Донецьких мішками, а тим більше з грошима, не візьмеш, вони на таке не кидаються. Тут головне щоб людина була душевна (аз єзм) і щоб у них, то бішь донецьких, час був
Та НАШ Артем распрєкраснейшой душі чєлавєк! І для нас, які б там він круізьори не ремонтував, зажди знайде час, аби гарно попросити
Я себе такой тоже установил,проблем никаких по установке нет,только пришлось саму схему отдалить от индикатора (проводками)иначе не влазит в кнопку
aleksandr16 ой класна штука от тільки ніяк не пойму на,,,, тобто для чого тобі знати який там в тебе вольтаж. і чому б не поставити ше 4 окремі табла які б показували тиск в 4х колесах, а ще одне табло шоб тиск масла показувало а ще одне щоб тиск бензонасоса показувало і ще парочку табло різних щоб всяку херню нахрен не потрібну показувало. і в результаті буде як в літаку всьо світиься а пользи ноль. до чого я тут розійшовся. та до того що якщо навіть тупоголові німці незробили щоб в МФА не показувало вольтаж то значить неважно. вольтаж завжди стабільний а якщо зранку не заводиться на то е дві причини 1акумулятор нафіг 2магнітофон забув виключити або фари чи ше шось. е ще один варіант пропала зарядка значить гену до лепотрика. а щоб круглі сутки тобі якись там нафіг не потрібні заміри світили що в тебе там є акумулятор.... одним словом то колгосп для 1234567891011моделей
Для чого так багато букв? Почекай ще пару років і, якщо звісно, не продаш свою машину, то будеш думати абсолютно протилежні речі. А так то звісно, коли моїй машині було 12, і навіть 15 років, про які нах датчики масла чи вольтметри, чи щось подібне я тоді думав. І габарит правий залишався на цілу добу - як виходив, то випадково зачепив на включення, а діло було вдень, і нічого. І який тиск масла мені до голови тоді міг прийти. Ніколи в світі. На все свій час... А німець явно не розраховував, що на його машинах будуть їздити по 3-4 житті. Інакше ціни на нові машини були би взагалі закосмічні. І я не забуваю додати тут ІМХО, хоч впевнений, що це не лише ІМ і не стілько вже й ХО, а правда життя.