Вихлопна

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем ЙурКь, 22 чер 2009.

  1. ЙурКь

    ЙурКь Місцевий

    Авто:
    продано
    Люде цікавить таке питання, у мене гольф1,6 Т.Д , пришов час міняти всю вихлопну систему, пробив базарні ціни, є різні фірми, якось читав..що польша гівно, так є ще шрот??? тама варто ритись в пошуках хочаб труби(штани)??? а може є варіант що з жагулі якого то підходить прийомна труба?? чи резонатор??? чи ...??? хто чим може поділитись??
     
  2. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    можу тобі сказати так якщо маєш неліві руки і півавтомат, а також яму в гаражі, то яка б небула твоя вихлопна подирявлена і прогнивша при помощі одної людини можна її відновити і зробити надійно і краще ніж купиш той колгосп з базару, але треба мати час і неліві руки, якщо чогось з вищеперечисленого в тебе нема то дорога тобі на базар або на шрот, бо переробляти шось з жигуля (як ти сказав) на то тоже треба час і руки і всьо перечислене, отож або робити щось або просто купити і поміняти. заплатити майстрові за заміну і не вимазувати руки.
     
  3. ЙурКь

    ЙурКь Місцевий

    Авто:
    продано
    японяв) а мольша гіфно?
     
  4. Куліч

    Куліч Active Member

    Авто:
    Golf mk1 '78 JB
    я купував полський глушник - враження шо заклепаний пару разів рідний працював тихіше, але там теж є різні виробники...
     
  5. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Хлопці а хто може підказати як краще зробити повністтю вихлопну систему з нержавійки. Можливо є якісь розрахунки діаметрів труб, об"єму резонатора та глушників? Вибачаюсь якщо не в тему:)
     
  6. jora

    jora Active Member

    Авто:
    VW Polo variant 1.6 inj, 1998
    Повністю не вдасться, штани доведеться залишити. А на рахунок діаметрів труб, розмірів резонатора і глушників, не думаю, що варто шукати якісь розрахунки. Заміряєш всі елементи старої вихлопної системи і по отриманим розмірам робиш нову. Принципову будову резонатора і глушника можна знайти в неті (http://www.land-cruiser.ru/Forum/index.php?showtopic=2492). Товщини стінок труб і корпусів резонатора і глушника варто дати трохи більшими, ніж є на існуючій вихлопній системі. Ну, а решта, шо потрібно для виконання робіт - в дописі Pol-а. :)
     
  7. Lyubomyr

    Lyubomyr Active Member

    Авто:
    VW Passat B7; Barkas B1000-1 1989 1.3 MH
    ЙурКь я на 1.3МН робив нову систему, штани залишив рідні(дещо підварив), а решту нові резонатори(купляв від ВАЗ для 1.6), спочатку виставив банки так як треба, а тоді вже трубами зєднував, використовував труби що йшли з банками, просто переварював, доварював. Купував все у знайомого(займаэться вихлопом більше 10 років), казав що алюмінізовані елементи, типу довговічніші. Зайняло десь 20 год. Незнаю як робила стара система, бо її майже не було, а цю трохи чутно в самому кінці, двигуна взагалі не чути. Робив все сам, напівавтоматом. Минулого серпня мені вийло десь 400грн.
    вже давно думаю над тим, але немаю аргонової зварки
     
  8. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    В мене якщо не помилюсь алюмінізірована сталь. Діаметр 50мм. Зробили все заново залишили лише старі штани.
     
  9. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Наскільки я знаю для зварки нержавійки ніякого аргону непотрібно(можливо в пів автоматі потрібно???), аргон потрібен для зварки алюмінію і його сплавів- бо дуже швидка реакція з повітрям без аргону(миттєве окислення люмінію). А на рахунок нержавійки потрібні електроди для нержавіючої сталі - зварка електро-дугова.
    Хоча можливо я помиляюся!!!
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Можна розпочати з самого колектора!? Бо який тоді смисл тратити такі гроші на нержавійку яка прослужить "вічно" на невічній машині(яку через 5 - 10 років зміниш на іншу), якщо на цей самий срок можна постивити систему з метала і вона відслужить ці ж 5 років?!?!?!
    Тут трішки інший інтерес: поперше в нержавійки менша шороховатість поверхні що зменшує опір вихлопним газам
    подруге якщо доробляти головку(полірувати, збільшувати прохідні січення клапанів і т.д.)то залишати штатний випускний колектор нема сенсу.
    по третє можливо зробити якісний прямоток(але не той що в неділю о 7ій годині під вікном реве, а той що приємно слухати).
    Можливо хтось скаже що на...ер воно нада!?, я відповім "коли просто то нецікаво"
    Ідею мою ви зрозуміли тому невідмовлюся від порад, і вдячний всім за дописи:)
     
  11. Lyubomyr

    Lyubomyr Active Member

    Авто:
    VW Passat B7; Barkas B1000-1 1989 1.3 MH
  12. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Дякую, незнав!
     
  13. ЙурКь

    ЙурКь Місцевий

    Авто:
    продано
    а в мене то якраз і штани обгоріли...)на шроті бачив ..10 баксів..на вигляд моцні..але від 1,8бензина.. і трішки не такі..побачу може візьму перегну ,так як мені потрібно буде.....
     
  14. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    в мене прогорів задній баняк звичайний польский прослужив приблизно 1рік ,після того я поЇхав на Зелену базар купив середній і задній також польский але з нержавійки (чорноЇ) вже катаюсь десь 3 рік проблем немає.Головне міняти зразу 2.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)