Відповідь: Врізний люк я б не радив того робити... гемору море, море часу, є ризик шо зіпсують тобі кузов, грошей теж немало піде. Продай машину і купи з люком, так зачно простіше.
Відповідь: Врізний люк Я тобі раджу того не робити. Заводський люк має спеціальну систему водовідведення, тому що гумки не можуть забезпечити повної гідроізоляції. Якшо врізати калхозний люк, то вода протікаючи під гумку попадає не в спеціальний жолоб з водостоком (який є в заводському даху з люком), а лиється прямо в салон. І через півроку екпслуатації ти будеш їздити з люком заліпленим герметиком і скотчом, думаючи : нах я його врізав....
Відповідь: Врізний люк якщо нема необхдності то я теж за: А якщо люком потрібно щось на даху замаскувати, і це дешевше ніж витягувати/фарбувати дах, а машина для продажу то врізай Додано через 7 хвилин P.S. Мені на Пассат мабуть теж прийдеться врізати люк, бо років 5 тому впав з даху будинку на дах машини сніг, пошпаклювали, пофарбували, і все від 50-градусних морозв полопало нах...
Відповідь: Врізний люк нівякому разі. Навіть на Газельках люки протікають, но там простіше рішають ту проблему (евроробіроїд). Штатний люк може мати забиті (пилюкою і листям) дринажі і буде протікати, а нештатний-колгоспний гарантовано буде протікати. Навіть на жигулі люди не ризикують ставити люки. простіше поставити такі гарні блимавки сині і червоні з дивним написом ДАЙ. (небуде видно погрішності даху і всі будуть боятись.)
Відповідь: Врізний люк Треба просто провести якісний ремонт в толкових майстрів, а не робити ще гірше: кривий пошпакльований дах з протікаючим люком, який з ним тим більше швидше поржавіє. Я особисто не прихильник маскувати якісь дефекти калхозами, то з тої самої серії шо ржавчину наклейками спарцо заклеювати. В своїй машині стараюсь все приводити в ідеальний стан, мені неприємно якшо десь якісь боки вилазять або я просто знаю шо десь шось не так. Але, як то кажуть, на вкус і цвєт фломастєри разниє...
Відповідь: Врізний люк Згоден, але там де Пассат толкові майстри відсутні. Тому мабуть вріжу люк і машину на базар.
Відповідь: Врізний люк Машинку продавати незбираюся, але купив гарний (вживаний) фірмовий люк з шторками на закрутку. Думаю посадити на клейовий герметик, незнаю чи "налізе" він на підсилювачі даху, треба зняти внутрішню обшивку.
Відповідь: Врізний люк Хочу розчарувати автора Цієі теми і розвіяти міф, що люк одразу провітрить і охолоне повітря в салоні, бо користі від ньго мало. Маю на свому авто штатний люк і ось мої відгуки- при їзді по місту при швидкості 40-70 км єфекту від люка 0, опущена шиба холодить краще, а ось сонце в голову пече добре бо шторка не передбачена, і прорахунок конструкції, що люк не припіднімається ззаду як приміром в Опелів. На швидкості 70-100 км год ,тепле повітря витягується але і шумить добре і знову сонце пече в голову.Єдиний плюс штатного люка це те, що при відкриванні піднімається невеличкий козирок зпереду люка і холодне повітря не задуває нагло в салон і нікого там не продуває. Сутєвий плюс для задніх пасажирів які хочуть швидко протверизіти- вилазиш в той люк і при швидкості 50-60 км год враження незабутні якщо очі не видує, а алкоголь так і вилітає.Жарт.
Відповідь: Врізний люк Згідний,що в штатного люка є своі "глюка",але є і плюси: 1.для тих,хто палить(коли над люком є вітровик)-краще відкритий люк,як вікно(особливо зимою) 2.коли лишаю машину довго на сонці,відкриваю його на 2-3см.(знову ж таки коли є вітровик)-таки допомагає! і якщо регулярно прочищати злив і правильно відрегульований люк - води в салоні не буде!
Відповідь: Врізний люк Через усе вище перераховане МакАром я практично не користувався в Гольфі люком. Не розумів я його приколу. Коли душно на дворі, то відкриєш люк - сонце в голову валить, стає ше гірше. Та й шумить воно на швидкості. А коли сонця нема, ну то нах тоді потрібен той люк Зараз у мене люк досконаліший. Тобто відкривається у двох варіантах: вперед-вгору, а також назад. От в варіанті вперед-вгору це досить корисна штука. Майже безшумно вентилює салон. А найголовніший плюс - це те, що люк скляний що дуже зручно в місті на світлофорах. Іноді станеш задалеко, що світлофора не видно, лишається чекати коли ті, хто ззаду почнуть сигналити,шо вже зелене горить А через скляний люк можна побачити світлофор, навіть якшо заїхав далі.
Відповідь: Врізний люк Я хочу поставити скляний люк з круцькалкою і шторками, Може хто знає де його можна врізати за розумну ціну???
Відповідь: Врізний люк не советую . У меня такой стоит - стекло постепенно деформировалось , уплотнитель на солнце высох ,открытый по нашим дорогам гремит ( поддерживается стекло пружиной) и в ливень протекает
Відповідь: Врізний люк А де можна купити у Львові люк недорогий, але щоб не протікав тобто новий. Взагалі я би його просто поставив та й усе. Бо мій теж протікає і вроді би наново садив на силікон, але результат невтішний. Тож планую поставити новий, але ним не користуватися, щоб не протікало знов. Бачив в одного знакомого такий самий люк як зараз стоїть в мене. Він купляв собі новий казав у Львові 150 грн. Може хто знає де такі магазини.
Відповідь: Врізний люк ХАЙ- всем!!!!Такой вопрос?Народ подскажите людей которые занимаются "люками". Куда можно подехать что б качественно сделали или подсказали!!!!У меня люк есть ( вот только я незнаю он врезной или в заводской комплектацыи) он немножко протикает!!!:evil: Хочу что-то с ним сделать!!!!!!!!!
Відповідь: Врізний люк Вау, еще один скирокковод!!! Понять врезной люк или нет очень просто. Если люк - металический и прячется полностью в крышу, или в нем приподнимается задняя часть(люк на 2 положения) - это и есть заводской люк! Если люк стекланный и в нем только приподнимается задняя часть - это саморез. Его я на 1000% никому не советую ставить по доброй воле!
Відповідь: Врізний люк Якщо протікає то 100% самоклєп. Заводський якщо протікає, то із-за старого ущільнювача, але на голову не капатиме, бо там передбачені спец канавки для стьоку води.