Висота протектора і знос підвіски

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем MARTINI, 18 кві 2006.

  1. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Оце завязалася у нас з Флаєм дискусія з приводу того, як впливає висота протектора на знос підвіски і ходової. Флай каже, що то все бздури, а я з власного досвіду пам"ятаю, що коли їздив на низькопрофільній гумі то машину на бруківці ковбасило по страшній силі, було дуже твердо. Відповідно я роблю логічний висновок, що на наших дорогах з протектором 55 знос відбувається швидше, ніж скажімо 70. Крім того більше сторонніх дратуючих шумів. Відтак я відмовився від тих понтів і їзжу на простих 13р колесах з високим протектором, почуваючись при цьому сухо і комфортно :)

    Які будуть міркування з цього приводу :)
     
  2. Fly

    Fly Active Member

    А вот і не правда!:)
    берем гуму 185/65 висота протектора є 120,25 мм
    берем тепер ту шо я поставив 205/55 і висота є 112,75 мм
    Тобто різниця є тіки 7,5 мм по висоті протектора!

    Тепер враховуєм психологічний момент:)
    Коли в мене стояли на пасаті стальні 14-ки і гума 185/65 я на ями особо не дивився і знав шо стальні диски відкатуються майже за дякую:)
    Тепер я поставив легкосплавні колеса 16-ки:) І перед кожною ямкою я гальмую:) і стараюсь їх минати бо знаю шо відкатати такі колеса дуууже не дешево:) Плюс ширина гуми теж грає роль, 205 таки ширша! І відповідно деякі ямки можна просто переїхати:)

    Короче, як на мене гроблення ходової залежить не від типу гуми чи дисків а від стилю їзди і догляду за машиною:) Вот
     
  3. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Почнемо з того, що говоримо не про висоту протектора а висоту підйому гуми (покришки, ската, шини).
    Протектор - це тільки зовнішнє захисне покриття, яке має додаткові функції водо- і сніговідведення, зчіплення з дорогою.

    Далі моя особиста думка: знос підвіски залежить в першу чергу від тиску в колесах - я їздив на колесах, накачаних до 4,5 атм (просто експериментували) - я руками відчував камінчики, що входять в структуру асфальту. Висота скату в цьому випадку не має значення.

    Але це стосується тільки малих ям! Якщо говоримо про більші - роль висоти відносно важлива - на ямах, глибина яких різниться на міліметри, вказані на колесі - тоді так, теоретична ймовірність є. Тобто при сильному ударі низькопрофільній гумі потрібно більше зусиль, щоби уникнути удару в диск, оскільки відстань до нього ближча. Тому низькопрофільну качають більше, відповідно вона твердіша і більше трясе. Якщо на машині стоять м'які стойки і легкі диски, ця проблема є менш актуальною, бо навіть при сильному ударі енергію гасить амортизатор а не диск. Якщо добрі сайлентблоки та тверді амортизатори, тоді розбивається не підвіска а кузов включно з елементами салону.

    Як на мене - найідеальніший варіант - це коли трясе тільки водієм - колеса, підвіска і кузов є посилені і тверді, як на ралійних машинах.
     
  4. D.Lus

    D.Lus Active Member

    Авто:
    Golf 3
    Що вам сказати...
    Звичайно, на, скажiмо 195/50х15, тиску 2.3 та заниженiй на 60мм пiдвiсцi (це я скромно про себе), набагато бiльшi навантаження вiдчувають аморти, кузов та салон.
    Якщо порiвнювати те, що э зараз зi звичайною пiдвiскою на 185/60х14 з тиском 2.1 - то було просто дуже м'яко, а зараз - табуретка.
    Салон почав бiльше гремiти на ямах та, звичайно, брукiвцi.....

    Зы. Брукiвка в будь-якому випадку надаэ дуже сильнi навантаження на амморти, оскiльки пульсуючi наванатження набагато бiльш шкiдливi нiж навiть сильнi, але эдиноразовi, а низкий профiль та пiдвищений тиск тiльки зменшують пружнiсть гуми...... ;)
     
  5. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Что и требовалось доказать :) Отже вибирати треба між красою і комфортом та довговічністю підвіски.

    Або переїжджати в Київ чи кудись до Польщі скажімо , на тамтешніх дорогах можна собі дозволити красоту і не перейматися комфортом і технічними нюансами :)
     
  6. denisnt

    denisnt Новачок

    MARTINI уж не знаю в чем и красота, как по мне так ничего красивого нет, только и знай рихтуй диски и делай ходовую
     
  7. D.Lus

    D.Lus Active Member

    Авто:
    Golf 3
    2 MARTINI: В Киев ради этого можно не переезжать. Дороги тут хоть, конечно, может и получше чем в остальных городах Украины, но на дорогу смотришь постоянно в поисках очередной свежевыкопанной ямы.....

    2 denisnt: В низкой подвеске красота..... ;)
    А если не уметь ездить, то постоянно рихтовать диски и делать подвеску может прийтись и на завышенной на 13" с пакектом плохие дороги.....
     
  8. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Мартіні, низькопрофільна гума це не для краси а для безпеки :) На асфальтному покритті вона дозволяє скоротити розгін/гальмівний шлях і, що головне, збільшує маневренність машини. Тобто той самий поворот ти пройдеш на більшій швидкості, і, відповідно, якщо в тебе на шляху виникне раптова перешкода, шанси її об'їхати значно ростуть - машина швидше зреагує на поворот руля, чіткіше виконає об'їзд, знизиться шанс заносу.

    Але, якщо у нас немає асфальту.... Тоді це для краси :D
     
  9. D.Lus

    D.Lus Active Member

    Авто:
    Golf 3
    Асфальт у нас э... Дорiг у нас немаэ...... :lol:
     
  10. Словотворець

    Словотворець Active Member

    Авто:
    98798
    Тему мені здається можна поставити поруч з темою "Що таке кохання?".

    Не знаю як воно насправді, бо ніколи не пробував низькопрофільну резину, але переконаний що більший вплив має вага колеса ніж висота профіля. Тим більше що резина від 55 йде з індексом V усилені краї ітд. Якщо говорити про ями, то можна і диск на 70 загнути, все залежить від ситуації. Не знаю від чого рятує різниця в 1 см.

    і ще нема поняття "заломлення резини" в повороті, що ой як впливає на стійкість. Доречі маю дуже гарне відео на ту тему.

    А от над вагою колеса варто задуматись :)
     
  11. D.Lus

    D.Lus Active Member

    Авто:
    Golf 3
    2 CONFIG: буду по русски - так легче на русской раскладке. Надеюсь вы меня простите.
    На устойчивость автомобиля более низкий профиль имеет просто колоссальное влияние.
    Так, пересев с 195/50х15 2.3 давление на зимнюю 185/60х14 был оощущение, что машина - отдельно, а я - отдельно. Вялая реакция на поворот руля, гораздо худшая реакция, хуже торможение.... привыкал недели две.
    Разница в 1,35 см дает очень многое- можешьповерить.
    Просто совершенно другая машина.

    У более высокого профиля заломление, о котором ты говоришь, появляется намного раньше.

    Если ваша цель - максимальная управляемость - то 15" на гольф - это минимум. Я хочу 16" ;)

    зы. А с каких-это пор "V" означает "усиленные края"? :shock:
     
  12. Словотворець

    Словотворець Active Member

    Авто:
    98798
    D.Lus не придирайся до слів.. там бракує коми :Р
     
  13. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Скіроко писав скіроко :) Я такого не писав :)

    Як на мене - 1 см це суттєво - якщо би всі ями та бруківка на 1 см стали рівніші, то ше насправді би був серйозний прогрес наших дорожників - швидкості зросли би на 20-50 кмг. Достатньо пригадати тільки бруківку, яка торчить на 1 см - трясе нєпадецкі. Приблизно та ж різниція чується в колесах.
     
  14. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Тема была высота протектора и износ подвески.
    Потом сюда же вплели и ширину резины. Так вот....
    Если штатно прописана резина 185/65 14 а ставится 205/55 то полюбому, нагрузка на ступичные подшипники ВОЗРОСТАЕТ!!! Ну и износ соответственно тоже.
    По поводу низкопрофильной резины. Управляемость на ней неимоверно выше, чем на высокой.
     
  15. D.Lus

    D.Lus Active Member

    Авто:
    Golf 3
    2 CONFIG: Теперь понятно :)
    2 Scirocco GTi: Не согласен. Нагрузка на ступичные подшипники возрастает при неправильном вылете диска ;)
     
  16. golfstar@

    golfstar@ Початківець

    Авто:
    GOLF MK2 CL
    а какой должин быть вылит диска у гольф-2???? подскажите люди добрые!
     
  17. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    А я б сказав, що навпаки!
    Спробую пояснити:
    а) чим менший загальний діаметр зовнішньої поверхні колеса, тим менше бокове навантаження на нього. Наведу приклад із "плечем": коли майстру не піддається якась стара гайка, окрім матів він застосовує трубу, яку вдягає на ключ, таким чином збільшується навантаження. Чим вище колесо, тим більше бокове навантаження, оскільки збільшується плече натиску. Ще "плече" називають коліном".
    б)широка низькопрофільна гума, як правило (у поєднанні з широкими дисками) у профілі є більш квадратною і менше піддається боковому залому, тобто рятує підвіску від бокових перенавантажень. Приклад: поставте сірникову коробку на найбільшу (найширшу) сторону, спробуйте подути збоку - вона буде сунутись, але не перевернеться, і навпаки, коли ставите на найменшу площину, вона впаде. У першому випадку вона "найширша" та "найнижча", тому тримається. А тепер уявіть, якщо бік коробки заукруглений, як на високопрофільній вузькій гумі... Сподіваюся вичерпно.
     
  18. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Должен быть ЕТ38 или ЕТ 35
     
  19. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Выше? Где я написал, что оно выше?
    185/60 Р14 - высота 111 мм
    195/55 Р14 - высота 107,25 мм
    205/50 Р14 - высота 102,5 мм
    думаю разницу в 8,5 мм между 185 и 205 мы не "заметим" ;)
    Теперь к матам и трубе.
    Рычаг усилия на ступичный подшипник у какой резины будет выше?
    Ответ: утой, которая шире!!! Так что износ подшипника будет выше! ;)
     
  20. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    С неправильным вылетом понятно, что нагрузка выше, но я говорю о правильном вылете. Разные только ширина самой резины. Хотя, чтобы поставить широкую резину, то и ширину диска прийдется увеличить. :) Но вылет все таки нужно ставить правильный. :)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)