Привіт, в мене VW B4 95 року , дв. 2.0 E. Не можу ніяк знайти причину чому бере по місту 13 л., свіки чорні , росте рівень масла в двигуні, пропадає тяга. Поміняв свічки і фільтри, на деякий час рівень масла перестав підніматись, а через місяць знов те саме, можливо хтось стикався з подібним підкажіть, пліз.
2Е в 95 році не ставили. якщо росте рівень масла, то мабуть якась рідина туди попадає. напевно тосол. рівень тосолу як себе веде? не думаю що в масло попадає бензин.
В тебе моноінжектор чи повний. Взагальному це є дві проблеми. Розстроївся вприск (судячи по симптомах- почав переливати) і проблема з маслом... По маслу треба визначитись що попадає в картер до масла бензин чи антифриз - що його рівень росте....більше там нічого не може попасти. Витягни щуп подивись і понюхай якщо пахне бензиною то бензин пішов в картер--- десь пробилась прокладка. якщо в маслі бульки і водяні плями то пробита прокладка ГБЦ. Виглядає що бензин пішов в картер... тому і вприск розстроївся...десь пробита прокладка
повний інжектор. масло нюхав таке враження що смердить бензином. Разом з тим, пробував підпалити масло на щупу, то таке не горить
Хіба!? Норма Понюхай інші щупи. Можливо ти сплутав запах картерних газів з бензином І не буде. Коли почне та суміш горіти то мотор вже давно клина схватить. Давай цифри. На літр за день чи на 100грам на 10000 км? Рівень антифризу обовязково проконтролювати при цьому.
я наїздив 3 тис. та побачив на щупі, що рівень масла піднявся орієнтовно на 1 см. В машині паралельно з цим тяга пропадає, тобто моментами машина рве, а моментами (що частіше) тупить, немов їй не хватає здоров'я
На то причиною можуть бути старі ВВ дроти чи катушка запалювання що шиє на корпус чи ті самі забиті форсунки. Але більше вся картина схожа на підсос повітря. Збільшення рівня масла разом з тим - співпадіння. Мені здається що винен все таки антифриз. Подивись чи в розширювальному бачку нема бульок коли гарячий двигун працює, бажано дивитись коли хтось газує, це вкаже на пробиту прокладку. Їдь до Кума, подивитесь разом.