Візьму в аренду Ваг-Ком

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем Nazariy, 13 лис 2012.

  1. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    Треба продіагностувати АБС. блінк кодом не ідьот.
    Візьму в оренду на 2-3 дня за пиво або за пару грн для проби чи піде.
    пропозиції тутка, або дзвоніть 067-947-26-35
     
  2. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    можу взяти з собою на роботу(район готелю Дністер-пл.Юра) завтра vag-com.409 Типу під старі авто(до 2000-х).
    за пиво але із якоюсь заставою
     
  3. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Привіт!
    Також трохи цікавить перевірити машинку.
    Питання, чи протестить той кабель Гольф 4, 2000року.
    Застава, велике пиво і пару грн. гарантую!!!
     
  4. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Заїдь до мене на роботу, продіагностую!
     
  5. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Можеш тоже заскочити. Якщо цікаво - скажу куда.
     
  6. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    фіг його знає, але думаю що продіагностує. він кажись не підтримує тих що вже мають can шину. треба уточняти, а взагалі то на хазяйстві хороша і дешева(160грн) річ
     
  7. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    вичитав що то є k і l-line адаптер. залишилось вичитати що в 4 гольфі
     
  8. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Протестить.
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Якщо через СОМ порт то тестить двигуни і 2012 року, саму систему комфорт до 2005 року
     
  10. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Через USB тоже.
     
  11. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    а різниця то в чому ком-не ком. коли через юсб, то там всерівно всередині кабелю є usb-com адаптер і для системи він як com порт
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Є різниця і то суттєва... через СОМ порт потік байтів іде на пряму... тільки фронт сигналу вирівнюється, через ЮСБ уже іде "переобка" байтового потоку і уже залежить від того наскільки якісно "переробляють" цей потік
     
  13. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    для мене як іт-шника це абсолютно не переконливо. ком-порт також працює з певною дискретністю.
    крім того юсб шнурок працює через Virtual COM Port Drivers, тобто в системі емулюється віртуальний компорт і вся інфа зі сторони ком інтерфейсу прокидується на той віртуальний порт. для нього можна задати навіть швидкість як для стандартного ком-шнурка.
    прочитай даташит типового конвертера http://www.ftdichip.com/Support/Documents/DataSheets/Cables/DS_USB_RS232_CABLES.pdf
    і одразу буде видно що це є посуті перетворювач так сказати фізичного рівня(чисто ком-шнурок теж саме робить, в юсб випадку просто два рази іде перетворення електричного сигналу), тоді як на логічному рівні інфа передається біт до біту. це цифровий сигнал а не аналоговий.
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ти сам відповів на своє питання... два рази перетворення електросигналу.... що тягне за собою в два рази більшу можливість збою при передачі даних. Врахуй що бортова система автомобіля рідко буває ідеально справна, завжди бувають якісь наводки, різні рівні сигналів от і на фізичному рівні фтдішний драйвер рве звязок, або довго звязується, або взагалі не читає в той час як звичайний транзисторний адаптер на СОМ порт читає майже все... провірено практикою
     
  15. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    і тут ти вже відповідаєш на на те ж питання. це цифровий сигнал і він або іде або не йде за рахунок контролю за цілісністю(коли щось міняється все вилітає в ерор. навідміну від аналогово, який може йти але спотвореним.
    у випадку відсутності наводок і що юсб-ний що ком дадуть абсолютно однакові результати на будь-якому авто
     
  16. Pavlo_Lviv

    Pavlo_Lviv Active Member

    Авто:
    VW Golf II 1.8 RP 2E2 1989
    Клубна карта:
    000052
    kym в певній мірі має рацію, є суттєва проблема в нестандартних швидкостях на яких працює діагностика в автомобілях, не всі usb>com конвектори коректно працюють з швидкостями 200,10400,10479, потрібно правити в реєстрі дані, а в деяких випадках і в драйверах конвекторів. Залізний ком порт немає таких недоліків.
     
  17. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    не стикався з такою проблемою. можливо в мене новіша версія конвертера в якого ті глюки виправлені?
     
  18. Pavlo_Lviv

    Pavlo_Lviv Active Member

    Авто:
    VW Golf II 1.8 RP 2E2 1989
    Клубна карта:
    000052
    Якщо конвертер на FTDI, то в них найменше проблем з швидкостями, достатньо поставити останній драйвер, виставити максимальну швидкість порта і все буде ОК.
     
  19. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    саме такий. глюки виникли тільки у випадку коли пробував підєднати юсб шнурок до віртуалізованої робочої станції під vmware - то там були постійні обриви, але є підозра що він на таке не розрахований і йому для коректної роботи потрібне щось ближче до ріалтайму. цікаво б ком шнурок попробувати прокинути.
    але проблему вирішив іншим методом - просто знайшов прогу яка працює під win 7 x64 - vcds lite
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)