Доброго времени суток. Помогая другу в установке мотора с донора МК3 в МК2 столкнулись с проблемой мотор 2.8 (ААА) при установке на подушки упирается в правый лонжерон, при осмотре подкапотного донора было обнаружено что у него на ланжероне есть впадина под шкив, а в мк2 этой впадины нет. Вопрос вот в чем: кто то заворачивался таким проектом как выходил с такой ситуации. Поиск нечего конкретного не дал одни пишут что надрезали лонжерон и вдавливали в том месте, другие стачивали со шкива демпфер, ну а у некоторых на удивление все стало как надо в чем есть сомнения. Зарание спасибо за ответ.
На скільки я знаю така сама проблема при встановленні нерідного компресора кондюка в г2, пішається з допомогою кувалди або болгарки і сварки.
за допомогою болгарки сварки та кувалди це не вирішення проблеми, а послаблення лонжерона, а хочеться якось обійтися без послаблення все таки ВР6 завалений в перед і усі послаблення можуть сказатися в майбутньому.
а з варіантів тільки зміщати двигун вліво, а там танці з подушками і довжиною піввосей. доречі нічого особливо непослабиш, більш того всі машини таких років мають як мінімум неідеальну геометрію. Ще варіант вирізати кусок лонжерона г3 і на місце в г2, але тут ще гірше.
Про зміщення вже гадали але тоді піввісі, як ви вже казали не стануть, особливо ліва так, як праву можна буде взяти довшу а коротшу нема звідки брати, а там де різання та зварювання вже буде корозія так яка метал вже не обробіться як слід з двох сторін. Дивує, що з таким проектом на форумі ніхто не стикався, чесно кажучи рахую одним з найпродвинутіших форумів, багато корисного з нього черпнув, а тут став глухий кут або вдавлювати або точити новій шків без демпфера. друге якось більше подобається, але чи не буде тоді биття розбивання сальників та іншого, не дарма ж інженері зробили шків з демпфером разом.
Попытаю счастье там, может даст какойто результат, а по возможности потом сделаю отчет может кому полезным будет.
Обязательно сделай бо самому интересно. Многие встречаются с проблеммой но пока видел сто только резали лонжерон.
Ну и что на том фото видно что вы выставили, а также киньте хоть одну ссылку где описана решение этой проблемы, Писал же что поиск нечего конкретного не дал а то что куча фоток с мотором ВР6 так я тоже могу свою выставить но это не говорит что шкив мотора не упирается в лонжерон, так как резать его и вминать не хочу вот и создал тему думаю кому то будет тоже полезной. Да и вот более информативней фото А тут видно как вырезали кусок лонжерона
Я тільки "за" таких тем, в наступні роки легше будуть вчитись чергові покоління . Вів до того, що по фото можна переглянути чи зміщується двигун вбік чи ні. На мною поданому фото виглядає на зміщення та не руханий лонжерон. Саме такий спосіб вважаю єдино прийнятним так як зміна конструкції лонжерону це повний колхоз, якому не місце в двигунах більше 100 сил. Я маю на увазі розрушення зон первинної деформації, що дуже і дуже впливає на безпеку пасажира. На твоєму фото ці зони якраз знищені, і при фронтальному ударі лонжерон може стати мечем, що пробиває простір пасажирів. В штатному виконанні при сильному ударі він спочатку деформується до подушки і після повного скорочення розпочинається деформація зони двигуна.
Тут варто оцінити де більший колхоз... Сама установка двигуна на кузов який на нього не розрахований , або принаймі не передбачений це уже колхоз. Бо ніхто не знає як німецькі інженери проектували і випробовували кузова з таким двигуном. Але якщо виходити з інженерних міркувань то якраз різка лонжерона сама безпечна операція. Звичайно не проста різка а з вставленням ребра жорсткості. Якісно виконана різка - зварка ніяк не змінить функцій лонжерона. Натомість зміщення двигуна веде до розбалансування центру ваги авта що на поворотах на великих швидкостях грає важливу роль. Крім того получається колхоз з півосями, які також не просто збалансувати. І того на мою скромну думку варто бавитись з лонжероном. Таким шляхом пішли і німецькі інженери на машинах де стоїть цей двигун
Я не проти, але з чого ти взяв, що зміщення двигуна в сторону центру змістить центр ваги вбік а не навпаки до центру машини?
То что курочить лонжерон не будем это точно, а при сдвыге в сторону есть проблема с полуосями, та что с права пол беды можно взять длинней, а та что со стороны водителя уже короче не найдешь, так как полуося в любом случае остаются от Г2, а у всех остальных моделей полуося длинней. В общем вроде проблема решена путем стачивания демпфера с со шкива, завтра буду устанавливать ну и там будет видно что куда и как.
В Ну про всяк випадок знайте, що в Миколаєві є ремонтно-карданний завод, який переточує будь-яку піввісь, при потребі пошукаю координати. Чекаємо на звіт.
Открою тайну. Задняя полуось от синкры короче передней гольфовской сантиметра на4-5. Правда в данный момент ищу такую полуось. Пока безуспешно. Орест, ти як хлопчик-помагай давай телефон того заводу.
Чим точніший центр ваги машини по середині машини тим краще збалансована машина(нагрузка на амортизатори) і краще проходить повороти. Зверни увагу на розташування двигуна в любій моделі... двигун максимально притиснутий до правого колеса... що поперечний що поздовжний... часом руки засунути не можна в той час з ліва є досить місця... тобто довжиною лівої півосі і довжиною лівої лапи можна було б посунути двигун в ліво, А так не є. Виглядає так що інженери двигуном балансують розміщену з ліва рульову колонку з усіма причандаллями. Плюс сам двигун з ліва завжди тяжчий бо там маховик...часом настільки тяжчий що з права бере один чоловік а з ліва мусять два брати. Може як його посунути на 2-3 см воно і не сильно вплине на рівновагу машини а може і вплине... то вже треба рахувати, а точно порахувати не дуже є як. А якщо врахувати що сам ВР6 сам по собі тяжкий ну то краще з тим не експериментувати, бо німці притискають його максимум вправо аж лонжерон гнуть, а теж могли б його посунути вліво... значить в німецьких інженерів не получалось добре збалансувати методом посування в ліво
А якщо трішки опустити двигун і коробку тоді шків не чіпляє? Доречі скількі мм. чи см. невистачає шківу щоб сісти? То шків приводу доп.обладнання впирається чи весь двигун?