Підшукую зараз собі замість Партнера економну, надійну і більш-менш комфортну легковушку. В полі зору і Фабія, і Астра Г, і ось тепер вирішив пошукати Поло. Хотілось би після 2007 року, але бюджет не стягну, тому цікаві такі варіанти (не знаю точно покоління кожної моделі, але роки повинні бути від 2002-03): http://auto.ria.ua/auto_volkswagen_3866030.html http://auto.ria.ua/auto_volkswagen_3744465.html Як себе зарекомендувало саме це Поло? Цікавить мотор 1.4. В першу чергу надійність/витривалість мотору і ходової і можливо підкажете ціни на найпоширеніші "розхідники" і болючі місця. Наперед дякую! :dance:
Болючих місць нема. Ходова за рахунок ваги витривала, а кузов за рахунок малогабаритності зібраний і тримається купи. Б\У запчастин - днём с огнём. Всі запцацки свої, від інших фольців не підходить нічого. Я маю автомат - стартер до нього везли аж з Поляндії Багажника нема 1.4 їй достатньо, але я б шукав 1.6 По витратам палива буде майже те саме.
Хм, ну стосовно б/у запчастин то більш-менш зрозуміло - все таки не так багато їх по Львові їздить. А як на рахунок цін на нові? До речі, який апетит в твоєї по Львову/траса?
По чесному без фантазій автомат на 1.4 по львову пє льогко 10 трасса 7-7,5 Але він трошки підгулявший. На нові? Нові від 15000 зелених за які ти отримаєш 1,2 літра які ніфіга не їдуть і до 22000 за які повний фул з ДСГ і потужним 1,2 (поза 100 коней)
Це модель 9N, вони йшли 2001-2005, потім до 2010 йшли 9N3 (така як в мене), зараз йдуть 6R, в Саші - 6N (9N-ка та 6N-ка практично повністю відрізняються). Те що ти хочеш, на Україні найбільш розповсюджено з двигунами 1,2 та 1,4 (55 та 80 к.с.). 1,6 двигун зустрічається дуже рідко, на 9Н3 взагалі по Україні бігають тільки Кросс-Поло. Ще є 1,4 103 к.с. в базі, (знову ж, така як в мене), 1.9 ТДІ та ще декілька. Розхід в мене зараз на трасі 6-6.5, по місту 7,5-8. По ходовій - Саша 100% правий - за два роки експлуатації поміняв задні стійки (одна була потекла), сайлентблоки, гальмівні білни (хотів Брембо), тормозні колодки та ще якісь дрібниці. Стійки 100 у.о./шт., колодки оригінал 500грн., бліни 140 у.о., насос електропідсилювача - 7500грн., комплект ремнів ГРМ - 1600грн. підшипник ступиці задній 1600грн, передній 1350грн. До прикладу - зеркало бокове - 230 євро і т.д. По розхідниках можна брати неоригінал, наприклад Ruwille - якість непогана а коштують значно дешевше (підшипник ступиці задній - 540грн.) По двигуну - теж проблем не було, одні планові ТО, при пробігу 65000 свічки в ідеалі, ремні в ідеалі, фільтра - вугільний салону - 140грн., паливний - 220грн., масляний 70грн., повітряний 200грн. (це все оригінал). Щоб хоч трішки більше зорієнтуватись по цінах на оригінальні запчастини, подивись ось цей сайт: http://shop.polo-club.org.ua, ціни дешевші чим в ОД, але теж досить пристойні, тому одним з найкращих варіантів є або замінник, або купляти на аллєгро
По б/в - справді дуже мало, тому якщо потрібно щось б/в шукаю на allegro.pl та везу звідти: http://moto.allegro.pl/listing.php/search?sg=0&category=3&string=polo 9n По запчастинах загалом - багато чого підходить від шкоди фабії, сеата ібіци та кордоби, поло 9N3 (все на одній платформі). З Поло 6N не підходить нічого, так само як з нового 6R
Ситуація із з/ч непроста, м"яко кажучи... цікавить 1.4, 1.6 або 1.9 ТДІ (було би супер живий знайти). ціни захмарні як на таку малолітражку, я в шоці... на Т5-ий 2007-го року ремені ГРМ і роліки всі вийшли в 1100 грн... Болючі місця по ходовій є? Дякую за лінк на з/ч.
наразі лише "пішла" задня стійка і поміняв сайлентблоки. Ходова загалом дуже живуча, серйозних проблем не було
в мене такі калдойобини проскакувала шо думав амба коліщаткам, але обходилось тільки відкатуванням дисків) Правда на наших Львівських ресах і бруківках важко, деколи порогами чеплев так пригала.
Щоб не створювати нової теми: Неспішно куплю в сім"ю VW POLO, 2003-04 р.в., 5-ти дверний, 1.4. Розгляну всі варіанти. Вислухаю всі відгуки, як позитивні, так і негативні.