Всім Доброго часу суток! Я тут новенький, надіюсь приймете як свого Після довгих вагань на початку серпня придбав VW Bora 2002 року. На обстеженні, перед покупкою виявили проблему з системою охолодження. Суттєво знизивши ціну, вдарили по рукам і я почав лікувати свого Бориса. Не подобався тріснувший патрубок термостата,через який підтікав антифриз. Нажаль окремо не продається, а лише в комплекті з термостатом. Так, як в самому термостаті я теж сумнівався вирішив поміняти все разом. В більшості магазинів Львова заспівали 100 доларів (+/- кілька баксів) за німецький НЕ оригінал. Замовив собі з Польщі те саме у хлопців з Сахарова за 580 грн. Після покупки міняв ремні,роліки, а заодно і помпу. Словом теж з польщі 350грн. Поїздивши зауважив, що перегрів все ще має місце бути -залишалось два варіанти. Радіатор або вентилятор. Замкнувши вентилятори на пряму отримав відповідь -головний вентилятор не працював. При знятті і розборі(доречі в двох сервісах мені сказали,що ці вентилятори не розбірні!!!) виявив, що згорів ротор. За його перемотку хлопці на Джерельній захотіли 250 грн. і без гарантій того, що служитиме він довго...Тому замовив новий вентилятор з тої ж Польщі німецького виробництва за 500 грн. Доречі на шротах їх не було, хоча зорієнтували по ціні - 80 бакінських! На шроті біля МРЕУ взагалі захотіли 120баків за б/у вентилятор. В кінці поміняв і антифриз... Підсумовуючи отримаєм: Термостат 580.00 Помпа 340.00 Вентилятор 500.00 Антифриз+дистильовка 70.00 Майже 1500,00 гривасиків (добре хоч радіатор нормальний ,а то я вже мануал стягнув як його чистити) От такі вареники з системою охолодження. Надіюсь комусь мій скромний допис буде корисним Не ламайтесь!
Вітаємо у клюбі. Якщо це всі поломки які могли бути на цій машині (думаю що ціну скинули не на меншу суму), то я скажу, що тобі повезло, і ти не прогадав з покупкою. Хай довго і справно тобі служить.