Шановне товариство, прошу поділитися знаннями, а особливо власним досвідом, що собою представляє автомобіль VW Bora ? Теорію я знаю, зокрема що це джетта, що це фактично Г4 в кузові седан, знаю коли він вироблявся і тд. Мене цікавить практика: як це авто зарекомендувало себе в експлуатації, наскільки надійне, чи дороге в ремонті, наскільки дорогі запчастини, які має слабкі місця, які двигуни кращі-гірші, чи добрий має кузов і тд і тп?
Знайшла в інтернеті пару вступних загальних слів про VW Bora - як мій знайомий каже бор-машина. Їздив нею 4 роки щасливо, без пригод. Нарікав тільки на те, що повільно розганяється до сотки. Але це вина не авта, а водія. Модель належить до нижчого середнього класу (сегмент С), вироблявся протягом 1998-2005 р.р. Bora дебютувала у Європі як четверта генерація VW Jetta (у США продавалася під старою назвою). Назва моделі відповідає «атмосферній» номенклатурі марки і означає холодний вітер з-над Адріатичного моря. Технічно і стилістично авто споріднене з Passat i Golf. Попри те, що у 2005 р. зник з ринку, до сьогоднішнього дня після модернізації продається в обох Америках, у Китаї та ін. під назвою City Jetta або Bora Classic. Bora буває у двох версіях кузова: седан і комбі. Типи двигунів для VW Bora: 1.4 16V (75KM), 1.6 FSI (110KM), 1.6 (100KM), 1.6 (101KM), 1.6 16V (105KM), 1.8 4motion(125KM), 1.8 i T (180KM), 1.8T 20V (150KM), 2.0 (115KM), 2.0 i 4motion (116KM), 2.3 VR5 20V (170KM), 2.3 VR5 (150KM), 2.8 V6 4motion (204KM), 1.9 TDI (130KM), 1.9 TDI (101KM), 1.9 TDI (150KM), 1.9 TDI (110KM), 1.9 SDI (68KM), 1.9 TDI (90KM), 1.9 TDI (115KM)
Ой-ой-ой! Подумаєш! Відкрив тему про практичні поради, бо знаєш все з теорії... А запитав усіх, хто буде читати, чи вони те все знають? Подумаєш, блондинка вставила слово... А що? Шкода паперу? Тобто, віртуального простору? Навіть не дасть повикобелюватися...
Я поки задоволений, єдине двигун слабоватий, в ідеалі було б 1.8т або просто 1.8, кузов супер, купи тримається, зазори ітд, салон також класний, переважно тарабанить (поскрипує) стеля в холодну пору, десь в районі заднього скла, але після того, як зробив шумку все зникло. Ходова надійна, навіть нічого серйозного ше не міняв, окрім одної шарової, наконечника і дві втулки стабілізатора. От на них ціни можу сказати втулки оригінал-140грн, шарова люмфордер-160грн, наконечник ТРВ-120грн. На підході передні колодки, ніяк не дійдуть цікавився ціною, радили ТРВ десь біля 300грн. Ну є і дорогі запчастини, наприклад патрубок сапуна 450грн. Слабкі місця, ущільнювачі дверцят ті що на самих дверцятах, з часом протирають фарбу на кузові. Мікрики замків, але це не тільки в бори,в неті достатньо інфи як зробити, щоб не купляти новий замок. По двигуну це павук, тобто пластиковий розгалужувач антифризу, дуже боїться перегріву і починає текти, міняти тре тільки на новий і оригінал, на мій двигун це 1100грн без роботи. Ніби все страшне згадав, можливо пізніше ще щось пригадаю.
Ну процес продажу кори і пошуку бори наразі не почався, але такі думки мене вже відвідують 5 років на одній машині то вже діагноз Ось збираю інформацію що то за машина така. З одного боку відносно нова, комфортна, з іншого вже достатньо стара щоб бути доступною. Пасат не хочу, завеликий. Хетчбек в мене вже був. На всякі тойоти, БМВ і навіть на ауді якось в мене не стоїть. А Бора виглядає наразі ідеальним варіантом.
Базова платформа гольф 4 з елементами гольф 5. Маркетинговий хід німців щоб мати щось середнє між гольфом і пасатом. Всі двигуни дуже делікатні - бояться перегріву поганого масла, запізнілого ремонту. Дорогі в обслузі. На обєм до 1.8 взагалі не радив би і дивитись - практично одноразові двигуни і майже всі типи уже форсовані. А так фольксваген як фольксваген багато взаємозамінних деталей гольф- бора - пассат
Взагалі то октавія аналог бори, в ремонті як гольф 2 ) проста як двері... Правда після суперб я сідав в октавію і вже відчув різицю... назад не хотілося, хоча бора то робоча конячка не дорога в ремонті... а якщо дизель 1.9 130 коняк думаю то взагалі класно. Правда на швидкості 130 відчувався гул, на суперб 150, тишина, стабільний хід... отак
ну це не було якесь ноухау. Джетта займає цю нішу в модельному ряду ще від 70-х років. А то по суті Джетта Мк4. Про двигуни не зовсім зрозумів. Це саме на бору ставили якісь особливі делікатні мотори чи ти маєш на увазі що в кінці 90-х початку 00-х фольцівські мотори були погані? Скажімо той же 2-літровий 8-клапанний - це ж по суті старий добрий 2Е, який всі так хвалили завжди. Чи я помиляюся?
Двохлітровий 8-ми клапанний то 115 коників, мотор дууууууже слабий... Мені після гольфа 2 90 коників октавія здавалася коровою повільною
от я катався на октаві 1.8Т , мені дуже сподобалось як вона їде. Це теж поганий мотор? Чи на борі не такий?
1.8Т то 20-ти клапанник, з турбінкою, гарний моторець, але малость дорогий в ремонті, купувати треба акуратно ставився на октавії RS... Самі знаєте, шо такі двигуни приваблюють більше тих хто любить дати машині під сраку, а не тих хто їздить по місту 55 і рушає помаленьку а не з форсом ) то шо бачив, більшість було конкретно товчене
Знайти бору з 1.8т живу дуже важко, ще можна пробувати 1.8 без турбіни, якщо не помиляюся 125конів. Я в свій час довго шукав так і не знайшов, зато октавій з 1.8т було повно, живих, але після того, як прокатався в борі, октавія відпала. Можна брати дизель, але це вже по ситуації, якщо планується багато їздити тоді оплачується, якщо ні, то не варто...
ні, я катався на октавії нашого Професора. Там ніяка не РС, просто універсал Tour. Там 150 коней. РС по моєму має шось 200