Почало сильно текти масло, приблизно 0,5 літри на 100 -150 км. Я сильно не розбираюсь у будові двигуна, але коли шукав звідки, то таке враження, що почало з багатьох місць текти: біля зубчатого ремня, з прокладок під болти кріплення кришки(вроді блоку поршнів), а також ще нижче у 2 місцях. На ніч підклав простиньку, то на ранок було 3 маленькі каплі. До того ніяких проблем не було, і регулярно провіряв рівень. Питання: чи може бути причиною зміна манери їзди(почав набагато менше включати нейтральну передачу, тобто на трасі котився завжди на включеній передачі) і це прискорило заміну всіх прокладок і сальників?*
Ні. Зміна манери їзди (так як ти описав) не впливає не впливає на розхід масла. Скоріше всього в тебе, або полетіла прокладка кришки розпредвала, або відпустили гайки кріплення кришки розпредвала. Для початку попробуй дотягнути гайки. Тільки не перестарайся не позривай різьби і крути навхрест спочатку одну з однієї сторони потім другу з другої сторони і так всі по порядку.
Я поміняв прокладки під кріпленням, і добре затягнув, там перестало текти. Тече зпід кришки(прокладку купив, але візуально у старій немає дефектів), а також знизу у 2 або 3 місцях.
Тоді я не зрозумів ...де тече з під кришки..? Внизу ....то напевне зверху натекло. А резинку на згині кришки коло зірочки добре поставив.