Враження від Audi

Тема у розділі 'Audi', створена користувачем McAr, 14 лют 2009.

  1. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Власники Ауді В4 поділіться враженнями про цей автомобіль,які добрі і погані сторони, чи є заводські косяки,що частіше ламається і де чи в кого ремонтуватися, які затрати на експлуатацію.Сам являюсь власником цього авта,цікаво поспілкуватися з однодумцями.
     
  2. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    На www.audi-club.ru тобі пряма дорога.
    Як колишній власник Б4 скажу, шо задні супорти, опорні підшипники і кріплення глушака (задньої банки, останнє) то проблемні місця. І датчики темп. ОР (синій і сірий, на 2.0 моторі) теж часто летять/течуть. А загалом хороша машина, якшо не була товчена то корозії не знайдеш.
     
  3. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    На московскому ауді клубі я вже давно, хочу поспілкуватися з львівськими власниками, особливо хто пересів з Гольфа чи Пасата.
    Про В4 мої враження- загалом задоволений, особливо салоном, все якісне і не скрипить, всі навороти (кліма, підігрів крісел, склопід , обігрів зад скла) все працює без нарікань. Про датчик ОР наслухався багато, при купівлі не працював датчик на приборці, за місяць не показував датчик рівня бензи на приборці, начитався мануалів поміняв стабілізатор на приборці, змін 0, зробив комп діагностику- все добре датчики не показують, міняю сам датчик (460 грн), змін 0, тестером все прозванюється. Розібрав приборку, все прозванюється і обірваних дорожок нема, містика. Зібрав підключив , диво все запрацювало, поки працює.
    Про кузовні запчастини- на шротах бувають рідко, попередній власник міняв крило, поставив польське нове, результат- арка вже ржавіє, краще бу оригінал.
    Про бензу- Укрнафту не хоче категорично, заводиться з 2-3 разу, при робочому клімі і вивернутих до максиму коліс глох .Перейшов на Пульс, проблеми зникли, можу засвідчити Пульс поки рулить, різниця в якості є.
    По ходовій сподобалась, компроміс між комфортом і стійкістю.
    НЕ СПОДОБАЛОСЬ- нема в салоні куда покласти папку формату А4, полиця завузька кишенькі дрібні бардачок лише для папіросів, хочу поличку під бардачком як в Г2.Перемикач фар не кермі не практично, потім від нього відмовились , випадково пожна включити замість поворота.Поки все.
     
  4. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Така сама фігна на Пассаті Б5. Датчик бензи інколи зашкалює, а датчик ОР так і не працює.
     
  5. petro_fm

    petro_fm Active Member

    Авто:
    Audi B4 2.0 ABT mono +Газ
    В мене така,ГАЗ+Бензин, цілком задоволений.
    Міняв лобове, було тріснуте,
    щось стукає в підвісці, буде тепліше, буду дивитись.
    Полка, така як на пасаті під бардачком - в мене під кермом.
    Перемикач фар не кермі не практично - привикнути просто потрбіно !
    Датчик ОР також непрацює,єднаймося, закупим датчиків оптом :rofl: !
     
  6. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Там датчики є сині і червоні, в мене синій, в кого який?
     
  7. petro_fm

    petro_fm Active Member

    Авто:
    Audi B4 2.0 ABT mono +Газ
    В мене синій - двоконтактний та сірий - триконтактний,круглі контакти, дохлий триконтактний.
     
  8. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    нехочу образити ваговодів але Ауді також магазачьотна машина.
     
  9. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    я би сказав навіть шо ауді то як вдосконалені фольци..

    в мого вуйка була бочка але В3.. після неї взяв Еклас 02 року.. каже шо то не до порівняння шо покузову шо по надійності шо по динаміці (мерс дизель на автоматі а там була бенза на ручці)
     
  10. Miha

    Miha Місцевий

    Авто:
    Renault Kangoo 1.5 dci 2005
    Клубна карта:
    000408
    ауді авто дуже хороші, якщо попадають до нормального господаря, у мене базова комплектація.,2,0мі (90 к.с.) немає ні електрики ні кондюка але я авто задоволений повністю, потрохи ставлю ел. вікна, планую підігрів зеркал, но це плани......
    у батька мого такаж В4 тільки на рік молодша, але вже є ел. пакет, кліма/контроль, круїз/контроль, підігрів сидінь, 2,0і (115к.с) МКПП,
    планую її з часом собі забрати як буде продаватись.
     
  11. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Міша які враження від львівської філії Ауді клуба, був на їхніх зїздах?
     
  12. Miha

    Miha Місцевий

    Авто:
    Renault Kangoo 1.5 dci 2005
    Клубна карта:
    000408
    чесно кажучи небув, я окрім фольксваген зїздів неїздив ніразу на інші.
     
  13. Vexler

    Vexler Аксакал

    Авто:
    Smart ForTwo, VW Golf2 1.8RP `91 white був
    Я мав можливість на А6 Avant 96 року проїхатись. Непогано так все зроблено. Мягенька, приємна їзда =)
    Ну і ще на А3 друга теж катався, було дєло :) То вже більш молодіжне. Також враження найкращі.

    AUDI RESPECT
    VW POWER :cool:
     
  14. @ndriy

    @ndriy Active Member

    Авто:
    VW Т4
    Мали ми ауді 80 1983 р. дизельна була дуже надійна роботяга!!! відїздила в мого тата мільйон триста тисяч км за 13 років! потім була AUDI 100 сигара 2,2 ТІ на ручній коробці! суперова машина ніде ржавчини кузов був ідеальний! на світлофорі любу машину вставляла! раз друг на Ланцері новому! казав шо мене вставить по дорозі в Броди! я того Ланцера на 4 передачі вставив! Брат на ній 210 йшов! Шкода продали її багато бензини пила 15 літрів в місті 10-11 на трасі! була б 2,0 дизель то її б непродавав! А так Ауді то є суперові машини!!!!!
     
  15. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Ану-ану детальніше про ту машину, може фотки збереглись, виклади.
     
  16. petro_fm

    petro_fm Active Member

    Авто:
    Audi B4 2.0 ABT mono +Газ
    Колись батько пригнав від поляків таку машину :
    VW Passat - хетчбек - крокодил,
    а під капотом 5циліндровий двигун з Ауді+коробка автомат :nyam2:
    Який саме не памятаю, чи з турбіною чи без,чи 2.2 чи 2.3 :nea:
    При різкому газі - колеса асфальт шліфували і передок кумедно підстрибував :nyam2:
    Я на ньому багато не їздив, 3 дні поки замовник не забрав , та і років мені було тоді 13-14 десь, але піздюлін від тата за палену гуму отримав, памятаю :D
    тоді б і 210 на ній не пішов би, і лансера не вставив :sad:
     
  17. @ndriy

    @ndriy Active Member

    Авто:
    VW Т4
    McAr то була Ауді 100 89 року мала люк, панель така як в нових соток, 5 КПП, проста не квадро, 5 циліндровий інжекторний двигун 2,2 обєм і турбіна 165 конів , на 1 передачі йшла 60, на другій до 110, а на третій 150 але то вже були великі обороти! Вибачайте фоток я немаю її! бо то було рік тому! ходова по місті їздила 4 роки без стуку! всі гальма дискові без АБС! гідропідсилювач мала! їхня хвороба течуть насоси гідропідсилювача! а на крокодилах стояли 2,3 136 конів без турбіни! кузова не гниють бо добре луджені чи оцинковані але точно кращі ніж в бочок в пасатів! в багажнику стоять заводські розпорки типу як усилення! раз тягнула в собі коло тони цементу гіпсу і ше прицеп з тоною плитки! в нас зараз багато їздить з вбитими турбінами і поганими інжекторами якщо хочеш купляти таку то їдь на сервіс провіряй тубіну і інжектор! мотори ходять по 500 тис. і більше! ми як свою взяли то вона погано їхала! загнали до інжекторщика Андрія він відрегулював все поміняв форсунки! і вона як ожила! нормальні машини в ціні від 5 тис до 6,5$ Я б радив якщо по місті їздити чи для роботи то 2,0ТД таку має дядько 6-7 літрів а наша жерла 15 в місті але затояк вона їхала!!!!
     
  18. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Стосовно тих АУДЬ-шліфовалок, підозрюю, що мова йде про "Еску". Машина дійсно бомба, мотор 2.2 турбо, повний привід, як правило ідуть з повним фаршом, але їх ремонт ....... Дешевше купити Лансера Еволюшина.
    Бачив у Львові одну "S-4(45)" цікаво з власником поспілкуватися.
     
  19. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Прошлий рік везло мені на квадри.Перед пасатом придивлявся до 200-ї 89р.в.,2,2ТІ,повний фарш,без шкіри.При старті спідометр не працював,а коли запрацював - виявилось - 160км/ч!Ціна на той час була "заманчіва" - 6,5к,але й було багато нюансів, через які ту машину не взяв(в ходовій щось гриміло,бракувало деяких елементів екстерєру,і т.д.) Та і за самою машиною видно власник не доглядав.
    Потім бачив її на автобазарі,перекуп її трохи підмарафетив,але деяких молдінгів,поворотників видно так і не знайшов.
     
  20. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Поділюся враженнями про Квадро.
    При повсякденній їзді враження як від задньопривідної. За зиму не застрягав особливо на стоянці коли машину замітало з верхом і всі чекали поки охорона розчистить виїзд, я виїжджав першим, без різниці по чому їхати.
    Розвію міф , що з квадро машина їде як по рельсам, експерементував зимою.
    В повороті на малій швидкості додав газу спрацював задній привід, зад понесло, скинув газ,вирівнявся вїхав в поворот, на виході додав газу, обертовий момент перевівся на передні колеса, мене розвернуло в інший бік, раз гребе перїд то ще дадаю газу, авто по дузі вирівнюється, підключається зад і знову машину розвертає.Сталося б таке на дорозі в повороті і на швидкості то точно б злетів з дороги.
    Роблю висновок,що квадро добре тільки коли рушаєш с місця особливо під горку, точно не буксанеш або йти вчитися в школу контраварійного водіння.
    Але якщо авто спеціально не провокувати то після квадро чомусь хочеться тільки квадро.
    Експлуатація реально дорожча, задня підвіска аналог передньої , щоб перебрати резиночки-втулочки зада потягнуло 600 уо ( тільки запчастини) на підшипники вже чекаю місяць.Всі деталі на квадру йдуть під замовлення.Розвал-сходження робиться як спереду так із ззаду.
    Розхід палива то болюча тема, як постаратися то і в 20л можна вкластися, при спокійній змішаній їзді 13-14 л. За містом втикаєш 5 передачу і їдеш як на автоматі розгін іде як при швидкості 40 так і при 140 і розхід 7-8 літрів.
    Цікава приказка- АУДІ без КВАДРО, то Вольксваген.

    Цікаве питання- Ауді то люксовий ВВ як Лексус в Тойоті чи ВВ то бюджетне Ауді?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)