власне як переставляти балку , тут тут питань нема, а як бути з регулятором? в мене його нема. тупо трубки йдуть від гтц до барабанів. як бути, міняти трубки чи як? чи взагалі нафіг той регулятор, в переді стоять 256мм
Викидай регулятор і не пар мозк якщо хочеш як простіше. Регулятори ставили як на барабанних балках так і на дискових. Якщо хочеш все як по правилах - то лишай його.
Дискові гальма мають більшу ефективність ніж барабанні (це знають всі), колдун (регулятор тиску) відрубає подачу гальмівної рідини щоб не заблокувати задні гальма (це теж всі знають) а тому я б радив його не викидати бо задні колеса будуть постійно йти юзом при кожному інтенсивному (не екстренному) гальмуванні, а якщо додати що побокам будуть автівки + дорога матиме наклон- то є велика ймовірність цепонуть рядом стоячі автівки. Чи при аварійному маневрі з гальмуванням просто посунутись боком. На барабанних балках не завжди встановлювали колдуни а на дискових завжди. Купити нові трубопроводи не проблема (я собі ставив повністю нові), метод підключення та регулювання є в книзі по ремонту. P.S. це твоя безпека, і здоров"я твоїх близьких тому не варто економити 100-150грн на цьому. Мене врятував пас безпеки та я ніколи не хотів перевіряти чи дійсно вони рятують !!!
Я купував на базарі, брав гальмівний шланг (для зразка різьби) і підходив до мужиків в яких купа гальмівних трубопроводів, в них підбирав по довжині який мені необхідно(попередньо замірявши). Середня ціна довгого (3-3,5м) коливалася в районі 80грн. Гнув трубки по місцю на ямі під час заміни всих елементів гальмівної системи.