Проблема така - на машину хтось кривими руками поставив сигналку, після зняття з сигналки і вмикання запалення висвічувалась помилка датчику положення руля(((( Після перепідключення сигналки(УМЄЛЄЦ додумався взяти живлення з датчика руля і перерізати живлення іммобілайзера) проблема пішла, діагностикою витер всі помилки, проїхався - помилок немає, але машина постійно жере 0,5 а і не впадае у сплячий режим((( Перевірив усі кола на предмет кривих ручок - результат негативний, слідів нема. Є підозра на спалений ключ керування на Ц.З. у задній правій дверці, але навіть без нього струм не зменшуеться. Може хто з подібним стикався?????? Буду вдячним!
отсоедини сигналку и замеряй ток- сигналка потребляет до 50 ма . а 0.5 а - это серьезный ток.( кстати как ты проверил замок ? . если отс. в двери, то это ничего не даст- ключи силовые в самой сигналке( если собрано на них. а не на реле))
В тому і річ, що заміри були при повністю відключеній сигналці і замку, всі прості варіанти давно перебрав, грішу що підпалений CAN адаптер машини, але заміни не маю(((((
да и еще- если есть автономка , то замерь , сколько она потребляет- может сам акк. дохлый или схема заряда
Автономки немае... до втручання кривими руками з авто (зі слів кліента) було все ОК, взагалі з помилкою по електропідсилювачу хлопака рік мучився і їздив, потратив купу бабла на різних сервісах, а результат один, до мене вона 1,3 а жерла, зараз же 0,5 (точно 0,445а), и туд следствие зашло в тупик......... окрема діагностика блоків результату не дала.....
попробую еще посоветовать снимать по одному предохранители и контролировать ток- а дальше видно будет и попробуй снять провода с гены
думаю , с начала надо найти , откуда 0.5- там и станет остальное понятно ( наверно). начинать надо с видимой кривизны
Як вона при такому струмі може в сплячку впасти...))) Взагалі при такому розході на ранок дізельок не заведеться АКБ сяде конкретно.. Яка напруга на масі....? Якщо група електрообладнання не діагностується то тільки методом відключень і починати з панелі запобіжників