VW caddy 2004 1.9 Електросхема

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем AndriY, 18 сер 2011.

  1. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Хто має нормальну електричну схему на автомобіль скиньте плиз
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Немає однієї цілої схеми є купа схем по напрямках.... наприклад моторна, АБС,панель і т. д. Що тебе цікавить.
     
  3. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Бажано усю але хоча б стіклопідіймачі(по ідеї там компютер водійським керує).Проблема така що нажимаєш підняти скло а воно 2 сантиметри підніметься і зупиниться треба ще раз відпускати і нажимати і так поки непідніметься.можливо тре запрограмувати але я незнаю як.І стартер незавжди крутить(мені треба знати чи компютер чи замок включає стартер).Тобто тре 2 схеми.То є дизельна машина з ручною коробкою передач.
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Замок включає стартер. На вікно тобі схеми не потрібні - там або механічна поломка або кмопютер погано керує.
     
  5. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    А там не треба програмувати крайні точки стіклопідіймача?
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не треба. Там програмується дотяжка.
     
  7. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    А як дотяжку запрограмувати бо в мене два стіклопідіймача з функцією авто тобто кнопка має чотири положеня.Механіка ціла 100%.Подивись будьласка як запрограмувати
     
  8. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Після скиданя клеми акумулятора засвітилась оранжева лампочка на тахометрі намальований руль він при включені запалюваня засвічується червоним а потім коли заводиш світиться оражевим(лампочка знаходиться під ще одною оранжевою CheckEngine).Що означає та лампочка?
     
  9. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну блін.... хлопці перестаньте експериментувати з машинами де стоять системи ЕСП і система комфорт. Коли ти скинув клему - ти скинув налаштування бортового компютера. Тепер твій бортовий компютер не знає максимального кута повороту вліво/вправо твого руля про що і повідомляє тобі на панелі.
     
  11. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    І шо тепер с тим робити? Воно програмується руками чи треба комп підєднувати?
    А на рахунок стіклопідіймача розібрав двері зняв мотор і в холосту він крутиться так само ривками підєднував лампочку замість мотора вона так само тухне і засвічується.можна якось той компютер перевірити що керує стіклопідіймачем.Стікло рукою легко крутиться.Реле в компютері щолкає те що включає стіклопідіймач.І чи може той транзистор впливати на стіклопідіймач під знаком питаня?
     
    Останнє редагування: 20 сер 2011
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    можна і так їздити - просто ЕСП не працює. Копютером точно можна поправити, а в старіших версіях ЕСП можна було поправити і без компютера з допомогою ключа запалювання. То треба дивитись що в тебе стоїть.
     
  13. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Хм.... то що ви же все порозбирали чи тільки збираєте....))))))))))) так по платі не визначиш. То треба дивитись по VIN що в тебе стоїть.
     
  15. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Можна з тобою зідзвонитися?
     
  16. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Трохи проїдеш і система сама відкалібруеться, таке на всіх фольцах після 03-04років
    в підйомнику скоріше всього датчик холла згнив, який кількість обертів шестерні рахує, а блок комфорту, який керує підйомниками і борткомпутер тут непричому
     
  17. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Ше проблема в стартері лишилась.Втягуюче щолкає щиток нетухне і стартер починає крутити і зразу зупиняється але якщо довше потримати замок в позиції старт(більше 2 секунд) то починає крутити але таке незавжди проходить.Розібрав стартер підшипник задній змастив щітки нормальні пружини майже повністю нажаті(щіток).Масу почистив на мотор.непомогло.Але така неісправність дуже рітко проявляється десь на 30 раз.І може хто знає як підігрів дзеркал включається.На дзеркало іде 5 дротів 2 грубих на них тільки мінус а плюса нема.Нагрівний елемент має десь 500 Ом(дуже приблизно).І ті дроти ідуть в блок в дверях який є на фотографії.Дзеркала з джойстика регулюються.Лампочка дійсно погасла після поїздки.
     
  18. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    підігрів автоматичний - включається коли на дворі +5С
    по стартеру - схоже на контактну групу замка запалювання
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Вона не відкалібрується.... вона дістане середнє значення. Щоб правильно відкалібрувати потрібно зафіксувати крайнє праве і крайнє ліве положення руля і центр....
     
  20. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Я при включеному запалювані покрутив рулем до кінця в право потім в ліво потім центр викл вкл запалюваня і проїхався 10 м погасло.
    Там контактна група і компютер знею в зборі зразу під нею.Я в шоці ніколи такого не бачив як правило завжди ідуть провода а тут куда не глянь всюди компи:yahoo:.шо за машини пішли.То реально розібрати чи воно в зборі.там напевно ше й імобілайзер в тій купі...
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)