Вихлопні патрубки червоні

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем mina JR, 10 лис 2010.

  1. mina JR

    mina JR Початківець

    Авто:
    VW Golf IV 1.6 8v
    доброго всім вечора, хочу проконсольтуватись у вас на рахунок такої справи . В мене почав підтроювати двигун а сьогодні навіть звучав як на 2 циліндрах. я був з другом він каже що щось в машині смердить я зупинився відкрили капот а патрубки червоні ойсть можливо що вихлопна забита і тому в циліндрі замокає свічка і вона не їде нормально. бо я вже хотів міняти дроти и якщо це непоможе то думати на хахунок катушки. чи може бути біда в каталізаторі?
     
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Я думаю шо забитий каталызатор...
     
  3. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Неспіша і ще раз розкажи шо хотів взнати...
    Ти про які патрубки - охолодж рідини?
    А взагалі тобі краще зразу до спеціалістів....
     
  4. mina JR

    mina JR Початківець

    Авто:
    VW Golf IV 1.6 8v
    та сьогодні їздив по тих відділах щоб свої штрафи поплатити и коли вже вертався двигун почав погано працювати і пропала тяга, через хвилин 15 я відчув що в салоні ваняє пластмасою чи чимось таким я зупинився. Відкив капот і зняв верхнюж кришку з двигуна ту пластмасову з верху все нормально але з під капоту йшов жар . Обдивившись я замітив що віхлопні патрубки які прикручині до двигуна такі червоні як тен електроплитки і від них такий щар йщов що можна будо шашлик жарити "потумав про себе що доюре що не загорилась бібіка" . постояв хвилин 15 закрив капот і поїхав додому, от завтра їду на сервіс хай вирізають той фільтр. ось все так як є.
    я думаю що в мене через це двигун пидтроював деколи а не через проводку від катушкі розпреділення по свічкам.:morning1:
     
  5. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    А-а-а тепер второпав, це випускний колектор, патрубки дещо іншу функцію виконують.
    Бігом на сервіс!
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тут не в каталізаторі справа.... в тебе бензин горить у вихлопі.... тут справа в запалюванні або в ГБЦ... можливо клапана прогоріли... може бути що ремінь перескочив.... Якщо б був забитий кат то навпаки вихлопні гази дусили би двигун... а в тебе збитий такт газорозподілення... бензин запалюється при відкритих випускних клапанах і валить в колектор.
     
  7. mina JR

    mina JR Початківець

    Авто:
    VW Golf IV 1.6 8v
    тойсть я зрозумів так що католізатор можна не вирізати і як варіантом він бути не може ?
    при всій ситуації мені поза вчора поміняли в коробці автомат масло фільтр і ше там прокладку і сальнікі якісь ну я не до того веду я говорю за те що холості оберти мають бути приблизно 900 а вони падали до 650-700 и машина не глохла ну тяги не було і її труханило "лехорадка" що це може означати клапана мінялись буквально два тижня назад я постив. :ireful::russian_ru::russian_ru::russian_ru:як вона мене мордує а я всеодно її люблю!
    вона то троить то двоить то напевно всетаки щось в проводці(
     
  8. mina JR

    mina JR Початківець

    Авто:
    VW Golf IV 1.6 8v
    а і ще одне коли оберти падали до 700 дезь так я давив акселиратот то був чути звук клапанів не сильний але він був
     
  9. mina JR

    mina JR Початківець

    Авто:
    VW Golf IV 1.6 8v
    я зелений не розумію визначення слова ГБЦ
     
  10. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    головка блока циліндрів
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    ГБЦ - головка блока циліндрів.
    в тебе або дуже раннє запалення або щось не в порядку з клапанами..... я б в такому вигляді не рекомендував би їздити колектор від перегріву чи попадання на нього води може тріснути клапани і сама ГБЦ поже перегоріти.
    Якщо машина після ремонту то щось не так зробили...назад до них нехай доводять до ума.доробляють...
    проводка тут може і не винувата
     
    Останнє редагування: 10 лис 2010
  12. mina JR

    mina JR Початківець

    Авто:
    VW Golf IV 1.6 8v
    тойсть можливо що прийдеться просто налаштувати запалення і все ?
     
  13. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    краще не "гадай" як на кавовій гущі, а їдь терміново до майстрів
     
  14. mina JR

    mina JR Початківець

    Авто:
    VW Golf IV 1.6 8v
    завтра з ранку їду
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Теоретично так. Практично - є якась причина чому запалення збилось, може і клапан прогорів
     
  16. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Якщо робився двигун(клапана) то однозначно знімали ремінь, можливо недотягнули чи неправильно виставили, тому і догорає пальне в колекторі бо змінилися фази газорозподілу, дивись в першу чергу реміь ГРМ, а після можнаі запалювання покрутити.
     
  17. mina JR

    mina JR Початківець

    Авто:
    VW Golf IV 1.6 8v
    дякую за пораду ость якраз їду на севіс буду дивитись
     
  18. mina JR

    mina JR Початківець

    Авто:
    VW Golf IV 1.6 8v
    я завіз сьогодні машіну на сервіс запропонував ваши варіанти до розгляду взасник сервісу сказав йди відпочивай він бачив який яч нервовий сам загнав машину в бокс (
     
  19. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    В знайомого таке було на пасаті 1,8Т ледве доїхав на сервіс, підняли, а там не тільки штани червоні, а весь каталізатор також. Поміняли кат., ще вибило свічку в якомусь циліндрі, замінили і все.
     
  20. mina JR

    mina JR Початківець

    Авто:
    VW Golf IV 1.6 8v
    о друже твої слова тай до Бога )
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)