все по електриці

Тема у розділі 'Колектор', створена користувачем vitallllll, 23 тра 2008.

  1. vitallllll

    vitallllll Новачок

    Авто:
    VW
    :!::!::!::!::!::!::!::!::!:якщо виникли проблеми по електриці то можу порадити доброго майстра. сервіс знаходиться у львові вул. Кульпарківська 8 там є БОШ_СЕРВІС. майстра звати Богдан. добре розбирається в тому. Добре робить, швидко, якісно без подальших рекламацій. :!::!::!::!::!::!::!::!::!::!::!::!::!:
     
  2. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    Відповідь: все по електриці

    з власного досвіду бош сервіс гімно
     
    • Подобається Подобається x 2
  3. Miha

    Miha Місцевий

    Авто:
    Renault Kangoo 1.5 dci 2005
    Клубна карта:
    000408
    Відповідь: все по електриці

    і я там був, неможу сказати що добрий, бо я приїхав а цей старший чоловік сказав що в мене все як книжка пише, що я можу їхати.
     
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: все по електриці

    Так а у тебе щось не в порядку було?
     
  5. svistun

    svistun Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 1989 Fiat Doblo 1.3 multijet 2007
    Відповідь: все по електриці

    Фуфло повне, я приїхав до мене і вони мені сказали що в мене дуже складний мотор і електрика в тому числі (Digifant 1.8 PB). А заядку генератор не дає й досі нормальної.
     
  6. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: все по електриці

    Моя думка - такі сервіси треба закривати, вони не досить що непрофесійні, так ще й хами - коли я відкрив капот, сказали, що мотор не рідний, демонстративно розвернулися своїми замасленими дупами і вийшли з гаражу. Я не почув ні слова, адресованого мені.
     
  7. shaft

    shaft Новачок

    Авто:
    заз-965
    Відповідь: все по електриці

    digifant - це повне фуфло, ти скажи хто тобі його нормально зробить у Львові, а потім кажи про компетентність сервісу

    Додано через 7 хвилин
    і правильно зробили, бо scirocco з 2,0двигуном нема в природі, є двигун KR 1.8, 16v, 139 к.с
     
  8. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: все по електриці

    Дігіфант прекрасно діагностується і обслуговується Валєрою з Стрийської і на сервісі біля автобазару за "Гетьманом". І при бажання можна знайти ше декілька місць. І взагалі це досить адекватна система, хоч і далеко не ідеальна, Simos набагато заплутаніший і складніший в ослуговуванні. Якшо немає достатніх знань, тех. бази і бажання розібратись, то не означає шо дігіфант повне фуфло. Так само можна сказати, шо японська мова то повне фуфло бо я її не розумію і не хочу навчитись.
    Мех. вприск (Джетронік) у Львові теж ніхто нормально не настроїть, але це свідчить тільки про низьку компетентність наших майстрів і слабеньку мат.-техн. базу, а не про те, що це погана система. В нас взагалі в більшості випадків на сервісах люди без знань і кваліфікації лізуть під капоти, а потім систему треба відновлювати після таких калхозних втручань.

    Тепер про Вош сервіс...
    Я особисто приїжджав до них на абсолютно стоковому ПЛі з КЕ-Джетроніком і ел. запалюванням, який керується ЕБУ фірми Бош, дозатор з розходоміром і всі датчики, БН також БОШ. І вони сказали мені теж саме що й Оресту на Скірокко. Коли я попросив перевірити правильність зміни кута запалювання (шляхом підєднання ВАГ-тулом або іншим, Бошовським інтерфейсом до блоку керування), в майстрів це викликало крайній подив і неадекватний сміх, хоча в Ауді-центрі це роблять запросто, питаючи в тебе тільки букви мотора.
    Щодо Ореста скірокко: заміна блока з 1.8 на 2.0 не вплинула ніяк на можливість діагностики інжектора, запалювання і блока управління, які там залишились стокові. Мало того, я думаю шо так глибоко майстри не вникали (на вигляд 1.8 і 2.0 блок розрізнить тільки спец., як мінімум треба з зеркальцем під вихл. колектор заглянути), в них просто при погляді на 16 кл. мотор паніка. Аналогічні випадки були на Воші з Тревела гольфом (1.6 моноінж.) і гольфом 1.8. 8кл. з КЕ-Джетроніком, жодну машину там не осблужили і не віддіагностували. Звичайно, набагато простіше заявити: це не рідний мотор, або це дуже складний мотор (стара машина, і т.д.), ніж сказати: я олень, не знаю як підійти до такого мотора і чим підключатись і взагалі незнаю як воно працює, я погано вчився, того вмію тіки міряти тестером заряд акума і крутити трамбльор на жигулі. А, ше там вікна тонують і сигналки ставлять...
     
    • Подобається Подобається x 4
  9. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: все по електриці

    і з моїми двома Скіроками :)
     
  10. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: все по електриці

    Неправильно. Бо тоді в мене стояв двигун KR 1.8, 16v, 139 к.с.

    Додано через 3 хвилини
    Підозрюю, що це слова одного з працівників цього сервісу, оскільки тільки там я зустрічався з людьми, які, говорячи такі фрази, ставлять свій непрофесіоналізм вище винаходів німецьких інженерів, над втіленням яких роками працювали сотні людей.

    І при першій же зустрічі з національним представником ТМ "БОШ" буду говорити про позбавлення ліцензії цього сервісу. Як доказ, рекомендуватиму відвідати цю сторінку.
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Відповідь: все по електриці

    Чотири роки тому був на сервісі "БОШ" в Івано-Франківську (по дорозі на Черніїв). Звернувся до майстрів з проханням перевірити чому в мене гідрики стукають коли я холодний двигун заводжу. Вийшов такий поважний майстер, старий моторист і сказав мені, після 2-ох хвилинного огляду, що мені треба всі гідрокомпенсатори клапанів міняти. От такі спеціалісти...
    Як стало пізніше відомо, на двигуні VW Golf 2, 1.3 MH завжди будуть стукати гідрики на холодно протягом 3-5 хвилин. Якщо б на той момент коли майстер оглядав двигун в мене були гроші, то ймовірно б втратив їх, згодившись на ремонт. А зараз дав би в чоло тому старпьору за дезінформацію і виманювання грошей.
    Бош-сервіс по якості робіт не відповідає розкрученому бренду (принаймі в Івано-Франківську), а про Бош-сервіс на Кульпарківській чув багато негативу.
     
  12. vitallllll

    vitallllll Новачок

    Авто:
    VW
    Відповідь: все по електриці

    Додано через 1 хвилину
    купи собі нормальне корито

    Додано через 36 хвилин
    взагалі-то ця частина форума присвячена електриці...
    :cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool:
     
  13. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: все по електриці

    взагалі-то людина в цитаті і говорила про електрику
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)