До власників Scirocco з К-Джетроніком прохання. Потрібна інформація про величину зазору лопати напорного диску( висоту самої лопати відносно краю воронки в початковому стані при виключеному двигуні). Так як моделі доволі поважного віку то в Ельзі 3.5 3.6 3.7 ця інфа відсутня. В позаофіційній літературі величина зазору вказується 0.5-0.7мм. В подібних системах КЕ- Джетронік, КІІІ- Джетронік, КЕ-Мотронік, величина зазору 1.9-2 мм. При дискусіях на різних форумах також вказують величину зазору в К-Джетронік 1.9-2мм. В члена клубу Чефіса на його Scirocco зазор 0.5-0.7 мм. Зараз маю на дослідженні ще один Scirocco там зазор 1.9-2мм. Хоч вприск і двигун індентичні. Є одна деталь яка відрізняє Scirocco від інших моделей- ХХ на ньому 1000 +/- 50 об/хв. На всіх інших від 650 до 900. Дослідити сам дозатор не було можливості - бо ті чугунні дозатори розборці зборці практично не піддаються, поганий викинутий також в руки не попадав і через те невідомі розміри самого плунжера по відношенню до каналів. На самій лопаті може зберегтись заводська наліпка з вказаними розмірами( це би було супер...мені такі не попадались). Можна просто заміряти цю висоту на двох трьох машинах і тоді зробити статистичні висновки. Ця початкова висота лопати впливає серйозно на сам вприск --- динаміку двигуна, розхід і інші характеристики і тому не погано було б знати як воно має бути насправді
Дивився ... немає. Дивився і 3.16 і 3.18 і 3.24. Е окремі дані по електричних датчиках. крім того Автодата часом троха бреше...вони там дають узагальнюючі дані не дуже розрізняючи двигунів.
950 +/- 50 на 16v. Щодо положення лопати - це просто впливає на якість суміші, стартове положення вище - суміш багатша і навпаки. Враховуючи, що плунжер в теорії за 20 років може стиратися, канали забиватися і зменшуватись в діаметрі, лопата отримувати люфт, рекомендується виставляти положення лопати відповідно до якості CO у вихлопі на холостих, середніх та максимальних обертах.
Я говорив про Scirocco 8v і інші фольксвагени. Все правильно але різниця в 1.5 мм висоти насторожує. вприск може бути загнаний в положення коли СО на ХХ добре на середньому ні на високих добре ...або в інших варіантах...через те завжди треба починати з початкових параметрів а потім підганяти під знос деталей
Дякую. В тебе чорний чугунний дозатор... ? І чи відповідає в тебе реальна висота з вказаною на наліпці?
То фотка дозатора котрый не стоїть в мене під капотом. В мене дозатор сріблястий. То типу запсний. Відстань не міряв, не маю щупів.