1. Спочатку потрібно стягнути поріг, щоб то зробити ми піднімаємо його вгору. Є він що бореться на металеві клямки. 2. Ми відкручуємо відмічені болти як на малюнку вище, ми демонтуємо рукоятку від розкриття капота і стягуємо бочок(фот2) 3. Ми стягуємо кришку запобіжників. 4. Масу стеровніка (чорний) ми під'єднуємо до кузова авто (відмічений болт). 5. Ми локалізуємо у в'язці, що виходить з дверей водія канали сірий(закрий) і зелений(відкрий), до яких по черзі ми під'єднуємо білий(закрий) і біло/чорний(відкрий) що виходить із стеровніка.(фот3) 6. Щоб під'єднати живлення стеровніка(червоний) ми локалізуємо під ящиком запобіжників грубий червоний кабель +12V. 7. Потім ми відкручуємо корпус колони керма, щоб локалізувати канали покажчиків напряму. Знаходяться вони в кістці по стороні полустанку. Є то піни нр 3 – біло/чорний і нр 7 – зелений/чорний, до яких ми під'єднуємо канали покажчиків напряму стеровніка. 8. Щоб полегшити собі пропуск каналів покажчиків напряму, ми можемо одкрутити пластмасовий панель що знаходиться тут же під колоною керма(фот4) робочий час ок 1 год.