VW Golf MK3 '93 (1.8 ABS) Lion13

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем lion13, 16 лис 2013.

  1. lion13

    lion13 Місцевий

    Авто:
    Octavia A5 2008 2.0 FSI
    Golf 3 1.8 ABS '93 (була, 2012-2018)
    Всім привіт. В липні 2012, на саме день народження дружини, наша сім'я поповнилась :). Це був вишневий Golf MK3 1993 р.н. з 1,8 літровим серцем.
    Попередня історія його не відома, знаю лише що за своїх 19 років життя він побачив :sad:. Але казав kym, що жити буде :)
    Ось так вона виглядала до покупки:
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    Після покупки були замінені всі рідини, ремні та фільтри. Поміняв сигналку, попередня садила акумулятор за 3 дні. Також замінив і акумулятор. Перед зимою обробив бітумом дно та купив зимову резину із стальними дисками.
    За період експлуатації було замінено: верхній патрубок радіатора, резистор пічки, датчики тиску масла, релюшка поворотників/аварійки, ДТОЖ, передні гальмівні колодки, подушка моно-інжектора та кришка трамблера з бігунком.
    Так як автомобіль сімейний, і на задньому ряді сидінь часто їздить дружина з малим, вирішив зробити освітлення заднього ряду. Один з недоліків третього покоління Гольфів. Щоб багато не колхозити взяв відповідні плафони з Golf 4 і під'єднав їх за схемою (від Г4) до головного плафону освітлення салону. На жаль ще не зробив фото, але обов'язково зроблю і викину сюди.
    Цього літа встановив MFA та провів профілактику пічки (почистив, проклеїв всі заслонки) Фото звіт по проведених роботах буде трохи пізніше, так як мій MFA ще не показує температури масла та навколишнього середовища. Очікую на відповідні датчики.
    Ще хочу цього року замінити головну оптику. Вибираю між Hella G4 Look та DEPO.
    Hella:
    [​IMG]
    DEPO:
    [​IMG]
    DEPO з лінзою, можна поставити ксенон, а Hella G4 Look це ж бо як рідні :)
    Ще є варіант ось такої Hella:
    [​IMG]
    Але на нові ціна там космос, а вживаних таких ні в нас і в Польщі не знайшов.
    Хотів би почути ваші думки про ці фари, може в когось такі стоять, які враження?

    Ось пару фотографій машини уже в мене:
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Що значить машина в руках фахівця! Та ще й такого, що любить це діло!
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. lion13

    lion13 Місцевий

    Авто:
    Octavia A5 2008 2.0 FSI
    Golf 3 1.8 ABS '93 (була, 2012-2018)
    Сьогодні поміняв головну оптику, заодно поміняв покажчики поворотів. Вибір пав на DEPO.
    Як то кажуть, через дурну голову ноги страждають. Одразу не подивився, в старих фарах лампи з цоколем Н1 а в нові потрібно Н7. Ось їду за лампочками:
    [​IMG]
    Доки все доробив, на вулиці вже стемніло і фотоапарата з собою не мав :sad:
    [​IMG][​IMG]
    Фотки з телефону.
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну і чого потіє? Бо DEPO?
     
  5. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Думаю, що запртіли бо вставляв лампи Н7 і різниця в температурі вийшла. Так сказать поспішив зняти роботу на камеру щоб похвалитися, а ти так...
     
  6. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    в мене також фари на лінзах і вони зразу потіли,зараз все нормально
     
  7. lion13

    lion13 Місцевий

    Авто:
    Octavia A5 2008 2.0 FSI
    Golf 3 1.8 ABS '93 (була, 2012-2018)
    З MFA так ще і не розібрався. Вже і купив нові датчики, але ні температури масла, ні температури повітря так і не бачу :sad:. Викладу тим часом хоч фото-звіт по профілактиці пічки. Може комусь і пригодиться.
    Щоб добратись до пічки я знімав "торпеду". Хоча багато хто пише, що можна не знімаючи, але я не хірург :) і мучитись і викручуватись бажання не було. Тим паче, що ставив ще MFA, то при знятій панелі був кращий доступ до блоку реле та запобіжників.
    Для роботи потрібно ключі на 8, 10, 23, 6-гранник на 6 (якщо не помиляюсь, для керма з ABS), плеската та хрестовинна (+) викрутка.
    Для початку витягнув всі решітки з повітроводів пічки (опустив максимум донизу і на себе), за ниви ховаються шурупи. Далі витягнув "пластмаску з лампочками" АБСу і подушок безпеки (з ліва від вмикача габаритів/фар). Щоб витягнути блок з вмикачем габаритів/фар потрібно натиснути на язичок який ховається за пластмаскою яку щойно зняв.
    [​IMG]
    Під блоком вимикача є перший шуруп який тримає рамку комбінації приладів. Другий під заглушкою зліва від магнітофона (або пі регуляторами підігріву сидінь).
    [​IMG][​IMG]
    --На другій фотці заодно зображено, які використовував фіксатори для решіток. В процесі їх також позбувся--
    Відкрутивши два шурупа зняв рамку комбінації приладів. Ще три (на першому фото) тримають рамку решітки повітровода. Але перед тим як їх відкручувати рекомендую закрити заслонку, щоб шрупи в середину не впали:). Рамка магнітофону кріпиться так само, один шуруп вже відкручений (той що рамку приладів тримав), два під решітками, а четвертий шуруп за заглушкою з права від магнітофона. Рамка правої решітки повітровода кріпиться лише двома шурупами під решіткою. Знявши всі 3 рамки решіток, від'єднав провода від колонок (тих що в панелі). Потім відкрутив полку під пасажирською подушкою безпеки (або бардачком). Вона прикручена 5 болтами. В когось може бути тут нижній бардачок, думаю він кріпиться так само.
    [​IMG]
    Далі зняв щиток, що над колінами водія. Він також прикручений 5 шурупами, 2 сховані під декоративною накладкою (див фото нижче), а один під кришкою блоку реле та запобіжників.
    [​IMG][​IMG]
    Після цього зняв рамку блоку керування пічкою. Вона прикручена 6 шурупами, 4 під накладкою регуляторів (її потрібно акуратно підважити), ще 2 знизу під попільничкою.
    [​IMG]
    Акуратно витягнувши рамку, потрібно від'єднати провода від кнопок і витягнути діагностичний роз'єм (він під кришечкою).
    Далі взявся за центральну консоль. Спочатку відкрутив задню частину, під ручником (2 шурупа під попільничкою задніх рядів). Відсунув чучуть назад, щоб добратись до гайки якою прикручена передня частина консолі (задню знімати повністю непотрібно, вона не мішає). Передня прикручена 3 гайками (одна накрита задньою частиною консолі, а ще дві під рамкою-накладкою біля ручки перемикання передач) і двома шурупами (по одному з кожної сторони біля ніг)
    [​IMG][​IMG][​IMG]
    Щоб легше було маневрувати, зняв руль. Перед зняттям рекомендую зробити собі мітку, щоб потім рівно поставити (в мене і до того руль стояв не рівно, тож я з тим не парисвя :)). В мене руль з подушкою, тож для зняття спочатку відкрутив подушку (2 болтика під шестигранник під рулем). Перед від'єднання проводів від подушки бажано зняти клему з акумулятора (щоб помилок не було). Сам руль прикручено гайкою під ключ на 23. Перед зняттям руля потрібно від'єднати дроти подушки безпеки під рулем.
    [​IMG][​IMG]
    Так як я ставив МФА, то потрібно було зняти гітару (перемикачі поворотів/фар та двірників). Вона прикручена 3 болтиками під плескату викрутку (фото вище).
    Пасажирська подушка безпеки прикручена 3 болтами під ключ на 10, вони ж і прикручують панель до кузова. Згори подушка тримається на двох "штирьках", щоб зняти потрібно просто потягнути донизу.
    [​IMG]
    Ще залишилось зняти комбінацію приладів, вона прикручена 2 шурупами. Відкрутивши їх потрібно нахилити її до низу, щоб від'єднати шлейф (просунувши руку за приборку).
    [​IMG][​IMG][​IMG]
    Зі сторони салону лишилось викрутити болти по периметру.
    [​IMG][​IMG][​IMG]
    Ще дві гайки тримають торпеду ззовні, під "лєвньовкою". Одина біля блоку керування двигуном, а друга за трапецією двірників (верхня).
    [​IMG][​IMG]
    Перед тим як знімати торпеду потрібно від неї відстібнути джгути проводки.
    [​IMG][​IMG][​IMG]
    Зняв торпеду :)
    [​IMG]
    Далі перейшов власне до пічки. Спочатку потрібно від'єднати патрубки від радіатора пічки (під капотом :))
    [​IMG]
    Корпус пічки складається по суті з 4 великих частин: корпус заслонок і радіатора (власне те, що нам потрібно дістати), корпус вентилятора, щиток напрямлення повітря на торпеду і частина для напрямлення повітря на ноги (якось так). Спочатку відчепив частину що направляє повітря на ноги, нона прикручена 3 маленькими болтіками/шурупами
    [​IMG]
    Далі взявся за щиток, зняти його дуже навіть не легко. Кріпиться він двома гайками і "язичком" з низу. Досить таки довго з ним провозився, доки зняв (і на себе не потянеш і по сторонах не дуже хоче рухатись, і донизу не йде, а догори той "язичок" непускає :ireful1:).
    [​IMG][​IMG][​IMG]
    Корпус вентилятора прикручений ззовні гайкою і защолками тримається за корпус заслонок, 6 шт. (2 ззаду, 2 спереду і по одній згори та знизу (дві передні видно на фото вище)). Перед тим як знімати потрібно від'єднати дроти від вентилятора і резистора швидкостей, та відчепити тросік перекриття вхідного повітря.
    [​IMG][​IMG]
    Залишилось зняти корпус заслонок та радіатора. Він прикручений двома гайками ззовні (під капотом). Також потрібно від'єднати всі тросіки (3 шт.)
    [​IMG][​IMG]
    Витягнув радіатор, розібрав корпус на дві частина (защолки по колу), витягнув заслонки. Зчистив з них залишки старого паралону, проклеяв новим з двох сторін (купив на базарі на зеленій, не знаю як називається той матеріал, але в принципі має буди в будь якому магазині, де продають всяке для обезшумки)
    [​IMG][​IMG][​IMG]
    Назад збирав все в зворотній послідовності. Може щось і пропустив, вибачайте, робив вже трохи давно :) Якщо що питайте, підкажу.
    А головне візьміть собі помічника :drinks:
    [​IMG]
    P.S. За помилки вибачайте, багато букв, перечитувати не охота :blush:
     
    • Подобається Подобається x 5
  8. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Ого, як все детально)
    Робив і в себе на двійці таку процедуру, головне, щоб матеріал добре пристав, бо в себе перше поклеяв фольгу на заслонки, поверх неї щось типу поролону, так от останній від фольги відстав, бо чую, що останні положення регулювання важко переставляються. Тепер треба якось його звідти повиривати...

    Отправлено с моего Desire HD через Tapatalk
     
  9. lion13

    lion13 Місцевий

    Авто:
    Octavia A5 2008 2.0 FSI
    Golf 3 1.8 ABS '93 (була, 2012-2018)
    Помітив, що в салон потрапляє вода. Протікає через ущільнювач водійського вікна, та тече так, наче його взагалі немає :sad:. Підкажіть чи поможе тут заміна ущільнювача чи там щось з дверкою не то? Якось дуже вона там сильно прогинається:
    http://youtu.be/yrT1ZPI-Eek
     
  10. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Не можу з телефону глянути відео, але то напевно на двері ззовні? Якщо так, то хіба зняти його і трохи піднести метал, щоб він більше проживав той ущілюнювач до вікна. В мене така ж фігня, тепло ппц, я підігнув, всебічно трохи тече, тому ще під картою прикріпив клейонку, щоб вода не потрапляла на карти. Можливо тому там така і йде з заводу.

    Sent from my HTC Inspire 4G using Tapatalk 2
     
    Останнє редагування: 3 жов 2014
    • Подобається Подобається x 1
  11. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    Незнаю який там в г3 мехенізм склопідіймача,
    але я б пробував добратися до механізму і подивитись чи не можна його десь регульнути ( в тому числі і по колхозному) щоб притиснути шкло до ущільнювача.
     
  12. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Механізм тут ні при чому, він просто піднімає/опускає скло, там хіба направляючі ще мож підігнути, правда не знаю як, бо там нема нічого такого, що б гнулось, мож притиснути і запороти. Тому і вважаю, що краще легенько приблизити верхній край дверки до скла, а відповідно і ущільнювач більше прижметься.

    Sent from my HTC Inspire 4G using Tapatalk 2
     
  13. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Вантед правий. Має бути клейонка або пресований паралон. Ущільнювач там тільки щоб камні не сипались в дверку :)


    С мабільнава дєвайса
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Якщо будете ставити клейонку, чи щось таке, то радив би нижні краї завести в середину і закріпити, щоб вода по них стікала в середину дверки, а не на карти. З заводу воно щільно приклеєне, я пробував на двосторонній скотч, ніби тримає, але за деякий час попускає. Клей не хотів лити.

    Sent from my HTC Inspire 4G using Tapatalk 2
     
  15. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    В себе - проклеїв теж клейонкою, використовував клей момент і плотнішу клейонку, похожу до заводської.
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. lion13

    lion13 Місцевий

    Авто:
    Octavia A5 2008 2.0 FSI
    Golf 3 1.8 ABS '93 (була, 2012-2018)
    Є лише пресований паралон. Але вода так тече, що розбризкується по всій дверці, і протікає через дири в тому паралоні на карту, а з неї в салон. Спробую так, як сказав WANTED, підігну дверку і клейонку дам.
     
  17. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Фокус в тому що можна завести нижній край клейонки всередину двері, а верх і бокові проклеїти ззовні. Таким чином вода буде стікати в дренажні отвори а не в салон .
     
  18. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    А щоб вона знизу не крутилась і не бовталась, то зробив з алюмінієвого дроту скоби, отворів там багато, закріпити є до чого. Від тоді забув, що карти можуть бути мокрі) а вони з картону, то ж не бажано їх мочити.

    Sent from my HTC Inspire 4G using Tapatalk 2
     
  19. lion13

    lion13 Місцевий

    Авто:
    Octavia A5 2008 2.0 FSI
    Golf 3 1.8 ABS '93 (була, 2012-2018)
    Забарахлив в мене ДПДЗ. Купив другий моноінжектор, та ось, цікаво, він трохи не такий.
    1: [​IMG][​IMG]
    Верхній новий, на старому є якась "штука" (виділена червоним) Хто знає, що це таке? Шланг виділений синім нікуди не веде, а білий до краба (пластиковий над моноінжектором). Ще там є роз'єм 2-х контактний до якого нічого не під'єднано (на 2 фото видно). На новому цієї штуки немає, але є місце щоб прикрутити і штуцерок для шлангу, який до неї йде (чорний). Чи потрібно її переставити на новий? Якщо ні, то що підєднити до того штуцера? А якщо так, то для чого той роз'єм і шланг виділений синім? (до тепер так їздив, ні до чого під'єднано не було, але для чогось воно є :) )
    2: [​IMG]
    Інший "акселератор" Виділений червоним, старий, а синій - новий. Теж цікаво навіщо в старому та "штука" що в самому низу фото (Ще один шток, паралельно штоку РХХ)
     
  20. lion13

    lion13 Місцевий

    Авто:
    Octavia A5 2008 2.0 FSI
    Golf 3 1.8 ABS '93 (була, 2012-2018)
    В кінці року почав мій ABS гуркотіти як дизель :). І троїв і двої. Діагностика темним гаражем виявила новорічну гірлянду під капотом. Добре що весь рік був чемний, і Миколай приніс нові ВВ дроти і заодно свічки. Також перед Новим Роком замінив мастило.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)