Власникам TDI с клапаном EGR присвячується.

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Gurkha, 17 вер 2013.

  1. Gurkha

    Gurkha Місцевий

    Авто:
    Caddy British 1.9 TDI. 02. ALH 90hp
    Перед поездкой в Крым начал делать авто. Закисла геометрия турбины. Пришлось снять все коллектора и добраться до неё. Но после снятого я увидел такое:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Как по мне, система ОРГ не прижилась на дизельных моторах. Мало того что турбина подкидывает масло в интеркулер, засерая коллектора и клапан EGR. Да еще и часть газов залетают назад во впускной коллектор. Получается такое говидло.
    Для примера:
    [youtube]M_ZlRXXO57s[/youtube]
    Я себе заглушил этот клапан, убрал трубку с выпускного коллектора, сделал заглушки. Машинка стала резвее. А после почищенной геометрии, мой Кэт опять стал резвый. И ошибки пропали, и аварийный режим авто в подъем после 3000 об.мин тоже пропал.
    Если вам нужен толковый компьютерный дигност по VAG! Пишите в Л.С. Ели позволят админы, напишу тут(не для рекламы). Просто проблемно найти толкового человека, тогда, когда до поездки остается 3 дня.
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    EGR придумали для екології. але попри екологію він виконує ще одну функцію, яка потрібна - добавляє інертні гази в циліндри для зменшення температури горіння палива. І коли відключаєш ЕГР то збільшиться розхід і збільшиться температурний режим роботи двигуна.
     
  3. Gurkha

    Gurkha Місцевий

    Авто:
    Caddy British 1.9 TDI. 02. ALH 90hp
    Не заметил. Поездка в Крым мне обошлась дешевле чем в прошлый раз. Машина действительно начала лучше ехать.Сделаю колибровку под евро2 и будет всё норм.
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Машина краще їхала бо до того ти їздив на забитій дросельній. ЕГР взагалі включається після 1700 -2000 об. До того він закритий.І коли ти його заглушив то він непрацює і після 1700 об. А розхід зьільшується незамітно на 03-0.4л, але збільшується, бо коли коли ЕГР закритий то компютер знає що іде чисте повітря і добавляє солярки
     
  5. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    А Славік також викинув EGR і шось там в компі підшаманили машина стала різвіша, розхід до переробки був 5.5л на якійсь там швидкості після переробки на тій самій трасі та сама швидкість 5.0л. Також впав розхід на холостих. Як це пояснити...
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тим що підшаманили в компі. Є версії без ЕГР і є можливість в компютері програмно переключити на версію без ЕГР. Але версія без ЕГР має трохи інакшу конфігурацію вентиляції картерних газів.... Якщо все це зробити тоді можна безболісно відключати ЕГР
     
  7. Gurkha

    Gurkha Місцевий

    Авто:
    Caddy British 1.9 TDI. 02. ALH 90hp
    Коллектора впускные 50 и 60мм для всех 1.9 TDI,уже без EGR, с фланцем или без фланца под датчик наддува и, или впрыск метанола, манометр, и т.д.
    [​IMG]
    Еще выкидывается расходомер воздуха, делается изменение в программе и остается один датчик наддува.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)