Доброго дня. Хотів уточнити чи можна в ауді 80 В3 зробити більний кліренс, і чи варто це робити. Може хтось знає добрих майстрів?
кліренс збільшується в більшості завдяки вищим пружинам або вставками в пружини , керованість при цьому буде гірша особливо на швидкості 100 і вище
Я таке чув, що коли завищувати машину з переднім приводом, то можуть піввісі повискакуватиз ступиць, та і шрусам під таким кутом не комфортно.
Анафіга??? Нашо псувати машину? зовнішній вигляд і ходові властивості... Ні вигляду не буде, ні керованості, стійкості на дорозі, так ще й ходова скорше розбиватись буде...
ну я думаю для того щоб не орати, наші дороги, дном. сам колись піднімав собі гольфа бо не можливо було їздити "трасою" Львів-Тернопіль
Я також задумувався над підняттям кліренса і саме просте рішення, це поміняти всі 4 стойки і пружини на нові кліренс моментально підніметься. В мене пружини просіли на 5 см кожна плюс з часом вони стають мякшими і вже не тримають так добре як нові. Так що це саме оптимальне рішення цієї проблеми))).
Всі пружини і амортизатори відносно не старі (купував нові в магазині і їздять вже півтора року). Думаю підняти тому що їзджу часто в Кам'янець-Подільськ "трасою" Львів-Тернопіль.
Все залежить від того яким методом підніматись ! Є рагульські методи : проставки, переварювання нижніх тарілок пружин (на амортах), підкови, нерідні аморти і т.д. Це все дебілізм. Є цивілізовані методи. Це заміна пружин на т.зв. ППД. Я живу в Золочеві, тож свого часу, такий ліфтинг зробив свому Гольф 2. Замість стокових пружин висотою 360мм і з товщиною прутка 12,5мм - перід/10мм - зад, поставив т.зв. посилені фірми К+F. Висота цих пружин 385мм, і товщина прутка 13мм-перід/11мм-зад. Вийшло дуже непогано. Ніяких проблем з ходовою, валами і ШРУСами не було взагалі. Керованість, як на мене, навіть краща ніж на стокових, в багажник вантажив двигун, коробку - то зад ледь присідав. Короче, все було дуже і дуже добре. Але зараз знову перейшов на стокові. Причина - всі друзі-гольфісти з мене сміялись, і казали що я раг. Ну, але то таке. Керованість - як на мене, на стоку гірше, крени відчутні в поворотах. До речі, пружини ППД, фірми К+F продаю. Кому цікаво, пишіть в пп, чи дзвоніть. Для Гольф/Джетта комплект пружин Погані Дороги. Передні : висота 385мм, товщина прутка 13мм. Задні : висота 385мм, товщина прутка 11мм.
Я себе поднял клиренс, высотой колес и резины. В данный момент стоит 195/65/15 проблем в переезде препятствий не вижу. Паркуюсь почти на любом месте. В лесу свободно можно ездить по кочкам, ямам. В пределах разумного=)
Вищі, або грубші пружини це не добре... В кожної комплектації є натиск на вісь і ставиться відповідна пружина. Можна взяти пружини з потужнішної комплектації, тоді кліренс буде вищий, але працювати вони будуть не правильно і це буде відчутно по комфорту. Варіант проставки на перід, вони навіть в оригіналі йдуть до фольців 11мм, на шкоду 21мм і при цьому пружина залишається рідна. Ну а на задок можна з танкової гуми шось придумати, або на крайній випадок поставити від пікапа пружини...
На VW Gоlf 2 передбачені і такі, і такі пружини. І одні, і другі розраховані на цю машину. Для прикладу : передня для диз.авто 385/13, для бензинових 360/12,5. Але вони і є взаємозамінні. Те саме для задніх пружин : сток 360/10, а посилені 385/11. До речі, у всіх каталогах так і позиціонуються. Короче, я колись серйозно вивчив це питання. Натомість, грубші і вищі від тих, що я написав - то вже так, дійсно - не можна ставити. Типу від Пасата і т.д. Про проставки "з заводу" вперше чую, як і про "танкову гуму". Це жарт ? Якщо ні, то звідки така інфа ?
Проставки з заводу це і є ППД, шайби легкосплавні, плюс підсилені пружини, навіть номер мав десь. Це не жарт, з танкової гуми завжди робили простовтавки... Просто вона дуже міцна, сусід взяв ауді а6, на днях якраз і буде робити такий колхоз з гуми на передку 2см проставку виріжуть і вставлять.
Так я ж так і кажу, заколхозити можна багато чого. Наприклад є "умєльци", які від амортів відрізають нижнє вухо і приварюють туда гайку від комбайна. Та б принципі, любий таксист, десь у райцентрі, ще парочку схожих "ідей" підкине. Але навіщо таке робити ? ! ? !
А Ти розбий на наших дорогах піддон картера, гупни балку (одну-другу), то й відпадуть такі питання самі собою.
Які питання ? ! ? ? ! Ви про що ? ! ? Колхозити НЕ ТРЕБА ! І НЕ МОЖНА ! Ліфтанутись можна пружинами ! І то, лише такими, які є в рекомендаціях заводу-виробника.
Я зрозуміла, що ця тема про те, як збільшити кліренс. Тому вперто в кожному дописі шукаю суттєвих порад, але знаходжу тільки: всьо, бля, колхоз, всі, бля, бики... Можливо, не маю рації. То, прошу, тицьніть курсором у те місце, де я би могла почитати поради, як збільшити кліренс. На перед вдячна.
О! Виявляється, шановний ще вліпив мені мінуса за щось... Не знаю, за що, але чула, що нині день подяки, тому сердечно дякую за мінуса
Пані Чортопхай ! Уважно прочитайте мої дописи в цій темі ! І я маю надію, що Ви, можливо, зрозумієте суть того, що я намагався сказати. Якщо Вам важко це зрозуміти, то я поясню ще раз : 1. Є різні методи ліфтингу (збільшення кліренсу) авто. 2. Не всі методи добрі. Є колгоспно-таксистні. А є технічно грамотні. 3. Я (Grееn) зовсім НЕ ПРОТИ збільшення кліренсу авто. Але, Я - ПРОТИ того, щоб робити це рагульськими методами. Тому, що ті раг-машини їздять по тих самих дорогах що і я ! І коли в такого колхозніка відлетить підварена чашка (яким небудь п'яним Міськом "на гаражах") то постраждати можуть інші безневинні учасники руху. Пані Чортопхай, Ви зрозуміли про що я ?
Пане Green, але ж і я проти рагульського колхозу! То де суперечність? Ваші дописи, шановний, я уважно почитала, і зрозуміла з них, що Ви щось продаєте. І це щось є дуже класне. Але не побачила суті. І Ваші три ретельно перерахованих пояснення абсолютно ніяк не пояснили ЯК правильно збільшити кліренс. Не нервуйтеся, бо так можна і з інфарктом загриміти, а як Вам відпустить, то можете мені ще раз мінусанути.
1. Я не нервуюсь. Я відпочиваю, коли є тут, на цьому форумі. 2. Прочитайте мій коментар до Вашого " - " 3. На якому авто Ви хочете збільшити кліренс ?