І так: Нам потрібно провірити чи виставити мітки на 8-ми клапановому моторі об*ємом 1,6: 1,8: 2,0 литра. Їх у нас три. Почнемо з мітки коленвала. Цю мітку можна побачити на маховику в отворі КПП деколи для цього щоб знайти мітки, приходиться попрацювати викруткою або лезвієш щоб відчистити маховик і знайти мітки. Якщо її всетаки там немає, можна використати мітку на шківу КВ. (колінвалі) З ним треба бути обережним, так як шків може почати прокручуватись по демпферу! Наступна мітка, мітка на зірці розпредвала ця мітка є не на всіх звездах! Якщо такої мітки немає дивіться її так: з іншої сторони зірки, дивимся точку на передньому краю по передньому краю ГБЦ як на фото наступна мітка на трамблері виглядає так: звичайно, коли ставиш кришку трамблера на мітку приходиться контакт високовольтного провода першого циліндра. Дальше провода по порядку 1-3-4-2 Виставляєш мітки на КВ и распредтвалу , поворачуючи трамблер вліво чи вправо зміщуючи мітку відносно середині контакта бігунка закручуєте ослаблений болт кріплення трамблёра. от ти і зібрав три мітки разом!!!!
якщо невидиш міток на маховику і нема струбоскопа тоді яка впевненість випередження на 5 градусів ... якщо не помиляюсь то при виставленні по мітках КВ . РВ та трамбльора то вийде 0 градусів ...а на ХХ тре 5 !? якщо помиляюсь виправте...
точно нескажу, але кажись від 5 до 12 треба, цю тему відкривав для того щоб своїми силами можна було підключити трамблер і можна було іхати, вчора так зробив, завелася супер, з пів оборота, бувають якісь неточності, но рідко, зате добратися до регуліровки стробоскопом можна, я б навіть сказав їхати сміло виходить, якщо брати по поступовій лінії то кут стробоскопом тепер робиться після моїх дів які я робив.