UPD: Гарненько його оглянув... Знайшов декілька (3-5 шт.) дрібненьких незначних подряпин ззаді під стопом замазаних олівцем. Задній правий стоп злегка запотів. З вигляду автомобіль живий... Рульове колесо обшите шкірою (можливо протерте на що власник сказав що можна його розрізати і глянути). Всі перемикачі і ручка КПП не протерта. Ручки дверей трішки витерті але ж це 8 років... Нижній ролик розсувної дверки в хорошому стані... Нічого не заржавіло як в деяких екземплярах... Магнітола не оригінальна( Без електросклопіднімачів( Без заднього склоочисника і підігріву. Задні вікна з середини в не прозорій чорні плівці (власник казав що можна зняти при бажанні) і присутнє дзеркало заднього огляду в салоні (питання навіщо якщо нема на що через нього дивитися)). Двигун заводиться з одного оберта. Працює рівно... Хочу ще раз на нього глянути коли буде холодний.
Ціни на нього справді бажають кращого... Але ж це VW) Пежо партнер тіппі за аналогічну ціну в хорошому стані буде 09-10 року з 75-100 т.км.
100% Бердицивский який оригінал на оригінал ціна дика. як в оригіналі нема електрики щітки задньої а це Назарчик мінус Тобі по касі.Але нажаль в кожного кадіка є свої мінуси в мене 55кв в дверці ролік убітий був.
Якщо плануєте їздити більше по місту (машина для роботи), раджу брати SDI 2.0 і переробляти самому в пасажир, так ви зекономите 2-2,5 тис. $. Ще одне, якщо є можливість гляньте в салоні під обшивку, чи живий кузов. Бо нею до того могли возити биків на бойню а потім Вам продавати.
2 2.5 тис троха загнув на 1 тис повіру а на 2 не бо обшивав в бердичеві.за 950 баксів гарно зробили.но дорого.
Не Бердичівський... Здається в Тернополі робив... Він чеснокажучи "обшитий" не фонтан... Обшивка схожа на ПРОСТЕНЬКИЙ оригінальний пасажир, тобто вставлені карти а простір кругом вікон просто голий. Схожий на цей: http://i3.infocar.ua/img/bazar2/345/344436/2067784_3.jpg Арки задніх коліс обезшумлені і ззовні в шкірі... От так от... буду наполягати щоб скинув ціну за те що нормально не обшитий...
Теж приглядаюся до кадіків пасажирів, але за таку ціну, повинен мати повний фарш і в шкірі, бо то що ти описуєш, то за такі гроші молодшого можна без проблем знайти.
думаю що дорогувато. Краще знайти кастена і самому зробити пасажира. Плюс насос-форсунки разом зі всім ГРМ чутливі до масла. Дуже багато двигунів у нас за деякий час починають халтурити в роботі. І у 90% випадках хто знімає кришку бачить роздовбаний розпредвал, вбиті гідро-штовхачі і вкладиші. Здогадки такі - масло з допуском VW 507 на якому їздить Європа по 30тис до заміни - не справляється зі своїми задачами, оскільки має врізаний пакет присадок. А так як головка у двигунах з PD є навантаженою - не створює стійкої масляної плівки що і призводить до пришвидшеного зношення цього вузла. Висновок - при купівля взяти VIN авто і звернутися до офф. дилера за інформацією про реальний пробіг за кордоном. Вартість до 100грн. Якщо потрібно детальніше - зайдіть на кадді клуб, там дуже багато корисної інформації.
взагалі щеплення якраз бикам і роблять. а зчеплення провіряється ходом педалі і перерлюченнями в русі
1.В мене 1.9 TDI 2006 р. BLS -Ці двигуни йдуть по регламенту long life ( збільшений міжсервісний пробіг 30 000 км) і це мінус. Я розумію що в німців соляра чистіша, але це забагато. Я думаю що чере це я міняв розпредвал. 2. на BLS може бути сажевий фільтр ,а не каталізатор. звісно і то іто можна викинути і перепрошити, але ..........BLS не рекомендую. 3.До 2008р. форсунки кріпляться в головці на 1 болт , як наслідок з часом форсунка розбиває посадочне місце і соляра попадає в масло і ще купа сукупних проблем. В мене цього не було , але проблема популярна. А от перші два пункти з власного досвіту. 4.Тандемний насос і форсунки якщо BOSCH то гут, якшо Siemens не ах ті. По остальному претензій в иене нема
Купив) Дякую за відповідь! Взяв в кінці липня 2013 VW Caddy 1.9 TDI !BSU! 2009р 122 тис.км / 12300 у.о. / грузовий але є дверка зліва і вікна з заводу. Докупив крісла від сценіка і катаюся) Вже 7 тис. км проїхав і все ок. Заміна масла і фільтрів зразу після покупки. Найближчим часом поміняю ролік і ремінь грм, насос. Ось такий на вигляд: http://static.classistatic.de/imagegallery/volkswagen/caddy/volkswagen-caddy-vag_cad_05_kb_6.jpg