Люде цікавить таке питання, у мене гольф1,6 Т.Д , пришов час міняти всю вихлопну систему, пробив базарні ціни, є різні фірми, якось читав..що польша гівно, так є ще шрот??? тама варто ритись в пошуках хочаб труби(штани)??? а може є варіант що з жагулі якого то підходить прийомна труба?? чи резонатор??? чи ...??? хто чим може поділитись??
можу тобі сказати так якщо маєш неліві руки і півавтомат, а також яму в гаражі, то яка б небула твоя вихлопна подирявлена і прогнивша при помощі одної людини можна її відновити і зробити надійно і краще ніж купиш той колгосп з базару, але треба мати час і неліві руки, якщо чогось з вищеперечисленого в тебе нема то дорога тобі на базар або на шрот, бо переробляти шось з жигуля (як ти сказав) на то тоже треба час і руки і всьо перечислене, отож або робити щось або просто купити і поміняти. заплатити майстрові за заміну і не вимазувати руки.
я купував полський глушник - враження шо заклепаний пару разів рідний працював тихіше, але там теж є різні виробники...
Хлопці а хто може підказати як краще зробити повністтю вихлопну систему з нержавійки. Можливо є якісь розрахунки діаметрів труб, об"єму резонатора та глушників? Вибачаюсь якщо не в тему
Повністю не вдасться, штани доведеться залишити. А на рахунок діаметрів труб, розмірів резонатора і глушників, не думаю, що варто шукати якісь розрахунки. Заміряєш всі елементи старої вихлопної системи і по отриманим розмірам робиш нову. Принципову будову резонатора і глушника можна знайти в неті (http://www.land-cruiser.ru/Forum/index.php?showtopic=2492). Товщини стінок труб і корпусів резонатора і глушника варто дати трохи більшими, ніж є на існуючій вихлопній системі. Ну, а решта, шо потрібно для виконання робіт - в дописі Pol-а.
ЙурКь я на 1.3МН робив нову систему, штани залишив рідні(дещо підварив), а решту нові резонатори(купляв від ВАЗ для 1.6), спочатку виставив банки так як треба, а тоді вже трубами зєднував, використовував труби що йшли з банками, просто переварював, доварював. Купував все у знайомого(займаэться вихлопом більше 10 років), казав що алюмінізовані елементи, типу довговічніші. Зайняло десь 20 год. Незнаю як робила стара система, бо її майже не було, а цю трохи чутно в самому кінці, двигуна взагалі не чути. Робив все сам, напівавтоматом. Минулого серпня мені вийло десь 400грн. вже давно думаю над тим, але немаю аргонової зварки
В мене якщо не помилюсь алюмінізірована сталь. Діаметр 50мм. Зробили все заново залишили лише старі штани.
Наскільки я знаю для зварки нержавійки ніякого аргону непотрібно(можливо в пів автоматі потрібно???), аргон потрібен для зварки алюмінію і його сплавів- бо дуже швидка реакція з повітрям без аргону(миттєве окислення люмінію). А на рахунок нержавійки потрібні електроди для нержавіючої сталі - зварка електро-дугова. Хоча можливо я помиляюся!!!
Можна розпочати з самого колектора!? Бо який тоді смисл тратити такі гроші на нержавійку яка прослужить "вічно" на невічній машині(яку через 5 - 10 років зміниш на іншу), якщо на цей самий срок можна постивити систему з метала і вона відслужить ці ж 5 років?!?!?! Тут трішки інший інтерес: поперше в нержавійки менша шороховатість поверхні що зменшує опір вихлопним газам подруге якщо доробляти головку(полірувати, збільшувати прохідні січення клапанів і т.д.)то залишати штатний випускний колектор нема сенсу. по третє можливо зробити якісний прямоток(але не той що в неділю о 7ій годині під вікном реве, а той що приємно слухати). Можливо хтось скаже що на...ер воно нада!?, я відповім "коли просто то нецікаво" Ідею мою ви зрозуміли тому невідмовлюся від порад, і вдячний всім за дописи
а в мене то якраз і штани обгоріли...)на шроті бачив ..10 баксів..на вигляд моцні..але від 1,8бензина.. і трішки не такі..побачу може візьму перегну ,так як мені потрібно буде.....
в мене прогорів задній баняк звичайний польский прослужив приблизно 1рік ,після того я поЇхав на Зелену базар купив середній і задній також польский але з нержавійки (чорноЇ) вже катаюсь десь 3 рік проблем немає.Головне міняти зразу 2.