:!::!::!::!::!::!::!::!::!:якщо виникли проблеми по електриці то можу порадити доброго майстра. сервіс знаходиться у львові вул. Кульпарківська 8 там є БОШ_СЕРВІС. майстра звати Богдан. добре розбирається в тому. Добре робить, швидко, якісно без подальших рекламацій. :!::!::!::!::!::!::!::!::!::!::!::!::!:
Відповідь: все по електриці і я там був, неможу сказати що добрий, бо я приїхав а цей старший чоловік сказав що в мене все як книжка пише, що я можу їхати.
Відповідь: все по електриці Фуфло повне, я приїхав до мене і вони мені сказали що в мене дуже складний мотор і електрика в тому числі (Digifant 1.8 PB). А заядку генератор не дає й досі нормальної.
Відповідь: все по електриці Моя думка - такі сервіси треба закривати, вони не досить що непрофесійні, так ще й хами - коли я відкрив капот, сказали, що мотор не рідний, демонстративно розвернулися своїми замасленими дупами і вийшли з гаражу. Я не почув ні слова, адресованого мені.
Відповідь: все по електриці digifant - це повне фуфло, ти скажи хто тобі його нормально зробить у Львові, а потім кажи про компетентність сервісу Додано через 7 хвилин і правильно зробили, бо scirocco з 2,0двигуном нема в природі, є двигун KR 1.8, 16v, 139 к.с
Відповідь: все по електриці Дігіфант прекрасно діагностується і обслуговується Валєрою з Стрийської і на сервісі біля автобазару за "Гетьманом". І при бажання можна знайти ше декілька місць. І взагалі це досить адекватна система, хоч і далеко не ідеальна, Simos набагато заплутаніший і складніший в ослуговуванні. Якшо немає достатніх знань, тех. бази і бажання розібратись, то не означає шо дігіфант повне фуфло. Так само можна сказати, шо японська мова то повне фуфло бо я її не розумію і не хочу навчитись. Мех. вприск (Джетронік) у Львові теж ніхто нормально не настроїть, але це свідчить тільки про низьку компетентність наших майстрів і слабеньку мат.-техн. базу, а не про те, що це погана система. В нас взагалі в більшості випадків на сервісах люди без знань і кваліфікації лізуть під капоти, а потім систему треба відновлювати після таких калхозних втручань. Тепер про Вош сервіс... Я особисто приїжджав до них на абсолютно стоковому ПЛі з КЕ-Джетроніком і ел. запалюванням, який керується ЕБУ фірми Бош, дозатор з розходоміром і всі датчики, БН також БОШ. І вони сказали мені теж саме що й Оресту на Скірокко. Коли я попросив перевірити правильність зміни кута запалювання (шляхом підєднання ВАГ-тулом або іншим, Бошовським інтерфейсом до блоку керування), в майстрів це викликало крайній подив і неадекватний сміх, хоча в Ауді-центрі це роблять запросто, питаючи в тебе тільки букви мотора. Щодо Ореста скірокко: заміна блока з 1.8 на 2.0 не вплинула ніяк на можливість діагностики інжектора, запалювання і блока управління, які там залишились стокові. Мало того, я думаю шо так глибоко майстри не вникали (на вигляд 1.8 і 2.0 блок розрізнить тільки спец., як мінімум треба з зеркальцем під вихл. колектор заглянути), в них просто при погляді на 16 кл. мотор паніка. Аналогічні випадки були на Воші з Тревела гольфом (1.6 моноінж.) і гольфом 1.8. 8кл. з КЕ-Джетроніком, жодну машину там не осблужили і не віддіагностували. Звичайно, набагато простіше заявити: це не рідний мотор, або це дуже складний мотор (стара машина, і т.д.), ніж сказати: я олень, не знаю як підійти до такого мотора і чим підключатись і взагалі незнаю як воно працює, я погано вчився, того вмію тіки міряти тестером заряд акума і крутити трамбльор на жигулі. А, ше там вікна тонують і сигналки ставлять...
Відповідь: все по електриці Неправильно. Бо тоді в мене стояв двигун KR 1.8, 16v, 139 к.с. Додано через 3 хвилини Підозрюю, що це слова одного з працівників цього сервісу, оскільки тільки там я зустрічався з людьми, які, говорячи такі фрази, ставлять свій непрофесіоналізм вище винаходів німецьких інженерів, над втіленням яких роками працювали сотні людей. І при першій же зустрічі з національним представником ТМ "БОШ" буду говорити про позбавлення ліцензії цього сервісу. Як доказ, рекомендуватиму відвідати цю сторінку.
Відповідь: все по електриці Чотири роки тому був на сервісі "БОШ" в Івано-Франківську (по дорозі на Черніїв). Звернувся до майстрів з проханням перевірити чому в мене гідрики стукають коли я холодний двигун заводжу. Вийшов такий поважний майстер, старий моторист і сказав мені, після 2-ох хвилинного огляду, що мені треба всі гідрокомпенсатори клапанів міняти. От такі спеціалісти... Як стало пізніше відомо, на двигуні VW Golf 2, 1.3 MH завжди будуть стукати гідрики на холодно протягом 3-5 хвилин. Якщо б на той момент коли майстер оглядав двигун в мене були гроші, то ймовірно б втратив їх, згодившись на ремонт. А зараз дав би в чоло тому старпьору за дезінформацію і виманювання грошей. Бош-сервіс по якості робіт не відповідає розкрученому бренду (принаймі в Івано-Франківську), а про Бош-сервіс на Кульпарківській чув багато негативу.
Відповідь: все по електриці Додано через 1 хвилину купи собі нормальне корито Додано через 36 хвилин взагалі-то ця частина форума присвячена електриці...