Втрата тяги пасат б5

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Andrii.M, 23 лис 2016.

  1. Andrii.M

    Andrii.M Початківець

    Авто:
    VW Passat b5+, 2004, 1.9 tdi, 130к.с. АКПП
    Всім привіт.
    Маю таку ситуацію, хочу розповісти в хронології:
    1. Ранок - їду на роботу, десь за 2-3км авто починає туго стартувати на світлофорі, тяги, ривка як раніше немає, на прямій - 80км\год обороти 4000(автомат) і далі не їде, жоден датчик на приборній панелі не горить. Приїхав, поставив на стоянку.
    2. Ввечері (через 5 год.) їду з роботи - ривок, тяга норм, проїхав 4-5 км, на прямій розігнався - десь біля 80-90 км\год загоряється індикатор двигуна і висвічується помилка Abgas Werkstatt і знову пропадає тяга. 40-60 доїхав додому щоб не ризикувати.
    3. Вдома з другом провели діагностику (вася діагност) виявили помилку 'charger deviation', логи нажаль не зберіг бо шлейф і ноут був друга.
    4. Збили(ресетнули) всі помилки
    5. Проїхались, не швидко, але з ривком - політ нормальний, поставив машину на 2 годинки
    6. Проїхались ~ 5км до заправки <80км\год - все ок
    7. Залив 20л на UPG
    8. Від заправки розігнались до 100 - знову втрата потужності, дуже туго розганяється, датчики не горять.
    9. На світлофорі заглушив/завів, далі їхали 100-150 десь 8-10 км, все ок, жодної помилки чи просідань в потужності

    Авто Passat b5+ 1.9tdi, 2004, 130 к/с AVF автомат. Заправлявся до того завжди на ANP і завжди по 10л. поки не загориться датчик пального.
    Водій початківець, авто в мене 3 місяці. Коли придбав міняв ремні ролики, масло, всі рідини, всі фільтра і майже всю ходову (мала дитина, безпека понад усе).

    Дуже прошу порадити з чим це може бути звязано бо за тиждень маю їхати 200+ км.

    Дякую
     
    Останнє редагування: 23 лис 2016
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Може багато чого бути, і воно періодично, тобто раз є і раз нема, логічно припустити що щось здихає.
    З огляду на помилку яка висвічується, то перше на що я б поставив на каталізатор, якщо він є, Друге , там всякі клапана випускного, як егр(якщо є, хз що на 1.9 є), наприклад...
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Дуже подібне на 75 клапан регулювання роботи турбіни... то робить то ні
     
  4. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Передув!
    Передув!
    Передув!
    Дивись чи працює геометрія! (турбіни)
     
  5. Andrii.M

    Andrii.M Початківець

    Авто:
    VW Passat b5+, 2004, 1.9 tdi, 130к.с. АКПП
    А де в нас можна провести діагностику турбіни ?
    Сьогодні зранку знов втикнула(
     
  6. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Берете друга, Васю і робите діагностику!
     
  7. Andrii.M

    Andrii.M Початківець

    Авто:
    VW Passat b5+, 2004, 1.9 tdi, 130к.с. АКПП
    Не коп'ютерну, подивитись чи каталізатор норм, клапан 75, і т.д. Толку з тої помилки
     
  8. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    То треба на підйомник і відкручувати, оглядати візуально.
    Крім читання помилок вагкомом можна провести діагностику!
     
  9. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    спочатку перевірте чи рухається шток геометрії.Заводите. Підключаєте Вагком - 11 група - базові!
     
  10. Andrii.M

    Andrii.M Початківець

    Авто:
    VW Passat b5+, 2004, 1.9 tdi, 130к.с. АКПП
    Для того і питаю чи хтось знає де в нас можна то зробити.
     
  11. Andrii.M

    Andrii.M Початківець

    Авто:
    VW Passat b5+, 2004, 1.9 tdi, 130к.с. АКПП
    Хочу щоб спеціаліст подивився і виявив причину. Я в тому не шарю.
     
  12. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Спеціалісти з то гроші беруть... А якщо їх шкода, тих грошей, то краще поставити ще одне пиво другу з "васею діагностом" і викласти що він показує тут на форумі (принаймні по тих групах що @RaZoR каже), і тут вам бєзвоздмєздно(с) скажуть що там не так. Бо без тих показів... - що на кавовій гущі гадати.
     
  13. Andrii.M

    Andrii.M Початківець

    Авто:
    VW Passat b5+, 2004, 1.9 tdi, 130к.с. АКПП
    Та звичайно що не безплано, я мав на увазі якийсь автосервіс де то роблять і роблять нормально.
     
  14. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Думаю, відсилати на Алекс то недобре? ;)
    @kym тоже шнурок має і прочитати щось може, але що це я... хай сам запропонує, може і @RaZoR погодиться :)
     
  15. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Мав аналогічну проблему. Та і маю. Юра "кум" мабуть вже від неї втомився нехіло)
    Отже, клапан 75, помилки не показував взагалі, ривок був супер, потім провал. Через то, закисла геометрія.
    Почистив геометрію, машина поїхала, але всерівно не так. Купив новий клапан в польщі, місяць спокою, потім клапан помер і зявилась помилка. Завтра поїду знову по клапан на шрот.
    Це якраз дуже схоже на це, передув - ривок пропадає. Заглушив-завів, знову ривок є до найближчого передуву. І так по-колу. далі, як сказав юра, через те, що не рухається геометрія - вона закисає.
     
  16. Andrii.M

    Andrii.M Початківець

    Авто:
    VW Passat b5+, 2004, 1.9 tdi, 130к.с. АКПП
    А де робили діагностику і заміну? В Юри "Кума"? Де його сервіс знаходиться? Поки в приват не відписує :sad:
     
  17. Andrii.M

    Andrii.M Початківець

    Авто:
    VW Passat b5+, 2004, 1.9 tdi, 130к.с. АКПП
    домовився з Юрою, дякую всім.
     
  18. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    в Солонці)
    Може ще пересічемось, я там з половиною клубу познайомився:)
    Якраз поїду до нього з новим тим клапаном
     
  19. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Геометрію почистити самому можна, і розібрати турбіну теж легко. Відео в інеті є купа. Тут основне правильно зняти ту турбіну не порушивши зв'язок з вакуумним клапаном (позицію важеля клапана тре помітити фарбою, і поставити назад так щоб мітка співпадала). Решта діло техніки і хімії(для промивки карбюраторів) щоб почистити геометрію. В турбіні ніякої еклектроніки нема, чиста механіка і вентилятор, який доречі не повинен мати люфтів, бо якщо має - то ремкомплект і його під заміну. Саме підклинювання геометрії приводить до виходу вакуумного клапана з ладу - скільки нових клапанів не став а вони будуть вмирати, поки не почистити геометрію.
     
  20. Andrii.M

    Andrii.M Початківець

    Авто:
    VW Passat b5+, 2004, 1.9 tdi, 130к.с. АКПП
    Почистити самому з ютубом можна, не спорю, але Ви самі говорите що є нюанси і можна щось запороти, а так як я автомобіліст аматор то краще довірю це спеціалісту, економія не суттєва коли є варіант запороти турбіну :) Та і причину спочатку треба виявити, час це гроші :)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)