду собі їду, і коли на швидкості від 80-100 більше тиснеш педіль газу, то машина починає штуркатися туди-сюди (ліво-право), грубо кажучи вібраці, по рулі не чути, більше відчутно коли під горку їдеш, менше, коли по рівному. Колеса балансував, вчора ззаду перекинув на перед, гума не крива, сайлентблоки поміняв, рульову поміняв, стойки стабілізатора поміняв, але симптоми були і до того В кого які думки є, бо нервуя курча...
Думаю що звязано з проблемами диференціала, шрусів. Якщо є під навантаженням проблеми керування і рискання по дорозі, то думаю там є недолік.
Поїхав, зробив геометрію, все-одно тягне вправо... Майстри розвели руками... Їхав злий як дідько, і троха мене просвітило, а шо, як рульовка з гідриком має свій центр, і там є зміщення в порівнянні з попередньою. З тою ідеєю повернувся на СТО, довго спорив з майстром, заставив переробити, виставив на око руль в бік, бо робили геометрію зафіксувавши руль рівно (до заміни рульової рейки так було), виставили мені розвал, і о чудо, ідеально От такі от майстри бувають Взагалі треба старатися самому робити, бо.... Уявіть таких до двигуна впустити
А де робив. Треба їхати туди де компютеризований розвал на лазерних датчиках... там на положення руля взагалі не дивляться. все виставляється відносно бази на підйомніку
А до чого тут база? В мому випадку мало значення СЕРЕДНЄ положення рульової рейки! Там сама лазерна установка
Алілуя! Міняв опори передніх амортизаторів, майстри ідентифікували розбитий зовнішній кулак зправа. Замовив, привезли, поїхав міняти... А він не лізе... Придивилися, а там якась лівакові піввісь... Зовнішній кулак як виявилося не був вставлений до кінця, а в внутрішньому не було штопорного кільця! Поїхав в гаї, взяв піввісь до 4 гольфа, поставили, все гуд, вібрація пропала! Дивуюся колгоспникам які таке втворили з піввіссю... Уроди...