Встановлення карбюратора Wеbеr

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Green, 26 гру 2011.

  1. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Привіт всім ! Є в мене бажання (і можливість) встановити на свій Гольф 2 з мотором 1595 ЕZ, двигун 1781 ЕХ (зі Скірокко) він теж карбюраторний як і мій, карб 2Е2. Чув я про такий модний карб, як Wеbеr DСОЕ 45, його я і хочу поставити на цей двигун, чув також, що треба ставити їх одразу два. Маю до всіх прохання ! Дайте кваліфіковану консультацію як це зробити, чи можливо це зробити і чи варто це робити ? Хочу побільше інформації про ці карби ! Ціну карбів знаю, маю можливість привезти їх з Польщі.
     
    Останнє редагування: 26 гру 2011
  2. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    такі карби цікава штука. Але не проста. По перше щоб їх поставити тре колектора спеціальні. по друге, їх треба синхронізувати:щоб лили у всі циліндри порівну. їх проблематично ставити на 8в голову, в силу того що впусні та випускні канали голови направленні в сторону моторного щита. з 16в все простіше.
    якщо все грамотно настроїти в результаті можна зняти 180 і більше коней з 16в головою.
    в загальному машина дуже весело їде. Але і бюджет немалий буде і витрати палива зростуть. Нюансів море, про них може розказати тільки людина яка їх ставила. На сайті Львівського тюнінг клубу є хлопака з Львова, нік Vovka, який тим займається має всі прибамбаси. Можеш поспілкуватися з ним він тобі розкаже більш детальніше.
    в нього реальний досвід експлуатації таких карбів
     
    Останнє редагування: 26 гру 2011
  3. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Наскільки знаю я, ну принаймі вичитав в і-неті, якраз для 8v оптимально. Ці карби в нас ставлять на тази 08-09. Ну а колектор і пф само-собою треба інші. Дякую за інфу ! Шукатиму Vоvkа !
     
  4. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    А не боїшся? :)
     
  5. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Вовків боятись - в ліс не ходити ! Ну, а взагалі-то, пишіть все, що відомо про ці карби, і головне про їх сумісність з vw 1,8 ЕХ. Бюджет, який можу собі дозволити - 1000$. Планую установку на травень-червень 2012. Поки-що збиратиму матеріал і комплектуючі, ну звичайно, якщо піду цим шляхом.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. Volodumur

    Volodumur Місцевий

    Авто:
    VW Jetta II GT 2,0(ABF)))
    Я також трохи вивчав питання установки і дійшов висновку шо:розхід ДУЖЕ зросте і геморою будеш мати море,і те що воно їхати буде класно тебе вже не буде тішити,оскільки машина на кожен день.Такі девайси можна ставити тільки тоді,коли маєш іншу машину на кожен день.Це все моя суб'єктивна думка,можливо я і не правий.
     
  7. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Про збільшення витрати палива чув. Цікаво, як сильно збільшиться ? Якщо 15-20л буде, то зрозуміло, що нафіг воно треба, потратити купу бабла і часу, і отримати пожирач бєнзи ! Часи не ті ! Але, може бути, що хтось вже таке подібне ставив собі, і є конкретний досвід. З радістю вислухаю.
     
  8. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Я б на твоєму місці з цим не зв'язувався, краще постав 1,8 8V на 112 кобил або 2Е на 115кобил, якщо цього мало то став 16 ве і буде тобі щасття, або можеш зразу VR6
     
  9. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Мабуть так і буду робити, як радить Олег, бо бачу, що затія з Wеbеr-ом не варта затрачених коштів і часу (але ж як вони гарно виглядають ! ), 16v ставити не буду (важко знайти), vr6 не для Г2 (заважкий). До речі, якщо вихлоп з каталізатором, а поставити звичайний з резонатором, цікавіше буде ?
     
  10. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Став 2E + вал на 270 градусів + портінг ГБЦ. На 2л дуже цікаво буде. На 2E ще можна поставит голову від PG - там клапана побільші будуть.
     
  11. teratino

    teratino Початківець

    Авто:
    Jetta coupe
    2Е що це? цікаво))
     
  12. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Двигун на 2л, на Digifant, ставився на пасати 3,4, кори, гольф 3.
     
  13. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Пасати, кори, Г3 це не по моїй частині. Що таке портінг ? Маю 1,8 ЕХ, буду ставити його. А як його "розвеселити" ?
     
    Останнє редагування: 28 гру 2011
  14. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Портінг - підгонка отворів колекторів і ГБЦ, згладужування всіх виступів в ГБЦ для вільного проходження паливно-повітряної суміші.
    Розвеселити EX можна такими методами:
    - посадити на нього інжекторну голову, ну і відповідно все навісне до нього (250-400 у.о.) -5-10 коней
    - встановити стріт-спорт розподільчий вал (260-270 градусів) (250-400 у.о.) -12-18 коней
    - встановити випускний колектор 4-2-1 (150-250 у.о.) 5-8 коней
    - портінг, поліровка каналів ГБЦ (200 у.о.)-10 коней
    - встановити 2E, KR, 9A, ABF (500-1300 у.о.) 115-150 коней

    У твоєму випадку раджу міняти двигун в зборі з навісним, бо на EX З карбовою головою хіба що делорти,вебери або дроселя ставити, а це дорого, ну і без доводки ГБЦ і нормального вала змісту нема ніякого. Затрати складуть порядка 1200 у.о., а KR або ABF все одно не доженеш, і не комфортно будеш пересуватись, так як тяга зміститься в сторону вищих оборотів.
     
  15. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    - встановити стріт-спорт розподільчий вал
    (260-270 градусів) (250-400 у.о.) -12-18 коней
    - встановити випускний колектор 4-2-1
    (150-250 у.о.) 5-8 коней - портінг, поліровка каналів ГБЦ (200 у.о.)-10
    коней.
    А без установки інжекторної голови це можна зробити з моїм 1,8 ЕХ ? Іншого двигуна купувати не планую, думаю для мене його вистачить + його доводка. До речі з якої машини шукати такий розподільчий і 4-2-1 випускний, ну і прийомна труба яка має бути і вся с-ма ? До речі, хто знає, на які мотори vw ставився Wеber 34 ТLА ? І що він з себе представляє ?
     
    Останнє редагування: 29 гру 2011
  16. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Поставити карби то півроботи. Навіть чвертина. Решту 2/3 то їх налаштувати. З 4х моїх друзів, які ставили вебери на фолькси троє їх вже познімали з причини поганої дружби з двигуном. Причому налаштовували не лише шрубками але і такими штуками як підгонкою фаз, змінною довжиною впускного тракту, формою і об'ємом камер між карбом і камерою згоряння, підігрівом суміші і прочая.

    Як альтернатива - знайди собі KR і постав на нього январь з дистанційним налаштуванням в рашці. 200 коней витягнеш, і економні режими будуть непоганими. Кращого гібриду для збільшення показників ще не придумали.

    Особисто моя думка про EX - найкраще цей двигун працює в штатній комплектації.
     
    Останнє редагування: 29 гру 2011
  17. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Можна поставити, але загальна вартість всіх прибамбасів буде перевищувати вартість нормального комплектного 16V двигуна, котрий буде в стоку кращий ніж EX з усіма наваротами (які працюють в основному після 4тис.)
     
  18. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Розподільчий треба купляти швидше за все новим, це афтермаркетові продукти. До валу ще треба регульований шків. Колектор від GTI треба, або павук замовляти.
     
  19. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Ну що ж тут сказати ?! Можу лише щиро подякувати всім, хто приймав участь в обговоренні цієї теми, ДЯКУЮ ЗА УЧАСТЬ !
    А вирішив я, що поставлю замість свого 1,6 ЕZ, цей, що маю 1,8 ЕХ, карб - рідний 2Е2, і отримаю 90к.с., замість 75к.с., довіряю думці одноклубників в тому, що як кажуть - " игра не стоит свеч ! "
     
  20. Volodumur

    Volodumur Місцевий

    Авто:
    VW Jetta II GT 2,0(ABF)))
    Міша,може потерпи трошки і знайди якийсь Б-4 з АБФ-ом,всеодно гроші відіб'єш.ІГРА СВЄЧ СТОЇТЬ НА ВСІ 1ОО%
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)