сталась халепа:завів мотор (1.3 карб) начала мигать лампочка тиску масла і началось випирати масло через щуп.прада масла трошки більше уровння,може буди це проблемою?
Привіт Рівень не Є такою проблемою ,але тра злити масло до рівня. Пре через щуп бо забита вентиляція картера.
а-а-а-а.може бути,я шланга який йде з картера заткнув.дякую,завтра вийму кусок тої ганчірки і попробою ще раз.
Поможіть з новою проблемою. Їздив, все було добре. А ото на вихідні поїхав з Львова на село і доїжджаючи до Радехова машина перестала тримати оберти і пропадати газ (точніше якщо легенько натискаєш або до упору - їде, якось посередині - ні). Відкрив капот, а там масло потекло через заливну кришку мотору. Рівень масла на виїзді був максимального рівня в межах норми. Постояв, повитирав, сів - машина поїхала як ні в чому не бувало. Хто підкаже, в чому може бути причинатакої ситуації???
я так подумав і іншого логічного пояснення не знайшов. Моя думка така: в одному з циліндрів здохли компресійні кільця. Коли на трасі мотор нагрівся то з нього вихлопні гази почали валити в мотор. Через те що сапун напівзабитий масло почало видавлювати назовні через кришку. Частково через рециркуляцію вихлоп пішов і в впускну систему яка через неправильну суміш не могла нормально їхати на середніх обертах. Коли машина постояла і охолола все стало на свої місця.
Сапун виведений вниз. Але перевірити чи не забився шось я не подумав... І питання виникло, а чи може це бути через стукіт гідрокомпенсатора, або черз те, що я доливав напівсинтетику іншого виробника, але з тими ж показниками???
Якщо сапун виведений в низ то там немає чому забитись. Понюхай масло чи не пахне бензином, або піднеси до шлангу з сапуна при робочому двигуні сірник чи не пшикне вогень... але забезпечся чимось щоб погасити якщо піде вогень. В тебе здається бензонасос як у жигулів....