Питання на засипку. Точніше про підсипку. Треба метрів 80 дороги від траси до хати вирівняти. Зараз там трава, ширина біля 3м і було б їхати добре бо не по болоті, якби не один баг - дорога має уклон на одну сторону. Відповідно, думаю, як би її вирівняти? Так виходить шо пасує загнати якийсь бульдозер шоб зрізав з одної сторони лишнє. Але тоді замість трави буде земля. Треба чимсь засипати і втрамбувати. Чим? Якогось би чи беушного потовченого асфальту, чи будівельного сміття... Або навпаки не зрізати лишнє, а засипати просто одну сторону... Прошу радників подавати свої версії, як і чим це зобити з якнайменшими затратами sent from my Galaxy SIII
по затратам не знаю, але можна грейдером підрівняти, насипати буд. сміття та катком вирівняти ось така фігня малята
Якщо зріжеш грейдером - буде болото, каток туди не заженеш - накладно по фінансах, та нічим він не допоможе. Єдиний вихід досипати до рівня але чим? Будівельного сміття ти ще не маєш, а сусіди якщо і мають то їм це теж потрібне для аналошічних цілей. Вихід один - шукати того, хто знає де таке буд сміття є і нема чим і куди вивезти - тоді шукааєш машину і пару рук(лопат) і вуаля.
Моя думка, краще вирівняти, якщо там не величезний перепад, в противному випадку для економії матеріалу, зрізати одну сторону . І засипати не обов"язково сміттям, можна ж бу колійовим гравієм, з часом так утрамбується, що дівчата на шпильках будуть по ньому норм ходити)
В Европі це називається профільована дорога. На те, щоб зробити такий ухил, викладається багато грошей... А Ти хочеш це засипати ))))) Перш ніж підсипати дорогу, добре продумай, куди буде подіватися вода, якій Ти перегородиш відтік - чи не піде вона Тобі ж у підвал. Якщо фундамент стоятиме до весни (як Ти писав...), то я би радила поспостерігати за тією дорогою в різних умовах (сухо, сніг, дощ, мороз...), а тоді приймати рішення. Бо це ж Ти не просто її вирівнюєш - Ти змінюєш встановлені на цьому місці століттями природні умови. Важай, щоби потім природа Тобі не передавала прівєти. Успіху!
Колійовий гравій інколи може випромінювати. А йому там жити. І його дітьом... І внуком тиж... Важєй, що радиш.
В нас на роботі дороги підсипають якимись відходами, типу вапняковий камінь... На вигляд добре, якраз в болото і сиплять... Як не забуду спитати то пробю шопачом )
Вапняковий камінь теж суперовий, але на нього потім треба ще шар чогось сипати, бо він не втрамбовується добре а що може випромінювати колійовий гравій? Ще варіант взяти не колійовий гравій, чистий, просто дорожче вийде. А колись, з часом, зверху можна насипати дрібний гравій і буде навіть дуже по аристократичному
На мою думку нічого особливого сипати не треба, просто заситати боєм, буд.сміттям, гравієм і т.д. тай усе укрітити дорогу, рівняти щось не бачу сенсу.
Супер дорога, за кордоном сотні євро тратять, щоби зробити такі травникові під'їзди додому, які не лише гарні але і самовідновлювані. P.S. Важкі вантажівки, якщо їздять часто, пускай краще болотяним полем. Але не конче, навіть якщо наболотять, трава з часом поглине і знову виросте.
будівельне сміття це просто безглуздя, особливо бій керамічної цегли. Під впливом зовнішніх погодніх факторі почне значно руйнуватися, втратить міцність і буде утворюватись колійність, вибоїни навіть при незначних навантаженнях. Найкращий варіант це звичайно щебінь фракція 40-70 (основа) і зверху 20-40, буде витримувати навантаження до 10 т на вісь, дуже надійно, звичайно потрібно ущільнювати котком мін 8 т. по 8-10 проходок. але це велика трата бюджету, кошторис таких робіт до 20 тис грн з врахуванням плануванням автогрейдером. Найдешевшим варіантом буде шлак. Матеріал впринципі непоганий, ущільнюється дуже добре. Розрівняти можна і вручну якщо самоскиди толково виватажать. Потрібно насипати 15-20 см. Ущільнити можна і звичайним трактором на пневмо колісному ходу. Уся вода буде сходити на город який на фото справа. Для кращого водовідведення можна покласти азбестову або металічну трубу. Вся справа для яких цілей дорога. Якщо леоном їздити то і трава може бути. тільки в період осіннього і весняного бездоріжжя будуть колії, для великогабаритної техніки в цей період по такій дорозі яка є зараз теж рух зась.
якщо будуть часто їздити навіть легковим автомобілем то тій травичці буде амба, вже не говорю про важкі автосамоскиди.
випромінює усе і щебінь і гравій, гравій можливо навіть в менших кількостях. Такі дози випромінювання не шкідливі для здоров*я людей, тим більше в таких кількостях. Люди працюють в кам*яних кар*єрах на екскаваторах, автосамоскидах, де концентрація породи дуже висока і по вашій теорії взагалі смертельна, але працюють навіть без індивідульних засобів захисту. На рахунок цього з вашої сторони велике перебільшення. Доречі, фундамент вашого будинку зроблений з бетону, крупним заповнювачем якого є радіоактивний щебінь, але це нікому не заважає там мешкати
Так, але там заміський приватний будинок. Максимум 2 проїзди легковою на день це для трави виносимо. А якщо посіяти футбольну траву то можна і більше. Перевірено.
Можливо на фото не видно толком, через оптичний ефект (спуск траси на задньому плані) але насправді права половина суттєво нижча за ліву. Крім того мені здається що за останні два роки вона ще й сильно опустилася і цей процес триває. А ще поволі утворюється колія і леону пузо так добряче лоскоче травичка, а скажімо я коли їду не сам, то вже мушу вигружати задніх пасажирів на трасі і до подвір"я вони йдуть пішки бо не травичка лоскоче, а вже повземо. А зараз ще на будову періодично заїжджає щось важке типу отаких вантажівок чи міксерів і це все усугубляється ще більше. Я так думаю весною та дорога може стати непридатна для їзди леоном. Мені вже навіть такі фантастичні ідеї в голову лізуть типу зрізати грейдером зліва дерн і перекласти його на праву сторону. Але чи це надовго допоможе і він далі не сповзатиме? Крім того той дерн навряд чи покладеться так рівненько і будуть колдойобини з тої сторони. А з другої сторони там де дерн зрізати то буде болото. Словом, щось робити треба.