ситуація наступна: коробка 020 4Т пятиступка. зняв коробку, зняв фланці до яких напівосі кріпляться розкрутив задню кришку, ту де вижимний підшипник і п"ята (мабуть) передача, зняв вилку яка цю передачу вмикає, відкрутив болти які колокол зчеплення до коробки прикручюють, почав цей колокол знімати, він на пів міліметра відійшов а далі ніц. вирішив що необхідно зняти шестерню п"ятої (мабуть) передачі, я так зрозумів вона до вала кріпеться болтом під зірочку, болт намагався відкрутити, доклав немалих зусиль без використання подовжувача на ключ (страшно з подовжувачем, а раптом то не болт) - нічого не вийшло. як зняти ту кляту шестерню? я так розумію після того треба викрутити 4 болта під зірочку що під нею і коробка "розколеться".
Якраз тему треба відкривати! Таких сміливців як ти, скажу небагато. Розказуй, що зроблено, які результати, які були труднощі. Якщо твоя кпп після переборки проїде 20000, завезу тобі ще 4 для ремонту, за кожну буду платити гроші. Якщо цікавить, звичайно
Я скоро думаю в свою лізти. Якщо є фото то ми на них чекаємо. Хто знає ціну б/у коробки на 4 та на 5ст?
друга передача вмикалась з хрустом - зношений синхронізатор. почала густи, чим вища швидкість тим більший гул - раковинами покрилися підшипники на валах і на напівосях. в редукторі сателітні шестерні також збиті, мабуть побило коли відкрутилась напіввісь. в якості донора була взята у сусіда (за що йому велике дякую) непотрібна чотириступка з гольф 1. думав з чотириступки взяти головну пару (редуктор) але мала шестерня головної пари з валом - одне ціле а вал на 5 передач довший ніж на 4, просто перекинути велику шестерню (з сателітами в зборі) не вийде, вона не підходить від різних пар, довелося перекидати сателіти. не всі підшипники знялися без проблем. на валу малої шестерні головної пари крайній підшипник зняти так і невдалось, тому він був розпиляний і розбитий, також не піддався підшипник на вторинному валу, був знятий тим же способом. щоб розібрати коробку треба відкрутити ВСІ болтики, виняти шток до якого кріпиться куліса, зняти шестерню пятої передачі, те що я думав що то болт який тримае шестерню таки виявився болтом, але він посажений на фіксатор різьби тому зусилля були докладені великі, і фігачити молотком (через дерев"яшку звичайно) по вторинному валу тримаючи коробку вивішеною колоколом донизу, тільки невисоко від землі, бо колокол впаде. з 4ступки були взяті сателіти, шток шестерні заднёго ходу (у мого ексцентрик дуже поношений), синхронізатори та купа запасних болтиків та стопорних кілець. коробку ще не зібрав, треба купити підшипники та сальники.
посмотрел цэни на подшипники - хорошые стоят столько што коробку переберать есть смысл только самому, б/у коробка дешевле чем запчясти + мастер. французкие от 180 до 210 грн, их китайский эквивалент - от 30 до 60 грн, как думаете што я взял? а вот шариковый подшипник на втор. валу я дешевле 450 грн не нашол, у нево размер не стандартный 26х66х21, наверно прийдётса спресовывать с 4ступки
зібрав коробку з першого разу ніби усе крутиться і втикається, лишніх запчастин не виявилось. лишилося все встановити на машину та проїхатись
фото не буде, процедура надзвичайно брудна тому телефон в руки я не брав. залишилися лише стопорні кільця, маленькі ролики в пластикових обоймах, болтики та синхронізатор, усе з донора. У тебе мабуть коробка 085 або 084, вона мабуть трохи інша, хоча ХЗ
сьогодні 20 хвилин намагався зібрати внутрішній шрус, потім подивився на шрус який не встиг розібрати і зрозумів що збирав неправильно
сёгодні зібрав машину і навіть поїздив трохи. Результати - всі передачі окрім пятої (треба регульнути кулісу) втикаються добре, без хрускоту, коробка не гуде. в результаті (мабуть) поміняних вкладишів пром.вала перестав ричати двигун та перестали цокотіти компенсатори. тішуся