Хлопаки маю таку проблему.. я завши їжу на своєму гольфику(1985р. 1,6ТД 3 дверки) за кермом, а тут мені довелось їхати на задній сидушці, і при швидкості від мінімума десь до 25км/год я відчув що зад машини розхитує в ліво і вправо не уверх і вниз, а саме вліво і в право, чим швидше їхати тим швидше відчуваєш звісно на швидкості в 30км вже не відчувається а от при малій швидкості зад "танцює":dance: ШО ЕТО??? До чого себе готувати??? Провірив задні колеса - на місці) болти дотянуті, є правда мінімальний ледь відчутний шат в колесі коли на себе верх тянути і назад( відразу як його прибрати?) але не думаю що то він так дає "танці". І візуально здається що ліве колесо стоїть не під прямим кутом, верх завалений в середину - як це прибрати?? чекаю ваших думок
балансування було коли пересідав з зими на літо, от може і салінблоки...я поки ще недоїхав до ями...поки думаю до чого себе готувати
подивись ще уважно на резину на лівому колесі, чи не їсть? те що є трохи шат, то це не страшно. У мене на Гольфі він присутній постійно(невеликий), якщо зажмеш сильніше, то може прийти "піпець" підшипнику.
Спробуй наступне: перекинь передні колеса на зад, і навпаки якщо "шатання" пропаде то в тебе погнуті диски(вісімкою) і на невеликих швидкостях мають силу щоб розгойдати кузов, або піддомкрать і крутни рукою колесо якщо лінія оберту рівна то мабуть сайленти, якщо ні то сто пудов справа в колесах. Підшипники не трогай, в них має бути люфт,(виробник взагалі рекомендує затягувати підшипники задньої осі таким чином щоб викруткою можна було рухати упорну шайбу, ту що одразу за гайкой, причому викрутка неповинна ні на що опиратися ) якщо не гудять то туда й нелізь. Хлопці а дійсно як мають стояти задні колеса: завалені верхньою частиною в середину чи так як передні назовні? Бо декілька майстрів казали що всередину то норма? Нада глянути по книжці.
Розумна книга пише що: задня вісь Развал колес 1град 40"+-20", а передніх 1град 30"+-30" тобто колеса мають верхньою частиною випирати назовні? тоді дійсно яким чином це можливо зробити? осі міняв нічого не дало.
ну... я не думаю що задні мають виперати назовні \_ _/.....то навіть практично неправильно під тяжістю машини вони все більше і більше вивалюватимуться.... а ЯКЩО У МЕНЕ ОДНЕ КОЛЕСО БІЛЬШЕ ЗА ІНШЕ ВИПИРАЄ. то може у мене задній розвал неправильний??? Може діло всього навсього в розвалі??? Гуму не їсть... сьогодні спробую замінити перед назад колеса. А от за саленблоки я теж думав... спробую також якось без ями розгледіти в якому вони стані....
Може бути що резина вже крива, і диски троха. Взагалі то підшипник треба підтягнути але щоб був мінімальний люфт як будеш їздити то прощупай чи не гарячий ковпачок. В мене теж задні колеса мають трошки нахил і резину не їсть 3 роки відїздив і все гуд
Скоріш за все диск кривий, або колело має маленькі майже невидимі гулі. В мене на Джеті коли сайленти були розбиті дуже тримало і гупало але в сторони не кидало
Всім дякую. Вчора наніч попав на яму, все по ходовій чотко, підняв тоді зад щоб обидва колеса висіли, ломом попитався повиломувати саліни що в балці, а вони нерухомі... тоді батько каже певне все ж колеса... і що я вам скажу праве колесо почали крутити так воно дало не гулі а горби по сантиметру на пів колеса(((( кароч одна половина шини виступає над іншою прибл. на 1см(косиною) правда шинам вже роки 3-4.. протектора 2мм... Заміна колеса на запаску і авто знову без вилянь)