виключення ел. вентилятора.

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем turboopel, 16 лип 2013.

  1. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF
    Пасат В3 1.6 RF

    Після поїздок глушу двигун а ел.вентилятор охолодження радіатора працює, і вимикається лише після того як температура знизиться до 40градусів.

    Це нормально чи ні????
     
  2. skasio88

    skasio88 Початківець

    Авто:
    VW Golf
    Ні не правельно бо в мене нагольфі працює секунд 40.
     
  3. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF
    Тоді в чому проблема: сам датчик в радіаторі барахлить????
     
  4. exalto

    exalto Місцевий

    Авто:
    VW Passat B5 99" 1.8 20V (ARG), 5МКПП
    Клубна карта:
    000085
    Не знаю як реалізована робота ел.вентилятора на В3, але по суті живлення до вентилятора подається через замок запалення, і коли двигун заглушений вентилятор також має виключитися. Можливо у Вас хтось вже втручався в ел.схему підключення вентилятора.
    А раз така ситуація, то в першу чергу потрібно дивитись до термовиключателя.
     
  5. skasio88

    skasio88 Початківець

    Авто:
    VW Golf
    Напевно що так тобі би десь взяти на підкитку попробувати добрий
     
  6. skasio88

    skasio88 Початківець

    Авто:
    VW Golf
    Ти не прав бо винтелятор ніхто не втручався він так і має бути алу повторяю шо ві працює до 40 секунд
     
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    ні, не нормально, те що він працює до 40град. пониження температури ОЖ! Мабуть глючить датчик включення/виклбчення.
    На датчику є гравірування, де зазначено "температурний поріг" включення/виключення. В мене той датчик знаходиться внизу злівої сторони вкручений в радіатор.
    Але, якщо після вимкнення двигуна, по часу вентилятор працює до 1 хвилини, то це нормально, а глюк може давати датчик, котрий посилає неправильний сигнал на панель приладів.
    Я не думаю, що за 30 секунд - 1 хвилину, вентилятор охолодить влітку рідину в радіаторі з 85-90град. до 40град.
     
  8. skasio88

    skasio88 Початківець

    Авто:
    VW Golf
    Правельно він охолоджує радіатор врайоні до 80-75 градусів
     
  9. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Вентилятор не привязаний ніяким чином до замка запалювання і вмикається в будь-який час лише від датчика температури на радіаторі.
    А звідки знаєш що до температури 40"? Він шо маслає декілька хвилин ?
     
  10. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Після вимкнення двигуна, можна перевірити температуру так:
    - знову включити запалення і дивитись на покажчик на приборці (якщо він правильний)
    - градусником :cool:
    Цікаво, а як автор визначив температуру 40 град.?
     
  11. exalto

    exalto Місцевий

    Авто:
    VW Passat B5 99" 1.8 20V (ARG), 5МКПП
    Клубна карта:
    000085
    Не уявляю як таке може бути.
    Згоден, що ел. двигун вентилятора безпосередньо не підключений до замка запалювання, Але живлення ел. вентилятора іде від "+" АКБ через замок запалення далі через запобіжник, резистори, реле швидкості, термовиключатель і сам мотор вентилятора, чи можливо я в чому помиляюсь?
    Думаю в схемі повинно ще бути реле часу (а можливо цю роль якраз і виконує термовиключатель) за допомогою якого вентилятор працює ще деякий час при заглушеному двигуні.
     
    Останнє редагування: 17 лип 2013
  12. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    тут ти глибоко помиляєшся.
    "+" з акума іде на монтажний блок->на вроді 19й запобіжник->одразу в підкапотне на термореле(на радіаторі)->вентилятор
    його робота дійсно не залежить від запалювання
     
  13. exalto

    exalto Місцевий

    Авто:
    VW Passat B5 99" 1.8 20V (ARG), 5МКПП
    Клубна карта:
    000085
    Спорити не буду... знайду вільний час і обов"язково подивлюсь схему по Б3, дійсно цікаво як він працює.
     
  14. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF
    Вентилятор працює при вимкненому запаленні довгенько може 4-5хв.


    Зараз така ситуація заглушив двигун, вентилятор працює, вентилятор зупинився, вмикаю запалення (але незаводжу) і він вмикається ще на кілька хвилин.



    І головне коли знімаю провода з датчика в радіаторі вентилятор продовжує працювати.
     
    Останнє редагування: 17 лип 2013
  15. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    краще до електрика їдь, по ходу тут намутили вже українці
     
  16. exalto

    exalto Місцевий

    Авто:
    VW Passat B5 99" 1.8 20V (ARG), 5МКПП
    Клубна карта:
    000085
    Подивиився схему, на Б3 дійсно по іншому реалізована робота вентилятора, ось схема

    [​IMG]

    F18 -термовиключатель.
    V7 - двигун вентилятора системи охолодження.
    J138 - блок управління роботи вентилятора після виключення запалення.
    F87 - термовиключатель 70 гарад. С для роботи вентилятора після виключення запалення.
    V2 - двигун вентилятора.
    N23 - опір для вентилятора.
    Е9 - виключатель вентилятора.

    По схемі получається, що проблема або в самому термовиключателі F18, або в блоці управління роботи вентилятора після виключення запалення J138, а можливо несправний термовиключатель F87 для роботи вентилятора після виключення запалення (я так розумію, що це датчик температури підкапотного простору). Температура при якій повинен відключитися вентилятор має не перевищувати 70 град. С, тобто після виключення запалення двигун вентилятора працює до тих пір поки температура в підкапотному просторі не знизиться до 70 град. С.
    Якщо я щось не так написав, то поправте мене.
    Треба під'їхати до електрика, щоб той протестував це все ... машина не нова і швидше за все бачила не одного власника.
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF
    А де знаходиться термовимикач F87??????????
     
  18. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    F87 і J138 є далеко не на кожній машині, тобто схема до якоїсь конкретної модифікації. в мене до встановлення клімату точно небуло ні того ні того
     
  19. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF
    J138 Умене є і встановлено в блоці з запобіжниками, бо при включені вентилятора цей блочок клацає (реле)
     
  20. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    а в мене ні. зараз зявився блок керування муфтою конд+вентиляторами.
    На ABF моторі взагалі є ще й електрична водяна помпа, яка працює після заглушення мотору, щоб не дати перегрітись 16V головці
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)