Втопив привід тросика спідометра

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем diesel757, 21 вер 2013.

  1. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Корочче, по суті:
    хотів замінити трос спідометра (бо чархало і скакала стрілка - нерви здали) знав що треба обережно, але вийшло, як завжди.
    Витягуючи трос спідометра з КПП, один необережний рух, і впав привід тросика спідометра в КПП (пластикова зубчата маленька фігня). Знаю, що біди вона ненаробить (бо так їздив 4-ри роки), але мля, обідно.
    Обідно, бо місяць тому, коли в Кума міняв сцеплення, КПП була знята, умудрились витягнути той привід за допомогою шпиць, викруток та іншої фігні, в той час КПП була знята і крутили нею, як дзигою по подвір'ї.
    Отже, зразу питання: "... чи можна достати той привід, коли КПП на машині????"
    Пока, бачу такі варіанти:
    - знімати КПП, перевертати її, залучати всі потойбічні сили, нецензурну лексику і витягувати - кур**а, то є попадалово на гривні;
    - купити 2-3л масла залити по вінчики і надіятись, що паскуда вспливе, і тоді доставати... - ... але 1л масла = +-100 грн. - знов попадалово;
    - і самий епічний варіант - це їздити без показників спідометра до слідуюючої заміни сцеплення чи ще чогось, що потребує зняття КПП.
    Спідометр мені, як зайцю стоп-сигнал, на худий кінець навігатор рахує КМ і швидкість показує, але все ж таки хочеться, щоб працювало.
    КОРОЧЧЕ, ЩО РОБИТИ????, ПОРАДЬТЕ ЩОСЬ.
    п/с/ коробка "4Т", все інше про авто під авою. А, ще додам дві фотки:
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    То по ходу "морковка" називається, але я і уявлення не маю, як її можна витягнути.
     
  3. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    та вона сама, вона на тих авто є і бежева і червона, різниця в зубцях 15 і 16 вроді (як в тому анегдоті армійському)
     
  4. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    Була на двойці така фігня при заміні тросіка, також втопилась.
    На другий дені була куплуна нова морковка і при вскритії отвора де та морковка має бути, стара там торчала:pardon:
    Я вже прощався з кпп, но воно(пі-пі-пі) всплило :ireful: сука і я її пінцетом витягнув.
     
  5. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Співай "вічная пам'ять" і став нову
     
  6. Manjul

    Manjul Active Member

    Авто:
    Был Passat B3 9a, сейчас Tiguan
    расскажу как делали: на АКПП снимали подрамник затем откручивали подушки и отпускали двигатель с АКПП, после чего откручивали крышку дифференциала - вот такой вот вариант.
     
  7. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Береш нагріваєш шуруп (бери довгий і гострий) до червоного і пхаєш в отвір, прокрутивши, нанизуєш морковку і витягуєш...
     
  8. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Роман, не парься, злий масло, і та "морковка" буде лежати на видному місці, якраз під отвором привода спідометра. Там все так зроблено, що нікуди та морковка не дівається.
     
  9. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    поставив іншу, але от попередня лежить під зубчатою фігньою.

    буду пробувати, дякую!

    Теж буду пробувати, дякую!

    Отже на разі два варіанта які більше підходять. Планую над цим ізгалятись в слідуючу суботу, бо попереду поїздка до столиці. Згодом відпишусь. Ще раз дякую.
     
  10. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    хм читав на гольф2 клубі що люди катаються з 2ма 3ма а то і 4ма морковками в коробках і все гууд))в мене також одна десь там плаває-купив нову поставив і катаюсь))
     
  11. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    не всплило падло, хоча і масло долив, і краєшком пальця зачіпав, воно падає і все...
    раніше з довгий час з 2-ма катався, тепер з 1-ою, ставлю нову, а воно не хоче працювати. Мішає інородне зайве тіло і все....

    Корочче помудохався я з тим пінцетом в суботу, і забив на то все. Як для мого терпіння, то краще на стоянці з охоронником (з числа шарющих і толкових) зняти полуосі, достати КПП, витягнути ту падлюку, і поновому все поставити. (ІМХО).
    А на рахунок злити масло, то цікавий нюанс получається, бо в КПП лише один отвір є, щоб долити масло. Теоретично можна злити, заїхавши машиною так, щоб та стала в позу порахітованого єнота, і тоді зливати, і то не все стиче, бо отвір (наскільки я поняв) збоку, з торца, і ніфіга не в нижній точці.
     
  12. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Г-г-г.
    Не пиши дурниць.
    Зливний отвір - ЧІТКО ЗНИЗУ.
    Збоку - це заливний, через який в коробку заходить 1750 мл масла - а ще 250 мл заливається через отвір приводу тросіка спідометра. Так зроблено конструктивно, бо кпп в Г2 стоїть під кутом 4 град. У всій відповідній літературі ці дані є.
    Боковий отвір ще й контрольний.
    Масло з кпп зливається ЛИШЕ гарячим - після 15-20 км руху.
     
  13. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    по ходу в мене лижі не їдуть, завтра лізу під авто фоткаю..... і покажіть мені той зливний отвір, будь-ласка!!!!! Бо вже курча своїм очам не вірю.
    І ще одне, навіть як він там знайдеться, то через нього можна ізвлікти ту кляту моркву?
     
  14. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Наскільки я шарю в медицині, то морковка закручується в диференціал а не в коробку, і зазвичай це різні ємності з маслом :scratch_one-s_head: і зливні/заливні отвори мають окремі.:blush:
     
  15. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    В мене на Г2 був знизу зливний отвір в коробці.
    Не ізвлічеш бо вона не пролізе в той отвір, там походу простий болтік.
    Під пінцетом я мав наувазі довгі тонкі ціпці які я позичив біля себе на СТО.
     
  16. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Друзі, не пишіть фуйні.
    bаss ! В Г2 - саме в коробку !
     
  17. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Роман ! Та подзвони - все розповім !
     
  18. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    І так, тепер з радістю можу повідомити, що та морковка успішно витягнута з КПП.
    А все, дякуючи Михайлу (Green) за те що телефоном переконав, що все таки її можна достати та тим людям, котрі придумали обідню перерву на роботі.
    Сьогодні ввечері виложу кілька фоток з "інструментом", котрим доставав та описом.
    Всім дякую за поради!
     
  19. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Михайло (Green) він такий, він по телефону може дати пораду по проблемі, за яку деякі "майстри" навіть і не чули :good:,
    За що йому окреме дякую.
     
  20. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    О, вітаю, нарешті твої муки скінчились:)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)