Вивчаю попит(неспішно) на свого Гольфика. Машинка відома в клубі. В мене вже третій рік, без ДТП, рівна і в рідній фарбі, пробігла за цей час...аж 17000км, майже стоїть. Історія машинки на форумі http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=8763&page=8 Ціна - 8500$, на обмін - 10000$, торг при оглядинах. GOLF IV, 2.0, AEG, USA. Рік випуску - 2000 Пробіг - 225000 Двигун - 2.0 AEG(масло ARAL 5W40 замінене, не жере, не димить) Трансмісія - АКПП(масло/фільтр/прокладка, замінено(пробіг-5000км), без нарікань) Салон - світло-бежевий велюр+чохли. Комплектація - 4 електрошиби, електродзеркала, кондиціонер(справний), АБС, 4 подушки, круїз-контроль(справний), легкосплавні диски BORBET R15, гума Ультра Гріп 500 195/65R15. Новий атифриз(оригінал VAG), перебрана ходова(пробіг-250км). ролики/ремінь/помпа-пробіг17000км; гальмівні колодки замінені по кругу-пробіг 4000км. Все, що міняв записував в сервісній книжці з пробігами і датою! Причина продажу - збільшення сім'ї і в пошуках мінівена, бажано дизельного. Підшукую отакево: п.с. Флуд вітається!
Зразу видам дані про болючу тему на сьогоднішній день, розхід пального в даному екземплярі(українською, ненавиджу москальської, дані з нету), АКПП: Максимальна швидкість: 192 км/год Час розгону (0-100 км/ч): 11.9 c. Розхід пального (міський цикл), л. на 100 км:: 12.8***мої 13.5 Розхід пального (змішаний цикл), л. на 100 км: 8.9***мої 8.9-9.2 Разхід пального (заміський цикл), л. на 100 км: 6.7***мої до 7.2 Чесно, все заміряно на практиці: в жару з кондюком в пробках і до 14л. доходило. Максималку і час розгону не заміряв, більше 165км/год не іхав!
) чисто для себе цікаво, чи відчутні ривки при перключенні передач, бо на автоматі їздив тільки як пасажир, і відчув... (пассат б5)
Все залежить від того як тиснеш педальку газу, якщо "в підлогу" то трохи відчутно, а так то плавне прискорення без ривків, видно тільки по стрілці тахометра.
Зараз час тяжкий, що все або не продається взагалі, або ж продається дуже дешево. Мені по двох оголошеннях за машини позвонили аж двоє клієнтів за пів року. Тому якщо дійсно треба терміново продати машину, то спускати треба не 500$ а десь 1500-2000$. А так то успіхів в продажі!!!
чисто для себе цікавить, чому на обмін вона дорожче ніж так?? чи Ви надієтесь, що хтось по обміну не поставить вищу ціну ніж продає??
) та то ваше авто, вам видніше, що робити )) недавно знайомого фабія 3-4 річна, універсал, на фарші, за 9 ледве пішла, хотіли 12, нова коштувала десь 18. але терміново мав продати, бо за нову вніс завдаток, мав забирати. я не знаток ринку, але певно ще дорого, раз не беруть...
Щей розхід солідний.а з теперішньою ситуацією в державі це недоречно.я думаю що зараз автомобілі слабо купуються -продаються.
Якщо потрібно негайно продати, то тоді треба опускати ціну принаймі в півтора рази. А якшо просто хочеться чогось іншого, то продавати зараз немає сенсу, бо нормальних грошей за неї зараз не дадуть.
Шег, довго будеш чекати на зниження розмитнення! 7600у.о.+торг біля авто! п.с. я щось так подумав, чи не поставити би на Гольфика ГБО?!