На моем VW Caddy 2005 одновременно работают оба вентилятора. Как устранить проблему, подскажите где подсмотреть. Какое посоветуете руководство по ремонту VW Caddy 2005?
А в чому проблема? У мене на В4 теж 2 вентилятори і вони постійно теж крутяться(точніше 1 крутиться, а другий приводом від нього теж). Присутня "кліма", тому вони постійно "маслають". Коли температура нижча за 5 градусів, тоді вони стоять як "вкопані".
У тому то і справа, що у нас зараз -6 а вони маслають начеб то авто перегрілося, а як воно може перегрітися у таку погоду. Може щось із датчиком?
'' одновременно работают оба вентилятора VW Caddy 2005''-це аварійний режим с-ми охолодження.потрібно робити діагностику на компюторі.
ну або просто в тебе навернувся блок включення вентиляторів. там він типу нерозборний але розібрати можна в ньому є маленькі релюшки які можуть коротнути. питання; маслає як тільки включиш запалення? маслає завжди?
Як варiант можешь ось тут глянути - http://www.monolith.in.ua/html/, що правда там за грошi. Вигляд такий
Спасибо за наводку, думаю это как раз то что я искал!!!!!!!!!!! Заказывал вот тут http://www.autoinform96.com/ru/catalogue/one_goods/5270?mid=4078
Маю справу з Кадді 2007р TDI (насос - форсунка, об'єм не пам'ятаю) на радіаторі охолодження встановлено два вентилятори: більший (зліва) та менший (зправа) (за розмірами та за потужністю). В більшому вентиляторі в моторчику встановлений блок управління вентиляторами. Хвороба пацієнта: постійно працюють вентилятори на всю потужність незалежно від положення ключа запалювання. Діагностика: ошибка вентиляторов (цифр не пам'ятаю) Дії: Штекер вентилятора: 4 проводи: 1). + постійний (30 силовий), 2). мінус постійний (31 силовий), 3). + запалювання (15), 4). управління. Розбираю двигунець: вихідні транзистори погорівші і плата з контролерами разом з ними (транзи закоротили, лишнє вигоріло). Беру завідомо робочу Кадді та міряю управління (4 провід): при включеному запалюванні стоїть ШИМ 5 мс., розмах 12 в, при вкл. кондиціонера (машину не грів, то довго), включаються вентилятори, - ширина збільшується в момент пуску 15мс, і через 1-2 сек. стає 10мс - вентилятори крутяться стабільно на малих обертах. Із великого згорівшого вентилятора викидаю блок управління, щітки з'єдную напряму,- вентилятор крутиться швидко. Зараз на стадії створення управління для цих вентиляторів, (приблизна схема оптопара, пару "рєзіків" і польовик, але тоді питання для чого дядько Бош поставив в вентилятор 5 контролерів купу пасивних елементів та 7 польовиків), може не все так просто з ШИМом... Буду боротись до останнього...
Вентилятори являються учасниками системи "Комфорт" і упраляються програмно. Частина цих контролерів є узгодження з шиною CAN. По простому це звязано з температурою в салоні плюс охолодження двигуна. Моторний блок управління управляє вентиляторами на пряму... що ти і зробив. Система "Комфорт" управляє вентиляторами узгоджуючи це управління з моторним блоком... моторний блок має першочергову перевагу(він основний) от для того вони всобачили на вентиляторах свій блок управління.Але ти на правильному шляху... звертай увагу на коректну роботу кондиціонера... думаю все це можна обійти.