vw-lt28

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем AleksM, 7 кві 2013.

  1. AleksM

    AleksM Новачок

    Авто:
    УАЗ-452
    Доброго дня.
    Звертаюсь із проханням поділитися досвідом експлуатації а/м lt28 з дизелем perkins 4.165, обєм 2,7л.
    Цікавить витрата пального, потужність (вистачає чи ні), надійність.
    Чому цікавлюся - встановили такий двигун на УАЗ-452, характеристики не задовільні. Не зрозуміло - проблема в двигуні чи в паливній або він насправді має такі характеристики.
    Дякую.
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Класно... спочатку встановили а потім виясняють.....)))) На скільки я знаю на ЛТ такі двигуни з заводу не ставили - це тракторний дізель.... і взагалі для всякої спецтехніки типу дізельелектростанції. На ЛТ ставили 2.8 AGK ATA десь по 90 квт.
    Цікаво а як КПП, фланці і вю іншу трахомудію попідганяли під УАЗ. Я так думаю ви маєте великий крутний момент на малих обертах, а їхати він не хоче. Поставте на УАЗа ковш і буде сніг горнути...))))))))
     
  3. AleksM

    AleksM Новачок

    Авто:
    УАЗ-452
    Так вийшло, що його вдалося взяти на аторозборці за 150$.
    Відносно того що його не ставили на ЛТ, Ви не праві - "Руководство по ремонту VW LT 28-55 Diesel/Turbodiesel. 1975-1995" каже, що ставили, на LT до 1978 року, тому і прикинули, що якщо він стояв на таких а/м, то і на УАЗ вистачить.
    Коробка рідна, УАЗовська, для можливості стиковки переварили 2 шпильки на кожухові маховика, на корзинку щеплення переклепали фланець від УАЗовської корзинки, от і все...
    Рушає з місця наче нормально, без особливого натягу (коли порожній), а при масі вантажу навіть в 400 кг дуже вялий, повільно набирає оберти.
    Плунжерні пари ТНВД (йдуть в сборі з головкою) замінені але не регулювались на стенді.
    Споживання 12-15 л, порожній, по трасі, очевидно, що не норма.
    Підкажіть, на що звернути увагу?
    Як перевірити чи працює випередження вприску?
    А відносно лопати....цікава ідея, правда, на даний момент не виходить реалізувати)
     
    Останнє редагування: 7 кві 2013
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну я так далеко на зад не дивився..))))).
    Думаю причина в тому що ви на дізель кинули бензинову коробку.. Це те саме як би ви на УАЗа поставили дізель від Белоруся)))))). Треба великий крутний момент на малих обертах передати на колеса через редуктор, який би збільшив оберти коліс. А простіше - треба ставити КПП від ЛТ з її передаточними числами, разом з заднім редуктором
     
  5. AleksM

    AleksM Новачок

    Авто:
    УАЗ-452
    Чесно кажучи, я вже задумувався над цим, дивився передаточні характеристики.
    LT(КПП):
    І передача - 5,01
    IV передача - 1
    Головна передача:
    є різні мости з характеристиками від 4,1 до 4,8.
    УАЗ(КПП, роздатка на співвідношенні - 1):
    І передача - 4,1
    IV передача - 1
    Головна передача (стоять редуктори від ГАЗ-24):4,9.
    Тобто мала б піднятися потужність, на 1 передачі він зовсім не повинен відчувати навантаження, мені ж по снігу глибиною 20 см прийшлося переходити на понижені передачі.
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Треба дивитись таблицю крутних моментів цього двигуна. В нього можливо при збільшенні обертів крутний іде в низ, от тобі треба на понижену переключатись. Тут однозначно треба розбиратись з крутним і передаточними числами.
     
  7. AleksM

    AleksM Новачок

    Авто:
    УАЗ-452
    до речі, я не можу зрозуміти яким чином вимірюється крутний момент і потужність, тобто чому виходить, що номінальна потужність досягається при максимальних обертах а момент - при обертах вище середніх.
    Конкретно для цього двигуна:
    мах. крутний момент - 152 Нм при 2300 об за хв.
    ном. потужність - 65 к.с. при 3600 об. за хв.
    Поїздка проходила при 2000, тобто число 2300 я точно не перевищив.
    А якже витрата пального, по трасі, в середньому при 3000 об.?
    Просто хочу зрозуміти, вибачте, якщо протиставляю непідходящі аргументи.
     
    Останнє редагування: 7 кві 2013
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Про це написано цілі книжки. Якщо коротко то гази що взірвались а циліндрі створюють потужність і тиснуть на поршень, далі поршень через шатун створює крутний момент на колінвалі.... тобто двигун крутить колінвілом і на кінці колінвала є крутящий момент. Потім іде в рух силова установка - трансмісія ... тобто КПП, редуктора роздатки, кардани і інші штучки. Трансмісія з кінця колінвала знімає крутний момент... перерворює його як нам треба і передає на колеса і в момент коли колеса впираються в землю і починають пхати машину то крутний момент переходить в потужність. Трбто потужність машини це різниця між потужністю яка створюється при горінні газів в циліндрах і втратах при передачі цієї потужності на колеса.
    Десь приблизно так. якщо коротко
     
  9. AleksM

    AleksM Новачок

    Авто:
    УАЗ-452
    Дякую, частково зрозумів, ще десь детальніше почитаю...
    Але якщо повернутися до проблеми, а може бути справа конкретно в паливній апаратурі чи кутах вприску?
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Напевно ні.... Якщо справа в паливній ... то димить не хоче заводитись, глохне і т.д. Це старі дізеля вони працюють при любих умовах, щоб тільки солярка була
     
  11. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    звідси треба починати. мотор атстой, рідний бензиновий уазівський має більшу потужність і більший момент. це і не дивно що так багато споживає пального, ви ще б від квадроцикла б поставили мотор. на ЛТК чувак поставив M50 2.5 БМВ на 192 коняки бензин, то він в результаті чуть економічніший ніж рідний уазівський і тягу з низів має кращу, хоча перед тим всі відговорювали чувака що то занадто високообертовий мотор і буде погано себе вести на бездоріжжі, але практика показала протилежне, уаз з тим мотором творить чудеса
     
  12. AleksM

    AleksM Новачок

    Авто:
    УАЗ-452
    От я і хочу прояснити ситуацію.
    Як же він тоді на ЛТ мав тягнути 2,8 тони, якщо там передаточні числа ще більші ніж на УАЗі?
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Чого атстой..... двигун як двигун... трактор з того уаза буде добрий. Думаю як кинути на нього 5т то на пониженій потягне, але може порвати уазівську коробку
     
  14. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    тільки лт має монопривід і призначений для їзди по асфальту і з тим мотором мабуть з максималкою в 100км\год. уаза по асфальту також потяне
     
  15. AleksM

    AleksM Новачок

    Авто:
    УАЗ-452
    він то потягне, але 15 л/100 км, не те чого прагнув...
    Думаю ЛТ стільки не споживає...
     
  16. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    десь так і мав б сповживати ЛТ.той малосильний дизель має постійно працювати на повному газу щоб норм їхав. це все від браку потужності. подивись на теххарактеристики УАЗа патріота з сучасним дизелем з вроді як з комонрейлом, там витрата по трасі від 10л\100
     
  17. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    в мене ЛТ -шка з великим тентом,з двигуном 2,4простим пре шо танк, ість 11-12 на пусто і 15-на 3-3,5т
     
  18. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    О! а той 2.4 і сучасніший і потужніший, такщо 15л для того старого і на уазі виглядає нормою
     
  19. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    те що старий не означає що він повинен брати палива як танк. Такий розхід на моторах за 4 літри дизельних. Тут явно щось не так. Ті перкінси ставили на
    комбайни тих років (не знаю чи точно такої модифікації). Вони на повних газах постійно і витрата палива в нормі. Не їде напевно через коробку.
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Недавно робили такий.... там шість баняків, рядний.... розхід 10 що пустий що гружений. ну може десь літр різниці
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)