Треба продіагностувати АБС. блінк кодом не ідьот. Візьму в оренду на 2-3 дня за пиво або за пару грн для проби чи піде. пропозиції тутка, або дзвоніть 067-947-26-35
можу взяти з собою на роботу(район готелю Дністер-пл.Юра) завтра vag-com.409 Типу під старі авто(до 2000-х). за пиво але із якоюсь заставою
Привіт! Також трохи цікавить перевірити машинку. Питання, чи протестить той кабель Гольф 4, 2000року. Застава, велике пиво і пару грн. гарантую!!!
фіг його знає, але думаю що продіагностує. він кажись не підтримує тих що вже мають can шину. треба уточняти, а взагалі то на хазяйстві хороша і дешева(160грн) річ
а різниця то в чому ком-не ком. коли через юсб, то там всерівно всередині кабелю є usb-com адаптер і для системи він як com порт
Є різниця і то суттєва... через СОМ порт потік байтів іде на пряму... тільки фронт сигналу вирівнюється, через ЮСБ уже іде "переобка" байтового потоку і уже залежить від того наскільки якісно "переробляють" цей потік
для мене як іт-шника це абсолютно не переконливо. ком-порт також працює з певною дискретністю. крім того юсб шнурок працює через Virtual COM Port Drivers, тобто в системі емулюється віртуальний компорт і вся інфа зі сторони ком інтерфейсу прокидується на той віртуальний порт. для нього можна задати навіть швидкість як для стандартного ком-шнурка. прочитай даташит типового конвертера http://www.ftdichip.com/Support/Documents/DataSheets/Cables/DS_USB_RS232_CABLES.pdf і одразу буде видно що це є посуті перетворювач так сказати фізичного рівня(чисто ком-шнурок теж саме робить, в юсб випадку просто два рази іде перетворення електричного сигналу), тоді як на логічному рівні інфа передається біт до біту. це цифровий сигнал а не аналоговий.
Ти сам відповів на своє питання... два рази перетворення електросигналу.... що тягне за собою в два рази більшу можливість збою при передачі даних. Врахуй що бортова система автомобіля рідко буває ідеально справна, завжди бувають якісь наводки, різні рівні сигналів от і на фізичному рівні фтдішний драйвер рве звязок, або довго звязується, або взагалі не читає в той час як звичайний транзисторний адаптер на СОМ порт читає майже все... провірено практикою
і тут ти вже відповідаєш на на те ж питання. це цифровий сигнал і він або іде або не йде за рахунок контролю за цілісністю(коли щось міняється все вилітає в ерор. навідміну від аналогово, який може йти але спотвореним. у випадку відсутності наводок і що юсб-ний що ком дадуть абсолютно однакові результати на будь-якому авто
kym в певній мірі має рацію, є суттєва проблема в нестандартних швидкостях на яких працює діагностика в автомобілях, не всі usb>com конвектори коректно працюють з швидкостями 200,10400,10479, потрібно правити в реєстрі дані, а в деяких випадках і в драйверах конвекторів. Залізний ком порт немає таких недоліків.
Якщо конвертер на FTDI, то в них найменше проблем з швидкостями, достатньо поставити останній драйвер, виставити максимальну швидкість порта і все буде ОК.
саме такий. глюки виникли тільки у випадку коли пробував підєднати юсб шнурок до віртуалізованої робочої станції під vmware - то там були постійні обриви, але є підозра що він на таке не розрахований і йому для коректної роботи потрібне щось ближче до ріалтайму. цікаво б ком шнурок попробувати прокинути. але проблему вирішив іншим методом - просто знайшов прогу яка працює під win 7 x64 - vcds lite