От і я нарешті вирішив завести бортовий журнал свого Passat B5 на форумі. Дружим ми з ним вже більше 6 років, в 2007 році пригнали мені його з Німеччини, там в нього був один власник, я перший власник на Україні. Коротко про машину і комплектацію: Volkswagen Passat B5 дорестайлінговий випускався з кінця 1997р. до 06.2000р. (якщо не помиляюсь), власне мій з 1999р., а точніше з листопада, вийшла із заводу 9 числа, а 19 числа її вже купив німець )), дідусь 1949 р. народження, зберіг її добре, обслуговував виключно на офіційному сервісі. Дісталась вона мені з пробігом 157 тис., двигун 1,8 20V ARG 92 кВт (125 к.с.), трансмісія механічна, привід-передній. Крім стандартного базового набору опцій типу – стандартна підвіска, центральний замок, 4 airbag, підігрів дзеркал, велюровий салон, ел. привід передніх вікон, ел. коректор фар і тд., була навігаційна система з CD, система курсової стійкості ESP, круїз-контроль, та панорамний люк (для європейців чомусь велика рідкість). В такому вигляді він попав мені )) Відкрив сервісну книжку, а там останнє ТО – 139 тис. (німець знав шо буде продавати, і не хотів лишнього витрачати). Масло було залите Aral 5W-30 Longlife від заміни до заміни передбачено15 тис, а було вже майже 18 тис., і тут почалось … ))) в першу чергу залив промивку і перейшов на Aral 5W-40 HighTronic, так як 5W-30 Longlife коштувало нереальних грошей, та і з нашим бензином немає сенсу його заливати, ну і звичайно замінив витратні матеріали (по фільтрах використовую виключно KNECHT або Mahle, гальмівна рідина виключно оригінал VAG, охолоджуюча Hepu або Aral). За час експлуатації: - встановив сигналізацію; - замінив АКБ на Varta Silver Dynamic, рідний почав вмирати; - так як оригінальна навігаційна не підтримує mp3, нічого не лишалось як прикупити Alpine )) - затонував вікна; - замінив всі лампи в плафонах на діодні, також поміняв лампи в фарах головного світла на osram night breaker; - замінив свічки запалення на NGK; - замінив передні гальмівні колодки на Brembo з датчиками зносу; -прикупив нові диски RW R16 і резину зразу; - потім зробив отаке )) досих пір не знаю чого рука не піднімається це викинути; - замінив радіатор (старий почав підтікати) встановив Nissens; - прийшов час міняти все по ГРМ (ремені замовив Contitech i Gates, роліки і демпфери VAG, INA, заодно і поміняв водяний насос, купив Kolbenshmidt); - замінив задні гальмівні колодки на Otto Zimmerman; - прийшов час міняти світло, так як оригінальні галогенові фари світять нікудишньо (з цим погодяться думаю всі власники Б5), замовив лінзовані Sonar з діод ними ДХО, і лампи зразу в них поміняв; - реально дістало раз в два тижні робити хімчистку світлого велюрового салону, купив VAG Sport комбінований з алькантарою + дверні карти, ремені безпеки і багато пластмасок чорного кольору, так як салон був сірий; - замінив задні амортизатори, поставив Bilstein B4; - 188 тис., і тут про себе дала знати славнозвісна ходова – ричаги !! їх тут по 4 на сторону. На даний час замінив два рульових наконечник, і 3 ричаги зліва (ставив VAG, Lemferder, TRW) поки все тихо; - замінив паливний насос, купив Bosch без датчика, а датчик переставив з рідного; - дістав скрип в салоні, проклеїв панель антискрипом, і зробив шумо,-вібороізоляцію дверей, використовував - віброізоляцію SGM Алюмаст альфа 2 мм, шумоізоляцію SGM Унитон 10 мм, і SGM Виолон Бета 5 мм; - замінив лямбда-зонд, поставив Bosch; - прикупив диски Borbet T R17 8,0J і шини до них Continental 205/50/R17 ContiSportContact 3; -трохи змінив екстер’єр, поставив передню решітку Kamei edition та задній спойлер Kamei; - замінив витратомір повітря; - замінив передні амортизатори на Sachs Advantadge і зразу пружини вирішив поміняти, купив б/в Weitec, продавець казав -30 мм, а по факту до стоку (стандартна підвіска) получилось: перед -50 мм, зад -60 мм – так навіть краще )) - примірка Rial Nogaro R18, нічо так, але треба щось цікавіше )) За час моєї експлуатації (зараз 198 тис.), наїздив мало – всього 41 тис., але не шкодую нітрохи, його експлуатація приносить виключно позитивні емоції/ VW Passat B5 – einfach mehr auto! P.S. to be continue …
Класний пассат. Тільки як на мене, то решітка передня робить його похожим на якогось китайця. Постав оригінальну або без значка і вигляд кардинально зміниться. Бачив вживу Пассат Боша - в живу просто ІМХО
Чорного скла на фарах нема, тільки поворотники (дивись в темі мого пассата). Мухобойку пробував знімати, але від нього сліди на капоті, треба малювати. Розумію що мій тазік не ідеал, але в свою чергу вважаю що можу висловити свою думку. Не сподобалась лише решітка. В остальному - ГУД. Роботи проведено дуже багато - результат всі бачать!
В Bosh"а така сама решітка ))), тільки в нього без шильдіка Kamei. То дуже рідкісна цяцька. Фото зі з"їзду
Так, це звичайна але з хорошого ABS пластика. Біля мене чувак їздить з такою рідною і шильдиком ABT. P.S. Дякую за фотку, спогади ))))
ніколи його не бачив. Приїхали мої фари - оригінал лінзована Hella з ксеноном, так вони виглядають після поліровки (прийшлось полірувати оптику, так як вона була трохи матова і царапана). Полірував спочатку вручну шліфшкуркою 600, 1200, 2000, 5000, потім знайомий шліфмашинкою і пастами фінішував, получилось ніби не погано. Фари приїхали без ламп, в лінзі D2S, купив б/в правда по температурі різні 4300К і 6000К (поки буде так), а в дальнє Н7 Narva Range Power, ну і габаритні W5W в мене були від самих перших фар Philips BlueVision. Світло реально класне, але треба ще регулювати.
Не все так добре (( сьогодні вирішив підрегулювати фари, бо сьогодні зранку як їхав бачив перед собою не більше 4м (при тому, що коректор в самому верху), праву фару трохи підняв, а ліву почав крутити, і вона, щось не регулювалась, і тут побачив, що сталась халепа - кріплення регулювання відірвалось від лінзи (на фото видно) хоч сильно і не крутив, перед тим декілька днів назад всі регулювання пропшикав ВД-40, напевне все-таки давно його ніхто не крутив, або може дефект, ну маємо, що маємо- дуже шкода, тепер буду на свій страх і ризик розбирати фару і якось ремонтувати.