Вирішив і я встановити в свій Б4 кондиціонер. Купив на форумі установочний комплект, правда він від бензинового двигуна, а в мене ТДІ, але на перший погляд відмінностей не виявлено. Почав з салону - поміняно пічку та виведено проводку під капот.Робота зайняла один людино-день. Від штатної проводки пічка працює, а з кондиціонером не ясно. З проводкою під капотом все зрозуміло - на фото те, що заходить від неї в салон. Не знаю призначення фішок. Біла фішка -до вентилятора(є тока в старій проводці), а синя і жовта? Жовта схожа по формі, як на "розочку" маси. Ще є жовта плоска (її на фото не видно) - до неї є пара - іде на "мозги". Надіюсь на фахові поради.
Жовта, якщо не помиляюсь, іде до жовтих живлень(вище релюх ззаду втикаються, там є такі ж розєми від інших систем). Коричнево-біла не памятаю, можливо на кікдаун(якщо АКП)? Найкраща схема є в програмі Autodata Магнет-ссилка для торент-клієнту - magnet:?xt=urn:btihBB95DD7748E12DE13F3DAB828C00F 43AEB1128C&dn=AUTODATA%203.38%20EN&tr=udp%3a%2f%2f tracker.openbittorrent.com%3a80&tr=udp%3a%2f%2ftra cker.publicbt.com%3a80&tr=udp%3a%2f%2ftracker.isto le.it%3a80%2fannounce&tr=udp%3a%2f%2ftracker.ccc.d e%3a80&tr=udp%3a%2f%2fopen.demonii.com%3a1337
Дякую, Rules! З електрикою ще розбирались, але ніби прояснюється. Наразі зроблено механічну частину - замінено шківи, паси, радіатор, встановлено компресор. При спробі замінити осушувач виникла проблема - обидва штуцери магістралі мають на кінцях злизану різьбу, і їх неможливо закрутити. Шкода, що не звернув на це увагу до того, як змонтував магістраль - відкрутити її без зняття радіатора проблематично, тому прийдеться пробувати реставрувати по місцю.
А я ж здається попереджав тебе про осушувач, що краще все перевірити і замінити коли ще не поставлено на авто.
Якщо там все позакисало або зірвані різьби, то "хрен" там відкрутиш. Мені хлопці з автоклімату 2,5год. міняли осушувач, я думав що буде капець магістралям(повикручують), але зробили все гуд. Дуже не зручно то все робити на машині.
Попереджав, я купив новий осушувач, трубки легко відкрутились і на перший погляд виглядали придатними до використання. Але то вже в минулому. Трохи роботи напильником, і все добре закрутилось. На черзі опресовка.
Вже не парюсь !!! Дякую Yrasuk за нормальний установочний комплект за прийнятну ціну ! Дякую Rusmaks та Rules за поради ! Дякую сервісу "Комфорт" за заправку !
В пп цікавляться, тому відповідаю всім відразу. По цінах: Установочний комплект купив за 2500 грн. Осушувач, прокладки, тосол - приблизно 500 грн. Заправка - 250 грн. Судячи з відгуків, можна "попасти" на радіатори, патрубки і т.д. Багато залежить від порядності та жадності продавця - в цьому плані мені повезло. Якщо не рахувати часу в інтернеті, то в загальному робив два повних дні + доробки ще разів три по одній-дві години. Машину на "прикол" не ставив. За один день зробив все в салоні, під`єднав нову пічку і їздив, поки знову з`явився час. Потім день роботи під капотом - заміна радіаторів, ременів, шківа помпи, встановлення компресора. Потім проводка, заміна осушувача (бо були проблеми з різьбою на штуцерах), ну і фініш - заправка. Робив сам заради цікавості, хоча альтернативи немає - ніхто з майстрів не хоче братись за таку роботу, бо є ризик, що прийдеться довго переробляти і доробляти, тому наперед обумовлена ціна може не відповідати потраченим зусиллям. Всім удачі в Ваших починаннях!
і ще, в 95% випадків передній радіатор(конденсор) є вбитим(має корозію і відповідно пропускає газ), тому сильно на нього не задивляйтесь. Тут десь на форумі продають комплект одразу без нього за 1900грн. новий радіатор Nissens ~800грн. Він є розхідником(2-10 років, як повезе; оригінал 10-15років, на нових машинах буває і за 5 згниває)
все може бути, якщоо е й новий. мій також з вигляду був пристойним, але подали на нього 20 атмосфер і пішли бульки в ванні. там на більшості конструктивний недолік(може і спецом) - радіатор алюмінієвий, а його кронштейни стальні, от і виходить гальванічна пара