виставлення запалення на пассат б3 1.6, 1.8, 2.0

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем hooliganlviv, 22 лют 2014.

  1. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    І так: Нам потрібно провірити чи виставити мітки на 8-ми клапановому моторі об*ємом 1,6: 1,8: 2,0 литра. Їх у нас три.

    Почнемо з мітки коленвала. Цю мітку можна побачити на маховику в отворі КПП
    [​IMG]
    деколи для цього щоб знайти мітки, приходиться попрацювати викруткою або лезвієш щоб відчистити маховик і знайти мітки. Якщо її всетаки там немає, можна використати мітку на шківу КВ. (колінвалі)
    [​IMG]
    З ним треба бути обережним, так як шків може почати прокручуватись по демпферу!
    [​IMG]
    Наступна мітка, мітка на зірці розпредвала
    [​IMG]
    ця мітка є не на всіх звездах!
    Якщо такої мітки немає дивіться її так:
    з іншої сторони зірки, дивимся точку на передньому краю по передньому краю ГБЦ як на фото
    [​IMG]
    наступна мітка на трамблері виглядає так:

    [​IMG]
    звичайно, коли ставиш кришку трамблера на мітку приходиться контакт високовольтного провода першого циліндра. Дальше провода по порядку 1-3-4-2
    Виставляєш мітки на КВ и распредтвалу , поворачуючи трамблер вліво чи вправо зміщуючи мітку відносно середині контакта бігунка
    [​IMG]
    закручуєте ослаблений болт кріплення трамблёра. от ти і зібрав три мітки разом!!!!
     
  2. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    удачного ремонту авто кому потрібно!:morning1:
     
  3. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    якщо невидиш міток на маховику і нема струбоскопа тоді яка впевненість випередження на 5 градусів ... якщо не помиляюсь то при виставленні по мітках КВ . РВ та трамбльора то вийде 0 градусів ...а на ХХ тре 5 !? якщо помиляюсь виправте...
     
  4. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    точно нескажу, але кажись від 5 до 12 треба, цю тему відкривав для того щоб своїми силами можна було підключити трамблер і можна було іхати, вчора так зробив, завелася супер, з пів оборота, бувають якісь неточності, но рідко, зате добратися до регуліровки стробоскопом можна, я б навіть сказав їхати сміло виходить, якщо брати по поступовій лінії то кут стробоскопом тепер робиться після моїх дів які я робив.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)